[audi a6 c5 2.4Q lpg] problem z lpg
[audi a6 c5 2.4Q lpg] problem z lpg
Witam. Mam doła kurcze bo nie lubię jak coś sie dzieje z moją żabą
! jakiś tydzień temu poczułem jak autem trzęsie gdy stoję w miejscu i obroty są niestabilne .. wachają się miedzy 500-700 obrotów i autem trzęsie .. a od 2 dni zaczęło się dziać coś innego , auto zaczęło się dławić przy normalnej jeździe ! mowa cały czas o jeździe na LPG .. w momencie jazdy jak dławi się .. i przełączę szybko na paliwo to jest wszystko ok i jedzie normalnie . Mieszkam obecnie w Poznaniu ,a serwis gwarancyjny mam 300 km ode mnie i pytanie takie również .. czy bezpiecznie jest tak jeździć ? .. dodam jeszcze że filtry zmieniałem 9.000km temu i na tej instalacji mam zrobione dopiero 40.000 km .. kurde LPG za 6.000 zł i się psuje
Proszę o pomoc/wskazówki.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 20:26 przez marcinjol, łącznie zmieniany 2 razy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Reduktor - OMV Lfassi1 pisze:Jaka instalka?
-elektronika
-reduktor
-wtryski
Czy na rozgrzanym i zimnym dzieje się tak samo?
Wielozawór - Tomasetto
Zawór tankujący - Tomasetto
komora szczelna - irene
system sekwencyjny - dream xx ind
Nie jestem na 100% pewien ale chyba tak samo ( zimny czy ciepły ) .. czytałem na forum i wydaje mi sie że może coś jest ze świecami .. bo czasami jak odpalam samochód to on cięzko przez ok 1.5 sekundy wchodzi na obroty .. tak zamuli ale wskoczy i jak wskoczy to już jest elegancko . ÂŚwiece wymieniałem ostatnio 40.000 km temu w marcu 2008 . dzięki za zainteresowanie !
[ Dodano: 2010-01-18, 20:08 ]
slavi16, poprawiłem i prosze o nie usuwanie tematu . pozdrawiam
Ok zrobione . długo nie byłem na forum i zapomniałem . sorki za problemyslavi16 pisze:Temat w dalszym ciągu nie poprawiony, brak tagów!marcinjol pisze:slavi16, poprawiłem
Proponuję zajrzeć do Regulaminu nazywania tematów i podpatrzeć, jak inni nazywają tematy.
Jeżeli temat nie zostanie poprawiony, trafi do ÂŚmietnika!
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli jutro jedziemy po świece .. jakie polecasz i długo potrwa wymiana ? .. nigdy tego nie robiłem i chyba udam sie do jakiegoś mechanika .fassi1 pisze:Trzeba by zacząć od podłączenie pod vaga i sczytać jakie błędy pokazuje. Może wypadanie zapłonu, może cewka. Na gazie musi mieć bardzo dobrą iskrę więc na benzynie może być o wiele lepiej bo benzyna nie jest taka wymagająca.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
wymienić nie zaszkodzi w końcu to nie majątek
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
wiec tak ... pojechałem dzisiaj do warsztatu i sprawdzili mi autko i jest pęknięta jakaś uszczelka koło świec ( nie pamietam jaka ) i zalane są świece oraz przewody ! zastanawiam sie czy moge jechać do swojego miasta bo mam tam dobrego mechanika a u tego co byłem to kasuje na wszystkim , sprawdzenie na kompie 40 zł ... no cóż... a jak sie zapytałem ile bedzie kosztowała naprawa to powiedział mi " na spokojnie o tym trzeba porozmawiać .. " wiecie może co to może być za uszczelka ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Uszczelka pod pokrywą zaworów, ona uszczelnia też otwory świec zapłonowych. Jeśli zaczyna Ci dmuchać olej przez uszczelkę pod pokrywą zaworów to wymień ezektor bo może być zapchany więc po wymianie uszczelki za trochę może być to samo. Na temat ezektora na forum było już wszystko włącznie z instrukcjami wymiany w dziale "zrób to sam". Koszt ezektora banalny. Czy podłączałeś auto do komputera? Jak tak to jakie błędy pokazało, o ile pokazało.
Witam.Podłączę się pod temat bo sytuacja podobna.Samochód po przełączeniu na gaz szarpie zaczyna mrugac "check"Dzieje sie tak aż samochód mocno sie nagrzeje tj. temperatura 90 stopni i czasami jeszcze nie moge przełączyć w koncu za którymś razem przełanczam i wszystko chodzi super.Błędy które sie pojawiają to wypadanie zapłonów na różnych cylindrach.Stag 300 wtryski magiki reduktor scorpion gt.
[ Dodano: 2010-01-24, 07:56 ]
Problem rozwiazany.Brudne listwy LPG ( Magic Jet ) Przeczysciłem ale to nic nie dało (moze nie zrobiłem tego dobrze ).Miałem nowe czerwone Valteki które kiedyś kupiłem ale nie zakładałem bo to podobno szajs.Teraz niestety w zwiazku z kryzysem musiałem sie z nimi przeprosić. Autokalibracja ustawienie mapek i samochód jak nowy."elektrozaworki" trochę klekoczą ale pal licho KRYZYS.
[ Dodano: 2010-01-24, 07:56 ]
fhroma pisze:Witam.Podłączę się pod temat bo sytuacja podobna.Samochód po przełączeniu na gaz szarpie zaczyna mrugac "check"Dzieje sie tak aż samochód mocno sie nagrzeje tj. temperatura 90 stopni i czasami jeszcze nie moge przełączyć w koncu za którymś razem przełanczam i wszystko chodzi super.Błędy które sie pojawiają to wypadanie zapłonów na różnych cylindrach.Stag 300 wtryski magiki reduktor scorpion gt.
Problem rozwiazany.Brudne listwy LPG ( Magic Jet ) Przeczysciłem ale to nic nie dało (moze nie zrobiłem tego dobrze ).Miałem nowe czerwone Valteki które kiedyś kupiłem ale nie zakładałem bo to podobno szajs.Teraz niestety w zwiazku z kryzysem musiałem sie z nimi przeprosić. Autokalibracja ustawienie mapek i samochód jak nowy."elektrozaworki" trochę klekoczą ale pal licho KRYZYS.










