Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2.5TDI] wysoki koszt regeneracji VP44 ?????

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

[A6 C5 2.5TDI] wysoki koszt regeneracji VP44 ?????

Post autor: ari » 13 sty 2011, 16:22

Witam ,mam pytanie do wszystkich ,którzy mieli problem z pompą -jeden z serwisów bosch sklakulowal mi naprawę Vp <smuty> ,stwierdzili sterownik (ok1300)przegrzane kabelki (Vag nie zglaszał błędów komunikacji itd -mimo to do wymiany ,przestawiacz kąta wtrysku(300zł) ,głowica tlocząca -ok 2300zł ???!!!!!!,uszczelki 100zł i montaż -demontaż z kalibracją -1900zł :shock: :shock: -czy jest to realny koszt ??

co myslicie o takiej opcji : http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vp-44 ... 49937.html zna ktoś tą firmę ?-mam dokladnie taką pompę 0470 506 006
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 17:47 przez ari, łącznie zmieniany 1 raz.

Rysiek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: Rysiek91 » 13 sty 2011, 17:29

Ja co prawda nie miałem problemów z pompa ale u mnie w bardzo dobrym warsztacie kompletna pompa regeneruje gosciu za 3500 z kalibracja nowym sterownikiem itp itd. A sa ponoc takie warsztaty gdzie i za 2000 zrobia komplet.

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 13 sty 2011, 17:48

tutaj chyba dodatkowo padła tzw ,,głowica'',tylko dziwi mnie ,że gotowca mozna kupić po regeneracji za 2000zł ,a tutaj kosztuje tyle sama tylko robota...

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 13 sty 2011, 18:05

A gdzie pisze ten numer pompy ?
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

Awatar użytkownika
ari
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2010, 23:44
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: ari » 13 sty 2011, 18:30

powinien być chyba napompie w tym miejscu ,co w tym linku :

http://www.remmington.plus.com/pump-numbers.htm
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 22:38 przez ari, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szula298
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 19 maja 2010, 22:50
Lokalizacja: Poland

Post autor: Szula298 » 13 sty 2011, 18:59

No to musze jutro zajechać do servisu bosha i zapytać o ten numer bo zaproponowali mi używaną pompę nie regenerowaną za 1500 zł a jak tą naprawiać to ponad 3000 zł i może być mało bo cała się rozleciała nie tylko sterownik a na allegro za 2000 zł regenerowaną z roczną gwarancją znalazłem teraz tylko potrzebny jest numer
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 13 sty 2011, 19:56

Ja płaciłem za regeneracje VP44 u bdb specjalisty "pompiarza" 2tyś zł

I naprawdę koleś zna się na rzzeczy i autko hula już rok aż miło <ok>
Pozdrawiam
D@MI@N

Awatar użytkownika
biobi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 09 sty 2011, 17:15
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: biobi » 17 sty 2011, 17:12

Niestety trafiło mnie to 1,5 roku temu :( Auto na lawetę i do ÂŚwiebodzina/ lubuskie/ Trzebiniak Bosch Diesel Service. Tak jak kolega wyżej - kompletna robota z wymianą sterowników, kalibracją na stole itp, itd - 3500 zł rachunek z gwarancją. Raz tylko byłem na regulacji kąta wtrysku i przeglądzie pogwarancyjnym. Wszystko OK, robota wykonana solidnie. Poradzili częstszą wymianę filtra paliwa i zakaz jazdy na żydzie. Na kilka lat powinno być z bani, mam nadzieję.....

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 20 sty 2011, 12:26

ari,
nie wiem czy juz podjales dalsze kroki, ale rozumiem ze wycena, ktora przytoczyles byla przykladowa (bo przeciez pompy nie badali, prawda ?).
Wydaje mi sie ze watpliwosc budzi kwota 1900 zl (montaz, demontaz, kalibracja)

Zdemontowac oraz zamontowac mozesz sam, lub duzo tanszy 'znajomy mechanik', kalibracje natomiast i tak musza wykonac podejmujac sie regeneracji i wiekszosc serwisow robi to niejako 'w cenie' uslugi.
Tutaj jest link do przykladowego serwisu, gdzie mozna wyczytac ze naprawa (wraz z obowiazkowa kalibracja !) kosztuje niecale 800 PLN + czesci. Oczywiscie ze koszt czesci moze dojsc nawet do 4 tys (wraz z obudowa pompy), lecz zazwyczaj nie trzeba wymieniac calej pompy.....

Zgaduje ze fenomen pomp (po pelnej regeneracji) w cenie nizszej niz przytoczona glowica bierze sie z faktu, ze dostepne sa zamienniki orginalnych czesci boscha.... znacznie atrakcyjniejsze cenowo. Zgaduje ze autoryzowane serwisy boscha nie maja najwyzszych mozliwych marż na dostep do wyrobow firmy bosch. Na marginesie, mozliwe ze sa roznice cenowe pomiedzy serwisami boscha - moze warto obdzwonic wiecej niz jeden (pompe mozna przeciez naprawic wysylkowo)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl