co myslicie o takiej opcji : http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 49937.html zna ktoś tą firmę ?-mam dokladnie taką pompę 0470 506 006
[A6 C5 2.5TDI] wysoki koszt regeneracji VP44 ?????
[A6 C5 2.5TDI] wysoki koszt regeneracji VP44 ?????
Witam ,mam pytanie do wszystkich ,którzy mieli problem z pompą -jeden z serwisów bosch sklakulowal mi naprawę Vp <smuty> ,stwierdzili sterownik (ok1300)przegrzane kabelki (Vag nie zglaszał błędów komunikacji itd -mimo to do wymiany ,przestawiacz kąta wtrysku(300zł) ,głowica tlocząca -ok 2300zł
?!!!!!!,uszczelki 100zł i montaż -demontaż z kalibracją -1900zł :shock: :shock: -czy jest to realny koszt 
co myslicie o takiej opcji : http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 49937.html zna ktoś tą firmę ?-mam dokladnie taką pompę 0470 506 006
co myslicie o takiej opcji : http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 49937.html zna ktoś tą firmę ?-mam dokladnie taką pompę 0470 506 006
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 17:47 przez ari, łącznie zmieniany 1 raz.
powinien być chyba napompie w tym miejscu ,co w tym linku :
http://www.remmington.plus.com/pump-numbers.htm
http://www.remmington.plus.com/pump-numbers.htm
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 22:38 przez ari, łącznie zmieniany 1 raz.
No to musze jutro zajechać do servisu bosha i zapytać o ten numer bo zaproponowali mi używaną pompę nie regenerowaną za 1500 zł a jak tą naprawiać to ponad 3000 zł i może być mało bo cała się rozleciała nie tylko sterownik a na allegro za 2000 zł regenerowaną z roczną gwarancją znalazłem teraz tylko potrzebny jest numer
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Niestety trafiło mnie to 1,5 roku temu
Auto na lawetę i do ÂŚwiebodzina/ lubuskie/ Trzebiniak Bosch Diesel Service. Tak jak kolega wyżej - kompletna robota z wymianą sterowników, kalibracją na stole itp, itd - 3500 zł rachunek z gwarancją. Raz tylko byłem na regulacji kąta wtrysku i przeglądzie pogwarancyjnym. Wszystko OK, robota wykonana solidnie. Poradzili częstszą wymianę filtra paliwa i zakaz jazdy na żydzie. Na kilka lat powinno być z bani, mam nadzieję.....
-
tx-didi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
ari,
nie wiem czy juz podjales dalsze kroki, ale rozumiem ze wycena, ktora przytoczyles byla przykladowa (bo przeciez pompy nie badali, prawda ?).
Wydaje mi sie ze watpliwosc budzi kwota 1900 zl (montaz, demontaz, kalibracja)
Zdemontowac oraz zamontowac mozesz sam, lub duzo tanszy 'znajomy mechanik', kalibracje natomiast i tak musza wykonac podejmujac sie regeneracji i wiekszosc serwisow robi to niejako 'w cenie' uslugi.
Tutaj jest link do przykladowego serwisu, gdzie mozna wyczytac ze naprawa (wraz z obowiazkowa kalibracja !) kosztuje niecale 800 PLN + czesci. Oczywiscie ze koszt czesci moze dojsc nawet do 4 tys (wraz z obudowa pompy), lecz zazwyczaj nie trzeba wymieniac calej pompy.....
Zgaduje ze fenomen pomp (po pelnej regeneracji) w cenie nizszej niz przytoczona glowica bierze sie z faktu, ze dostepne sa zamienniki orginalnych czesci boscha.... znacznie atrakcyjniejsze cenowo. Zgaduje ze autoryzowane serwisy boscha nie maja najwyzszych mozliwych marż na dostep do wyrobow firmy bosch. Na marginesie, mozliwe ze sa roznice cenowe pomiedzy serwisami boscha - moze warto obdzwonic wiecej niz jeden (pompe mozna przeciez naprawic wysylkowo)
nie wiem czy juz podjales dalsze kroki, ale rozumiem ze wycena, ktora przytoczyles byla przykladowa (bo przeciez pompy nie badali, prawda ?).
Wydaje mi sie ze watpliwosc budzi kwota 1900 zl (montaz, demontaz, kalibracja)
Zdemontowac oraz zamontowac mozesz sam, lub duzo tanszy 'znajomy mechanik', kalibracje natomiast i tak musza wykonac podejmujac sie regeneracji i wiekszosc serwisow robi to niejako 'w cenie' uslugi.
Tutaj jest link do przykladowego serwisu, gdzie mozna wyczytac ze naprawa (wraz z obowiazkowa kalibracja !) kosztuje niecale 800 PLN + czesci. Oczywiscie ze koszt czesci moze dojsc nawet do 4 tys (wraz z obudowa pompy), lecz zazwyczaj nie trzeba wymieniac calej pompy.....
Zgaduje ze fenomen pomp (po pelnej regeneracji) w cenie nizszej niz przytoczona glowica bierze sie z faktu, ze dostepne sa zamienniki orginalnych czesci boscha.... znacznie atrakcyjniejsze cenowo. Zgaduje ze autoryzowane serwisy boscha nie maja najwyzszych mozliwych marż na dostep do wyrobow firmy bosch. Na marginesie, mozliwe ze sa roznice cenowe pomiedzy serwisami boscha - moze warto obdzwonic wiecej niz jeden (pompe mozna przeciez naprawic wysylkowo)









