Rano wyświetlił mi się w aucie komunikat o niskim stanie oleju. Dolałem go i pojechałem od razu na warsztat. Tam po odczepieniu osłon ukazał się osmarkany olejem silnik i prawie odkręcone śruby uszczelniacza.
Macie może jakąś teorię jak to się mogło stać? Mechanik wspominał o wibracjach od wału korbowego. Czy to możliwe?
			
			
									
									
						[A6 C5 2,5 TDI 180KM] Odkęciły się śruby uszczelniacza
- Motostacja pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2092
 - Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
 - Imię: Motostacja
 - Rocznik: 2004
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
Może z nomenklaturą jestem na bakier.
Na rysunku widać tą część.
http://www.bhptuning.com/assets/images/ ... _large.jpg
Jest pod brązowymi elementami silnika.
Ta cała szara część na jego spodzie.
			
			
									
									
						Na rysunku widać tą część.
http://www.bhptuning.com/assets/images/ ... _large.jpg
Jest pod brązowymi elementami silnika.
Ta cała szara część na jego spodzie.
- Motostacja pl
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2092
 - Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
 - Imię: Motostacja
 - Rocznik: 2004
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Kraków
 
Aha, to chodzi o uszczelki miski olejowej, sa dwie bo miska jest "pietrowa".
Dziwna awaria ( "wykręcone śruby" :roll: ). Z wymianą uszczelek dosyc duzo roboty gdy będzie górna. Przy dolnej roboty mniej.
Moze wystarczyloby dokręcic śruby :?:
A miski nie masz przypadkiem pekniętej :?: Nie przywaliłeś nią w cos ?
			
			
									
									Dziwna awaria ( "wykręcone śruby" :roll: ). Z wymianą uszczelek dosyc duzo roboty gdy będzie górna. Przy dolnej roboty mniej.
Moze wystarczyloby dokręcic śruby :?:
A miski nie masz przypadkiem pekniętej :?: Nie przywaliłeś nią w cos ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
						
							








