Rano wyświetlił mi się w aucie komunikat o niskim stanie oleju. Dolałem go i pojechałem od razu na warsztat. Tam po odczepieniu osłon ukazał się osmarkany olejem silnik i prawie odkręcone śruby uszczelniacza.
Macie może jakąś teorię jak to się mogło stać? Mechanik wspominał o wibracjach od wału korbowego. Czy to możliwe?
[A6 C5 2,5 TDI 180KM] Odkęciły się śruby uszczelniacza
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Może z nomenklaturą jestem na bakier.
Na rysunku widać tą część.
http://www.bhptuning.com/assets/images/ ... _large.jpg
Jest pod brązowymi elementami silnika.
Ta cała szara część na jego spodzie.
Na rysunku widać tą część.
http://www.bhptuning.com/assets/images/ ... _large.jpg
Jest pod brązowymi elementami silnika.
Ta cała szara część na jego spodzie.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Aha, to chodzi o uszczelki miski olejowej, sa dwie bo miska jest "pietrowa".
Dziwna awaria ( "wykręcone śruby" :roll: ). Z wymianą uszczelek dosyc duzo roboty gdy będzie górna. Przy dolnej roboty mniej.
Moze wystarczyloby dokręcic śruby :?:
A miski nie masz przypadkiem pekniętej :?: Nie przywaliłeś nią w cos ?
Dziwna awaria ( "wykręcone śruby" :roll: ). Z wymianą uszczelek dosyc duzo roboty gdy będzie górna. Przy dolnej roboty mniej.
Moze wystarczyloby dokręcic śruby :?:
A miski nie masz przypadkiem pekniętej :?: Nie przywaliłeś nią w cos ?
Części samochodowe online - Motostacja pl