Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Moja "leży" na glebie, i jest problem...

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

[A6 C5] Moja "leży" na glebie, i jest problem...

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 14:44

Siemanko wszystkim, mam problem-pytanko:czy obniżone i usztywnione auto,podczas jazdy np.120km/h może być powodem bujania,pływania na boki?Bo np. podczas silnego wiatru,ja tak mam (otwarta przestrzeń,droga bez kolein),że muszę częściej niż w innych autach kontrować kierownicą (nieprzyjemne uczucie,110%koncentracji,męczące na dłuższych trasach) ,też podobne zachowanie pojawia się gdy lecę za tirem w odległości np. 10m,dodam,że ponad 3lata,jak nią jeżdżę,wymieniane były końcówki,odbojniki,amory mają 70% po przeglądzie...poradzicie mi,albo uspokójcie,jak macie podobne objawy,bo wydaje mi się,że inni kierowcy za mną,to myślą pewnie,że jeżdżę nawalony... :-/ (a nie siadam za kółko po procentach),jak mną tak rzuca,to wydaje mi się patrząć na inne auta,żę jadą bez problemów, może trochę wolniej,ale prosto...pozdr
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 20:33 przez MR.A6, łącznie zmieniany 2 razy.
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 02 paź 2008, 15:13

wiatr zawsze bedzie cię bujać jak go obniżyłeś o zapewne mniej :) jadąc lżejszym autem masz wrażenie że cie zdmuchuje:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 20:18

Greg25 fakt,że dmucha i to zdrowo,ale to nie dzieje się "od wczoraj",jest takie wrażenie,jakbym jechał na flaku,albo,że auto pływa,odczuwasz plecami,podobnie jak na koleinach,a ja tu mówię o drodze równej jak szkło,od 2tyg. mam do wymiany jakąś tuleję,gumę na lewym wachaczu,bo jak skręcam w miejscu to lekko "trzeszczy",ale tylko,jak jest sucho,podczas deszczu cisza,czy to jest powód,nie wiem,bo problem z tematu mam już b.długo,dziwne,że raz na jakiś czas da się to odczuć...
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 02 paź 2008, 21:55

Faktycznie dziiiiwne...
Moja A6 tez jest obniżona i klei się do drogi niesamowicie...

Sprawdź stan drążków, wahaczy i innych elementów zawieszenia.
Może tam tkwi problem...
Albo ciśnienie w oponach też może być problemem...

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 22:00

kurcze,ShoofeL,może trafiłeś,bo zazwyczaj latam sam,auto niezbyt obciążone,przód mam 2.6 bara a tył od 2 do 2,2bara... :roll:
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 3008
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 paź 2008, 01:10

MR.A6, tuleje (gumy) tylnej belki do wymiany. Popękały, zużyły się.
Oczywiście wykluczam złą geometrę, bo to zapewne sprawdzone zostało.
Nie będzie Ci nic stukać, walić ( w początkowej fazie ), a auto będzie latać po drodze.

Pozdrawiam
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 08:32

DOC,przyznam,że to nie było sprawdzane,dzięki za rade
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Qris

Post autor: Qris » 03 paź 2008, 08:56

Ale to wyszło by po sprawdzeniu geometrii... Swoją drogą to takie efekty fundowała mi corsa 96r :-) Czy koleiny czy nie i czy wiatr czy nie i tak latała po drodze heh..

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 03 paź 2008, 13:16

rowniez mam obnizone i jest to moje 3 obnizone auto - kazde z nich (golf3, bmw3 i teraz oooo trzymalo i trzyma sie drogi wysmienicie, zadnego bujania nie ma prawa byc a zakrety mozna brac nie spuszczajac nogi z gazu. twarde zawieszenie, mniejszy komfort to cena za to co napisalem powyzej). bywa ze niektorzy zakladaja sportowe sprezyny a zapominaja o doborze odpowiednich pod nie amortyzatorow wstawiajac standard..rowniez moze to byc przyczyna bujania. sprawdz tez opony czy nie maja buli od wewnatrz :)
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 14:29

szebart kiedyś miałem z tyłu "bule",to jak wolno jechałem tyłek latał na boki jak ogon u cieszącego się pieska <yesyes> ,ale to nie to,geometria jest ok.,do sztywnych aut przez pół życia się przyzwyczaiłem,z zawieszenia tylna lewa sprężyna jest lekko zmęczona,jeden krąg z góry jest prawie na styk z kolejnym,prawej nic nie dolega,moze te gumy na belce...
ale dzięki za kolejny pomysl,pozd
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 16:12

censored,jak pisałem w temacie,po 70% przód,tył trochę powyżej 70%,ludek ze stacji mówił,że nowe auta mają lekko powyżej 80%,bo nie ma czegoś takiego jak 100% w amorach <hmm> , ale czy to prawda,nie wiem,w każdym razie 70% to niby jeszcze ok
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 03 paź 2008, 22:03

ja tak mam jak mam malo powietrza <ok>

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 03 paź 2008, 22:18

77% miała moja b4 jak przywiozlem z niemiec. na wszystkich 4 kołach czyli musiały być wymieniane:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 22:32

dziq111 pisze:77% miała moja b4 jak przywiozlem z niemiec. na wszystkich 4 kołach czyli musiały być wymieniane:)
znaczy się co dziq111,mówisz,że wszedzie po równo ma być niby i jak mam 70% to do wymiany? wejdź na moje zdjęcia (viewtopic.php?t=3741),zobacz jak jest obniżona,rok temu na przeglądzie miałem po 72% na amorach,auto lata po cudownych drogach PL,średnio po 4000km miesięcznie,więc tak mocno chyba się nie zużywają,pozdr
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 05 paź 2008, 11:35

no mysle ze wymiana była by dobrym rozwiazaniem bo te % sprawności to jest siła tłumienia a ty masz jeszcze obniżone auto czyli powinno być utwardzone. a amorki wtedy też musza trzymać duzo bardziej,
a8team.pl to też dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja