Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Moja "leży" na glebie, i jest problem...

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

[A6 C5] Moja "leży" na glebie, i jest problem...

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 14:44

Siemanko wszystkim, mam problem-pytanko:czy obniżone i usztywnione auto,podczas jazdy np.120km/h może być powodem bujania,pływania na boki?Bo np. podczas silnego wiatru,ja tak mam (otwarta przestrzeń,droga bez kolein),że muszę częściej niż w innych autach kontrować kierownicą (nieprzyjemne uczucie,110%koncentracji,męczące na dłuższych trasach) ,też podobne zachowanie pojawia się gdy lecę za tirem w odległości np. 10m,dodam,że ponad 3lata,jak nią jeżdżę,wymieniane były końcówki,odbojniki,amory mają 70% po przeglądzie...poradzicie mi,albo uspokójcie,jak macie podobne objawy,bo wydaje mi się,że inni kierowcy za mną,to myślą pewnie,że jeżdżę nawalony... :-/ (a nie siadam za kółko po procentach),jak mną tak rzuca,to wydaje mi się patrząć na inne auta,żę jadą bez problemów, może trochę wolniej,ale prosto...pozdr
Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 20:33 przez MR.A6, łącznie zmieniany 2 razy.
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 02 paź 2008, 15:13

wiatr zawsze bedzie cię bujać jak go obniżyłeś o zapewne mniej :) jadąc lżejszym autem masz wrażenie że cie zdmuchuje:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 20:18

Greg25 fakt,że dmucha i to zdrowo,ale to nie dzieje się "od wczoraj",jest takie wrażenie,jakbym jechał na flaku,albo,że auto pływa,odczuwasz plecami,podobnie jak na koleinach,a ja tu mówię o drodze równej jak szkło,od 2tyg. mam do wymiany jakąś tuleję,gumę na lewym wachaczu,bo jak skręcam w miejscu to lekko "trzeszczy",ale tylko,jak jest sucho,podczas deszczu cisza,czy to jest powód,nie wiem,bo problem z tematu mam już b.długo,dziwne,że raz na jakiś czas da się to odczuć...
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 02 paź 2008, 21:55

Faktycznie dziiiiwne...
Moja A6 tez jest obniżona i klei się do drogi niesamowicie...

Sprawdź stan drążków, wahaczy i innych elementów zawieszenia.
Może tam tkwi problem...
Albo ciśnienie w oponach też może być problemem...

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 02 paź 2008, 22:00

kurcze,ShoofeL,może trafiłeś,bo zazwyczaj latam sam,auto niezbyt obciążone,przód mam 2.6 bara a tył od 2 do 2,2bara... :roll:
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2960
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 paź 2008, 01:10

MR.A6, tuleje (gumy) tylnej belki do wymiany. Popękały, zużyły się.
Oczywiście wykluczam złą geometrę, bo to zapewne sprawdzone zostało.
Nie będzie Ci nic stukać, walić ( w początkowej fazie ), a auto będzie latać po drodze.

Pozdrawiam
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 08:32

DOC,przyznam,że to nie było sprawdzane,dzięki za rade
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Qris

Post autor: Qris » 03 paź 2008, 08:56

Ale to wyszło by po sprawdzeniu geometrii... Swoją drogą to takie efekty fundowała mi corsa 96r :-) Czy koleiny czy nie i czy wiatr czy nie i tak latała po drodze heh..

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 03 paź 2008, 13:16

rowniez mam obnizone i jest to moje 3 obnizone auto - kazde z nich (golf3, bmw3 i teraz oooo trzymalo i trzyma sie drogi wysmienicie, zadnego bujania nie ma prawa byc a zakrety mozna brac nie spuszczajac nogi z gazu. twarde zawieszenie, mniejszy komfort to cena za to co napisalem powyzej). bywa ze niektorzy zakladaja sportowe sprezyny a zapominaja o doborze odpowiednich pod nie amortyzatorow wstawiajac standard..rowniez moze to byc przyczyna bujania. sprawdz tez opony czy nie maja buli od wewnatrz :)
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 14:29

szebart kiedyś miałem z tyłu "bule",to jak wolno jechałem tyłek latał na boki jak ogon u cieszącego się pieska <yesyes> ,ale to nie to,geometria jest ok.,do sztywnych aut przez pół życia się przyzwyczaiłem,z zawieszenia tylna lewa sprężyna jest lekko zmęczona,jeden krąg z góry jest prawie na styk z kolejnym,prawej nic nie dolega,moze te gumy na belce...
ale dzięki za kolejny pomysl,pozd
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 16:12

censored,jak pisałem w temacie,po 70% przód,tył trochę powyżej 70%,ludek ze stacji mówił,że nowe auta mają lekko powyżej 80%,bo nie ma czegoś takiego jak 100% w amorach <hmm> , ale czy to prawda,nie wiem,w każdym razie 70% to niby jeszcze ok
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 03 paź 2008, 22:03

ja tak mam jak mam malo powietrza <ok>

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 03 paź 2008, 22:18

77% miała moja b4 jak przywiozlem z niemiec. na wszystkich 4 kołach czyli musiały być wymieniane:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 paź 2008, 22:32

dziq111 pisze:77% miała moja b4 jak przywiozlem z niemiec. na wszystkich 4 kołach czyli musiały być wymieniane:)
znaczy się co dziq111,mówisz,że wszedzie po równo ma być niby i jak mam 70% to do wymiany? wejdź na moje zdjęcia (viewtopic.php?t=3741),zobacz jak jest obniżona,rok temu na przeglądzie miałem po 72% na amorach,auto lata po cudownych drogach PL,średnio po 4000km miesięcznie,więc tak mocno chyba się nie zużywają,pozdr
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 05 paź 2008, 11:35

no mysle ze wymiana była by dobrym rozwiazaniem bo te % sprawności to jest siła tłumienia a ty masz jeszcze obniżone auto czyli powinno być utwardzone. a amorki wtedy też musza trzymać duzo bardziej,
a8team.pl to też dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja