Co to może być.
Wymieniłem dwumasę i sprzęgło wszystko kompletne Sachsa.
Nie szalałem zbytnio na nowym sprzęgle, ale jakoś nie dawno odczułem drgania.
Objawiają się one mocnymi wibracjami całego autka przy dociśnięciu na 100% pedału gazu na 4 biegu przy obrotach od 1800obr/min do ok 1950obr/min. Potem ustępują.
wiem że w takich obrotach to trzeba by zredukować do trzeciego biegu jak się chce pocisnąć (wtedy jest ok).
Ale od czego takie wibracje??
Wspomną że mam dołożone chipa na ok 165KM i czy w tym wypadku dwumasa by nie wyrabiała???
			
			
									
									
						[A6 C5 1,9TDI AWX `04] Po wymianie dwumasu dalej szarpie
- 
				
				teodor2424
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 51
 - Rejestracja: 30 sty 2009, 23:07
 - Lokalizacja: Sierakowice
 
- 
				
				teodor2424
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 51
 - Rejestracja: 30 sty 2009, 23:07
 - Lokalizacja: Sierakowice
 
Oj chyba żeście mnie źle zrozumieli 
Wymieniałem sprzęgło bo mi już się mocno ślizgało wibracje tez były ale mocniejsze i dlatego zmieniłem dwymasę (poza tym kompletnie na nim bieżnia była spalona).
censored ja żadnych wibracji nie mam na wyższych obrotach bo co to za obroty 1800-2000?? Toż to sam dół
 A co do prędkości to tez żadnych wibracji nie mam.
A co do wibracji przegubów to bym czół na innych również biegach, a te drgania to są na 4 i na 5 biegu na innych nie ma.
I są to bardzo mocne drgania, wręcz bym powiedział że auto miało by się zaraz rozlecieć.
Te drgania nie pojawiają się od razu np przy 1400 jak wcisnę gaz ale dopiero przy obrotach 1800 do 2000 a tak cały czas na tej czwórce dobrze ciągnie.j Jeżeli popuszczę troszkę przy tych 1800 to nic nie czuć.
czyżby nawet nowa dwumasa przy tych 165KM nie wyrabiała?? Jest to możliwe??
			
			
									
									
						Wymieniałem sprzęgło bo mi już się mocno ślizgało wibracje tez były ale mocniejsze i dlatego zmieniłem dwymasę (poza tym kompletnie na nim bieżnia była spalona).
censored ja żadnych wibracji nie mam na wyższych obrotach bo co to za obroty 1800-2000?? Toż to sam dół
A co do wibracji przegubów to bym czół na innych również biegach, a te drgania to są na 4 i na 5 biegu na innych nie ma.
I są to bardzo mocne drgania, wręcz bym powiedział że auto miało by się zaraz rozlecieć.
Te drgania nie pojawiają się od razu np przy 1400 jak wcisnę gaz ale dopiero przy obrotach 1800 do 2000 a tak cały czas na tej czwórce dobrze ciągnie.j Jeżeli popuszczę troszkę przy tych 1800 to nic nie czuć.
czyżby nawet nowa dwumasa przy tych 165KM nie wyrabiała?? Jest to możliwe??
- 
				
				teodor2424
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 51
 - Rejestracja: 30 sty 2009, 23:07
 - Lokalizacja: Sierakowice
 
To chyba nie najszczęśliwsze rozwiązanieralf_24 pisze:kolego miałem to samo. zmieniłem dwa razy dwumase. a finał całej tej zabawy to powrót z 170 do fabrycznych 131. i wszystko od tamtej pory oki
Ja wolę nauczyć się z tym jeździć i pozostać z moją szaloną mapką
Tylko trzeba uważać bo dwumasa dostaje w pipkę
- 
				
				TuneFORCE
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 270
 - Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
 - Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
 - Kontakt:
 
Gdzie Wy te programy robicie?teodor2424 pisze:To chyba nie najszczęśliwsze rozwiązanieralf_24 pisze:kolego miałem to samo. zmieniłem dwa razy dwumase. a finał całej tej zabawy to powrót z 170 do fabrycznych 131. i wszystko od tamtej pory oki
Ja wolę nauczyć się z tym jeździć i pozostać z moją szaloną mapką
Tylko trzeba uważać bo dwumasa dostaje w pipkę
Ja proponuje podjechać do kogoś kto poprawi tą ,,szaloną mapkę'' :lol: bo za niedługo znowu będziesz koło wymieniał jak nie coś bardziej kosztownego :lol:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
						tuneforce.pl
serwisdpf.pl
- 
				
				teodor2424
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 51
 - Rejestracja: 30 sty 2009, 23:07
 - Lokalizacja: Sierakowice
 
ty  nie  patrz  na  obroty a  na  predkosc przy  jakiej sie  pojawiaja  owe  drgania  a  skoro  piszesz to co  piszesz i  na   nizszych  biegach  przy  tych  obrotach  nie  ma  tego  tylko  na  wyzszych  jak  domniemam  gdzies  od  75 w  wzwysz sie to  pojawia , to  masz  przeguby  wewnetrzne  do  wymiany  , co masz za  problem wlazisz pod  auto  chwytasz  za   półosie  i  nią  narywasz  jesli  wyczujesz  luz  to   ja  mam  racje  i  stawiasz  piwo.
nie wyczujesz wadliwosci przegubów pzrednich w inny sposób jesli auto podczas przyspieszania drzy a w momencie puszczesnia gazu sie to traci to na 90% przeguby wewnetrzene ,. jezdaz po miesice zapewne wszystko jest oki - prawda ? no chyba ze predkosci pzrekraczasz
a jesli chodzi o dostawianie w pipke - to jzu nawet nie pisze co dostaje w pipke tak naprawde , jezdzij tak dalej to sie sam przekonasz
			
			
									
									
						nie wyczujesz wadliwosci przegubów pzrednich w inny sposób jesli auto podczas przyspieszania drzy a w momencie puszczesnia gazu sie to traci to na 90% przeguby wewnetrzene ,. jezdaz po miesice zapewne wszystko jest oki - prawda ? no chyba ze predkosci pzrekraczasz
a jesli chodzi o dostawianie w pipke - to jzu nawet nie pisze co dostaje w pipke tak naprawde , jezdzij tak dalej to sie sam przekonasz
							







