Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[audi a6 c5 2.4Q lpg] problem z lpg

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

[audi a6 c5 2.4Q lpg] problem z lpg

Post autor: marcinjol » 18 sty 2010, 19:03

Witam. Mam doła kurcze bo nie lubię jak coś sie dzieje z moją żabą :/ ! jakiś tydzień temu poczułem jak autem trzęsie gdy stoję w miejscu i obroty są niestabilne .. wachają się miedzy 500-700 obrotów i autem trzęsie .. a od 2 dni zaczęło się dziać coś innego , auto zaczęło się dławić przy normalnej jeździe ! mowa cały czas o jeździe na LPG .. w momencie jazdy jak dławi się .. i przełączę szybko na paliwo to jest wszystko ok i jedzie normalnie . Mieszkam obecnie w Poznaniu ,a serwis gwarancyjny mam 300 km ode mnie i pytanie takie również .. czy bezpiecznie jest tak jeździć ? .. dodam jeszcze że filtry zmieniałem 9.000km temu i na tej instalacji mam zrobione dopiero 40.000 km .. kurde LPG za 6.000 zł i się psuje !! Proszę o pomoc/wskazówki.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 20:26 przez marcinjol, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 sty 2010, 19:49

Jaka instalka?
-elektronika
-reduktor
-wtryski
Czy na rozgrzanym i zimnym dzieje się tak samo?

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 18 sty 2010, 20:04

fassi1 pisze:Jaka instalka?
-elektronika
-reduktor
-wtryski
Czy na rozgrzanym i zimnym dzieje się tak samo?
Reduktor - OMV L
Wielozawór - Tomasetto
Zawór tankujący - Tomasetto
komora szczelna - irene
system sekwencyjny - dream xx ind

Nie jestem na 100% pewien ale chyba tak samo ( zimny czy ciepły ) .. czytałem na forum i wydaje mi sie że może coś jest ze świecami .. bo czasami jak odpalam samochód to on cięzko przez ok 1.5 sekundy wchodzi na obroty .. tak zamuli ale wskoczy i jak wskoczy to już jest elegancko . ÂŚwiece wymieniałem ostatnio 40.000 km temu w marcu 2008 . dzięki za zainteresowanie ! ;)

[ Dodano: 2010-01-18, 20:08 ]
slavi16, poprawiłem i prosze o nie usuwanie tematu . pozdrawiam ;)

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 18 sty 2010, 20:28

slavi16 pisze:
marcinjol pisze:slavi16, poprawiłem
Temat w dalszym ciągu nie poprawiony, brak tagów!
Proponuję zajrzeć do Regulaminu nazywania tematów i podpatrzeć, jak inni nazywają tematy.


Jeżeli temat nie zostanie poprawiony, trafi do ÂŚmietnika!
Ok zrobione . długo nie byłem na forum i zapomniałem . sorki za problemy

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 sty 2010, 22:58

Trzeba by zacząć od podłączenie pod vaga i sczytać jakie błędy pokazuje. Może wypadanie zapłonu, może cewka. Na gazie musi mieć bardzo dobrą iskrę więc na benzynie może być o wiele lepiej bo benzyna nie jest taka wymagająca.

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 18 sty 2010, 23:03

fassi1 pisze:Trzeba by zacząć od podłączenie pod vaga i sczytać jakie błędy pokazuje. Może wypadanie zapłonu, może cewka. Na gazie musi mieć bardzo dobrą iskrę więc na benzynie może być o wiele lepiej bo benzyna nie jest taka wymagająca.
Czyli jutro jedziemy po świece .. jakie polecasz i długo potrwa wymiana ? .. nigdy tego nie robiłem i chyba udam sie do jakiegoś mechanika .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 sty 2010, 23:55

Bez pośpiechu, a kiedy ostatnio wymieniałeś? Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach?

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 19 sty 2010, 05:43

fassi1 pisze:Bez pośpiechu, a kiedy ostatnio wymieniałeś? Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach?
40.000 tys .. i zmieniałem w marcu 2008 r

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 sty 2010, 08:03

To możesz je wymienić. Przy gazie przy 40tys km powinno się raczej wymienić świece. Nie jest jednak powiedziane że to rozwiąże problem.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 19 sty 2010, 12:01

wymienić nie zaszkodzi w końcu to nie majątek
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 19 sty 2010, 20:06

wiec tak ... pojechałem dzisiaj do warsztatu i sprawdzili mi autko i jest pęknięta jakaś uszczelka koło świec ( nie pamietam jaka ) i zalane są świece oraz przewody ! zastanawiam sie czy moge jechać do swojego miasta bo mam tam dobrego mechanika a u tego co byłem to kasuje na wszystkim , sprawdzenie na kompie 40 zł ... no cóż... a jak sie zapytałem ile bedzie kosztowała naprawa to powiedział mi " na spokojnie o tym trzeba porozmawiać .. " wiecie może co to może być za uszczelka ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 sty 2010, 21:22

Uszczelka pod pokrywą zaworów, ona uszczelnia też otwory świec zapłonowych. Jeśli zaczyna Ci dmuchać olej przez uszczelkę pod pokrywą zaworów to wymień ezektor bo może być zapchany więc po wymianie uszczelki za trochę może być to samo. Na temat ezektora na forum było już wszystko włącznie z instrukcjami wymiany w dziale "zrób to sam". Koszt ezektora banalny. Czy podłączałeś auto do komputera? Jak tak to jakie błędy pokazało, o ile pokazało.

marcinjol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2009, 23:17
Lokalizacja: Bytów

Post autor: marcinjol » 20 sty 2010, 16:40

dzieki za info o tym ezektorze ;) błedy .. kurcze były jakies ok. 5 ale koleś mówił że to nic powaznego i je zresetował . Wróce jeszcze do tematu i napisze jak poszła naprawa ;) pozdro

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 22 sty 2010, 08:45

Witam.Podłączę się pod temat bo sytuacja podobna.Samochód po przełączeniu na gaz szarpie zaczyna mrugac "check"Dzieje sie tak aż samochód mocno sie nagrzeje tj. temperatura 90 stopni i czasami jeszcze nie moge przełączyć w koncu za którymś razem przełanczam i wszystko chodzi super.Błędy które sie pojawiają to wypadanie zapłonów na różnych cylindrach.Stag 300 wtryski magiki reduktor scorpion gt.

[ Dodano: 2010-01-24, 07:56 ]
fhroma pisze:Witam.Podłączę się pod temat bo sytuacja podobna.Samochód po przełączeniu na gaz szarpie zaczyna mrugac "check"Dzieje sie tak aż samochód mocno sie nagrzeje tj. temperatura 90 stopni i czasami jeszcze nie moge przełączyć w koncu za którymś razem przełanczam i wszystko chodzi super.Błędy które sie pojawiają to wypadanie zapłonów na różnych cylindrach.Stag 300 wtryski magiki reduktor scorpion gt.

Problem rozwiazany.Brudne listwy LPG ( Magic Jet ) Przeczysciłem ale to nic nie dało (moze nie zrobiłem tego dobrze ).Miałem nowe czerwone Valteki które kiedyś kupiłem ale nie zakładałem bo to podobno szajs.Teraz niestety w zwiazku z kryzysem musiałem sie z nimi przeprosić. Autokalibracja ustawienie mapek i samochód jak nowy."elektrozaworki" trochę klekoczą ale pal licho KRYZYS.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja