Czy dobrze kombinuję?
Co jest bardziej prawdopodobne (czytaj za co się na początek zabrać)?
Czy wcale nie mam racji?

pozdrawiam

 
 jak tak masz to lepiej nie dopuszczaj żeby w baku było mniej niż 1/4 paliwa bo zajeździsz vp44 i będziesz płacił i płakał.raistlin pisze:Oki dziś się przyjrzałem i tuż po odpaleniu w wężyku miedzy filtrem a VP zasuwa sobie powietrze i wtedy obroty szaleją, jak mam pełno w baku to spokój.

Oj trzeba. Otworzysz korek od wlewu i przystawisz ucho lub położysz się w avanciku uchem do podłogi to usłyszysz....ale! tylko wtedy gdy masz mało paliwa tzn ok 1/3 zbiornika i mniej.raistlin pisze:Powinno się bez trudu słyszeć czy trzeba się przysłuchiwać?



 do 2 tys obr mam tzw. martwy pedał, w przewodach paliwowych zapie... sobie powietrze, pompke w baku słychac, ze brzęczy gdy podłącze + pod bez. nr 28, filtr paliwa wymieniłem juz 2 razy, mam teraz KNECHTa , zaciski na przewodach przy filtrze posprawdzałem i dokręciłem , powietrze widze w przezroczystym przewodzie międzi filtrem a vp44 , sorry za długą wypowiedz ale cięzko wszystko opisac w skorcie, mam nadzieje , ze ktos mi pomoze bo nie wiem gdzie szukac przyczyny powietrza które zaciąga mi do pompy , ktora jest na to alergikiem
 do 2 tys obr mam tzw. martwy pedał, w przewodach paliwowych zapie... sobie powietrze, pompke w baku słychac, ze brzęczy gdy podłącze + pod bez. nr 28, filtr paliwa wymieniłem juz 2 razy, mam teraz KNECHTa , zaciski na przewodach przy filtrze posprawdzałem i dokręciłem , powietrze widze w przezroczystym przewodzie międzi filtrem a vp44 , sorry za długą wypowiedz ale cięzko wszystko opisac w skorcie, mam nadzieje , ze ktos mi pomoze bo nie wiem gdzie szukac przyczyny powietrza które zaciąga mi do pompy , ktora jest na to alergikiem  , z gory dzięki
, z gory dzięki