[A6 C5 2.5TDI] Błąd silnikia TCU 2.5TDI
[A6 C5 2.5TDI] Błąd silnikia TCU 2.5TDI
Witam!
Mam taki mały problem zakupiłem wczoraj auto i moim zdaniem nie ma takich osiągów jak powinien mieć, po podpięciu pod kompa jest błąd silnika a dokładniej:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10--- intermittent
Wdzięczny byłbym za każdą pomoc.
A pro po silniki nie kopci nie ma problemów z odpalanie i równo pracuje zastanawiam się gdzie leży problem
Pozdrawiam!
Mam taki mały problem zakupiłem wczoraj auto i moim zdaniem nie ma takich osiągów jak powinien mieć, po podpięciu pod kompa jest błąd silnika a dokładniej:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10--- intermittent
Wdzięczny byłbym za każdą pomoc.
A pro po silniki nie kopci nie ma problemów z odpalanie i równo pracuje zastanawiam się gdzie leży problem
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 12:01 przez krteam, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Pomocy 2.5TDI błąd TCU
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10--- intermittent
18034- Can bus data, TCM - brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT,taki błąd wyswietla wg specyfikacji ,nie miałem z takim błędem do czynienia ,ale możesz podjechać na kanał ,ściągnąć plastiki osłaniające skrzynie i popatrzeć na kostki z przewodami ,popatrzeć przeczyścić ,może akurat ....
P1626 - 35-10--- intermittent
18034- Can bus data, TCM - brak sygnału z automatycznej skrzyni biegów AT,taki błąd wyswietla wg specyfikacji ,nie miałem z takim błędem do czynienia ,ale możesz podjechać na kanał ,ściągnąć plastiki osłaniające skrzynie i popatrzeć na kostki z przewodami ,popatrzeć przeczyścić ,może akurat ....
A więc skrzynie mam manualną, co do nagłówków sterowników dzisiaj od razu napisze jak tylko wrócę do domu. Zastanawia mnie najbardziej gdzie leży przyczyna słabych osiągów ponieważ turbina jak i pompa była robiona w ubiegłym roku :roll:
Dzisiaj postaram się także zrobić logi, Tylko pierw muszę się nauczyć jak je zrobić
[ Dodano: 2010-07-13, 16:18 ]
A więc skrzynia DQS
Reszta kodów:
XOA BOA C6U GOK H7A J1G
H5V Q1A 1BA 1AJ 1G3 2PQ
1N1 5RQ SSL T6T OJL 3S1
4UE OYG OG1 8UC 8GL
8RE 1KD 1LB 3FA
110KW/ EG2 M65
Takie coś znalazłem na nalepce
Dzisiaj postaram się także zrobić logi, Tylko pierw muszę się nauczyć jak je zrobić
[ Dodano: 2010-07-13, 16:18 ]
A więc skrzynia DQS
Reszta kodów:
XOA BOA C6U GOK H7A J1G
H5V Q1A 1BA 1AJ 1G3 2PQ
1N1 5RQ SSL T6T OJL 3S1
4UE OYG OG1 8UC 8GL
8RE 1KD 1LB 3FA
110KW/ EG2 M65
Takie coś znalazłem na nalepce
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Chłopaki jakieś logi porobiłem z góry sorry jeżeli są nie tak ale jestem na etapie poznawania vaga. Jutro postaram się zrobić lepsze według instrukcji
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17375.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17376.html
Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17377.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17378.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17379.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17380.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17381.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17382.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17375.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17376.html
Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17377.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17378.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17379.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17380.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17381.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_17382.html
Udało mi się coś takiego wymodzić :-D
Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17555.html
Grupy: 001,001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17556.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17557.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17558.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17559.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17560.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17561.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17562.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17563.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17564.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17565.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17566.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17567.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17568.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17569.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17570.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17571.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17572.html
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17573.html
Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17555.html
Grupy: 001,001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17556.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17557.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17558.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17559.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17560.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17561.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17562.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17563.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17564.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17565.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17566.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17567.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17568.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17569.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17570.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17571.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17572.html
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/nacker15_17573.html
Takie jeszcze jedno pytanie ponieważ wczoraj przyjrzałem się siłowniczkowi czy jak tam to nazwać który steruje turbawką i wygląda to tak jak się wkręca silnik na obroty to wypycha jednak gdy obroty stale się zwiększają siłwoniczek wraca tak to powinno wyglądać?
A druga sprawa gdzie można nabyć spray doczyszczenia przepływki?
Sprężona powietrze już mam
A druga sprawa gdzie można nabyć spray doczyszczenia przepływki?
Sprężona powietrze już mam
Dzięki Piotruś za wszystkie porady, tylko męczy mnie ostatnie rzecz ponieważ udało mi się nabyć wszystkie niezbędne rzeczy do czyszczenia zaworków i teraz tak przepływomierz czyszczeni bezdotykowo crc+ sprężone powietrze ale już sam nie wiem jak to jest z zaworkami n18 i n75 mogę je rozebrać czy także bezdotykowo??
A więc tak przepływka wyczyszczona zaworki n18 i n75 także i dalej to samo.....
Samochód od około 2100 zaczyna fajnie iść po 2500 przestaje i znów od 3000 w miarę zaczyna ożywać i po chwili to samo...
Już sam nie wiem co może być...
Zastanawiałem się już czy przypadkiem nie miałem zmienionego kompa od jakiegoś innego modelu ze skrzynią automatyczną i tu też ten dziwny błąd TCU? I może dlatego ma takie dziwne problemy z przyspieszaniem
Samochód od około 2100 zaczyna fajnie iść po 2500 przestaje i znów od 3000 w miarę zaczyna ożywać i po chwili to samo...
Już sam nie wiem co może być...
Zastanawiałem się już czy przypadkiem nie miałem zmienionego kompa od jakiegoś innego modelu ze skrzynią automatyczną i tu też ten dziwny błąd TCU? I może dlatego ma takie dziwne problemy z przyspieszaniem
A więc dzisiaj jak tylko skończę pracę zastosuje się do twoich instrukcji, i wszystko wrzucę co trzeba.
Wielkie Dzięki Za Pomoc.
[ Dodano: 2010-07-21, 19:49 ]
Więc udało mi się zebrać informacje
Jedyne co mnie zaniepokoiło to rosnące wartości podczas logowania EGR, coś chyba jest nie tak z tym ale lepiej sami oceńcie. A i foto poniżej kompa i to chyba jest od wersji Tip tronic
Następnie logi:
Normalne:
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18123.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18124.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18125.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18126.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18127.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18128.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18129.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18130.html
Basic:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18131.html
Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18132.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18133.html
Dynamiczne:
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18134.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18135.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18136.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18137.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18138.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18139.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18140.html
[ Dodano: 2010-07-22, 15:15 ]
Macie może jakieś pomysły co do tego Kompa? :roll:
Wielkie Dzięki Za Pomoc.
[ Dodano: 2010-07-21, 19:49 ]
Więc udało mi się zebrać informacje
Jedyne co mnie zaniepokoiło to rosnące wartości podczas logowania EGR, coś chyba jest nie tak z tym ale lepiej sami oceńcie. A i foto poniżej kompa i to chyba jest od wersji Tip tronic
Następnie logi:
Normalne:
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18123.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18124.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18125.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18126.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18127.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18128.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18129.html
http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18130.html
Basic:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18131.html
Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18132.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18133.html
Dynamiczne:
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18134.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18135.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18136.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18137.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18138.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18139.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krteam_18140.html
[ Dodano: 2010-07-22, 15:15 ]
Macie może jakieś pomysły co do tego Kompa? :roll:
To może jednak kupie kompa?
I sam go wymienie?
Tylko musiałbym znaleźć na forum jakieś info co do tego immo, może to będzie lepsze rozwiązanie niż wymiana softa?
[ Dodano: 2010-08-06, 15:40 ]
Chłopaki udało się doprowadzić moje audi do stanu używalności.
Gdy czekałem na Tuner który miał mi zmienić softa w ECU trafiłem na temat kodowania ECU.
Zaciekawiło mnie to, w moim aucie o ile dobrze pamiętam ostatnia cyferka kodowania była 1 ja zmieniłem na 2 i co Eureka nie to auto. Teraz można powiedzieć, że ten samochód jedzie. Najprawdopodobniej miałem kodowanie ustawione na automata przestawiłem na manuala i jest bajka :lol: :mrgreen:
I sam go wymienie?
Tylko musiałbym znaleźć na forum jakieś info co do tego immo, może to będzie lepsze rozwiązanie niż wymiana softa?
[ Dodano: 2010-08-06, 15:40 ]
Chłopaki udało się doprowadzić moje audi do stanu używalności.
Gdy czekałem na Tuner który miał mi zmienić softa w ECU trafiłem na temat kodowania ECU.
Zaciekawiło mnie to, w moim aucie o ile dobrze pamiętam ostatnia cyferka kodowania była 1 ja zmieniłem na 2 i co Eureka nie to auto. Teraz można powiedzieć, że ten samochód jedzie. Najprawdopodobniej miałem kodowanie ustawione na automata przestawiłem na manuala i jest bajka :lol: :mrgreen:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga