[a6 2.7tdi] problem z odpaleniem
[a6 2.7tdi] problem z odpaleniem
witam kupilem w niemczech a6 2.7tdi 2006 r bylo walniete poduszka kieroecy i pasazera i prawa kurtyna wybuchla pekl tylni korpus skrzyni biegow ale tylko on wymienilem go linke od wajchy od biegow tez wymienilem dzisiaj prubujemy go odpalic i caly czas piszeb zeby przelaczyc z neutrala na park i po wypadku tez widziala tylko N kluczyka nie oddaje trzeba ten guziczek malutki wcisnac i dopiero wtedy wychodzi wiec odpialem linke od sppodu i recznie przelaczaqm i nic a wajcha od biegow czasem chodzi czasem nie na odpietej lince bo na zapietej wcale paliwo do filtra cisnie na listwie wtryskowej nie ma ani kropli noi rozrusznik nie kreci a przekaznik tyka posiadam interfejs elm 327 wlasnie sciagam scan toll prosze o pomoc co moze byc powodem ze widzi tylko n i na liczniku nawet jak ruszam wajcha to nie pokazuje jaki bieg jest wbity pozdrawiam
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 09:34 przez michcyk, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				tmr
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
qrcze, elm tak za bardzo do napraw to się nie nadaje...   
 
a co pokazuje interfejs (elm)? - chodzi o listę błędów (wszystkich) z całego auta. Może być lista po wstępnym kasowaniu błędów rzecz jasna...
Jesteś pewien że w skrzyni poza wymienionym karterem nie było gemeli?
Czy to jest pierwsza C6 którą robisz?
pozdr
_TMr
zakładam że jesteś pewien że sprzęgło jest całe, wał chodzi, przewody do rozrusznika są całe, a na zaciskach rozrusznika w momencie rozruchu nie ma prądu (i nie jest zakleszczcony)... itp...
			
			
									
									
						 
 a co pokazuje interfejs (elm)? - chodzi o listę błędów (wszystkich) z całego auta. Może być lista po wstępnym kasowaniu błędów rzecz jasna...
Jesteś pewien że w skrzyni poza wymienionym karterem nie było gemeli?
Czy to jest pierwsza C6 którą robisz?
pozdr
_TMr
zakładam że jesteś pewien że sprzęgło jest całe, wał chodzi, przewody do rozrusznika są całe, a na zaciskach rozrusznika w momencie rozruchu nie ma prądu (i nie jest zakleszczcony)... itp...

odpalilem na krutko i zgasilem podalem na rozrusznik prad ale jest jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem jak wlewam olej do skrzyni to weszlo pol litra i sie wylewa wlewam korkiem co jest przy lewej polosi.moze brak oleju jest powodem ??a to pierwsze moje c6 i proa roli.dzieki.fejs na usb zakupic cena nie grsze o porade jaki inter
			
			
									
									
						- 
				
				tmr
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
que?  :lol: 
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale się upewnię...:
- skrzynka ma symbol HTH (JQG)?
- chcesz żeby podać namiary na fejsa i cena nie gra roli
- skrzynka nie jest zalana olejem, a olej który wlewasz nie lejesz do skrzyni
No więc:
- co do interfejsu- skontaktuj się z userem "sipowitz" - powinien mieć to co potrzebujesz.
- co do skrzynki: na automatach znam się tak jak na odwracaczu ciągu w silniku odrzutowym, ale mam dziwne wrażenie że olej (btw: jaki lejesz???) wlewasz chyba do planety mech. różnicowego, a nie do skrzyni... no więc może i lepiej że silnika nie możesz uruchomić :lol:
Według tego co wiem - wlew oleju (ATF specjalny do multi) wlewa się do skrzynki korkiem OD DOÂŁU skrzyni (bania od góry, podłączona wężem do otworu tuż obok korka spustowego). Powinno wejść jakieś 5 litrów. Pomijam na razie zupełnie ew. konieczność przedmuchania wpierw przewodów olejowych kompresorem, wymiany jakichś tam filtrów (jeśli w HTH,JQG są...).
Tutaj rysuneczek tej (??? - bo tylko się domyślam że to ta) skrzynki od dołu i miejsce wlewu oleju. Niestety forum przestało przyjmować załączniki. :
http://yfrog.com/0qhthsp
A-spust oleju
B-wlew oleju
pozdr
_TMr
p.s: daj znać jak poszło, jak będzie trzeba - można walczyć dalej... :mrgreen:
			
			
									
									
						nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale się upewnię...:
- skrzynka ma symbol HTH (JQG)?
- chcesz żeby podać namiary na fejsa i cena nie gra roli
- skrzynka nie jest zalana olejem, a olej który wlewasz nie lejesz do skrzyni
No więc:
- co do interfejsu- skontaktuj się z userem "sipowitz" - powinien mieć to co potrzebujesz.
- co do skrzynki: na automatach znam się tak jak na odwracaczu ciągu w silniku odrzutowym, ale mam dziwne wrażenie że olej (btw: jaki lejesz???) wlewasz chyba do planety mech. różnicowego, a nie do skrzyni... no więc może i lepiej że silnika nie możesz uruchomić :lol:
Według tego co wiem - wlew oleju (ATF specjalny do multi) wlewa się do skrzynki korkiem OD DOÂŁU skrzyni (bania od góry, podłączona wężem do otworu tuż obok korka spustowego). Powinno wejść jakieś 5 litrów. Pomijam na razie zupełnie ew. konieczność przedmuchania wpierw przewodów olejowych kompresorem, wymiany jakichś tam filtrów (jeśli w HTH,JQG są...).
Tutaj rysuneczek tej (??? - bo tylko się domyślam że to ta) skrzynki od dołu i miejsce wlewu oleju. Niestety forum przestało przyjmować załączniki. :
http://yfrog.com/0qhthsp
A-spust oleju
B-wlew oleju
pozdr
_TMr
p.s: daj znać jak poszło, jak będzie trzeba - można walczyć dalej... :mrgreen:
no wiec kolego @tmr wlalem olej do skrzyni odpalilem przez chlodnice daje i jest ok ale dalej widzi tylko neutral i kluczyk wychodzi wiadomo jak ze stacyjki prubowaleem recznie linka zminic bieg a drugi kolega symetrycznie wajcha i nic echo wajcha jest na park a on widzi neutral i powiedzcie szanowni koledzy cio moze byc bo juz zglupialem na wyswietlaczu nalicznikub sa biegi wyswietlone ale zadennie jest zaznaczony dzieki i pozdro dla wszystkich
			
			
									
									
						- 
				
				tmr
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
 no to kolego teraz czas na sprawdzenie listy błędów fejsem, skasowanie tych co możliwe.
 no to kolego teraz czas na sprawdzenie listy błędów fejsem, skasowanie tych co możliwe.Prześlij listę błędów.
Jak wymieniałeś linkę, to rozumiem że podłączyłeś moduł blokady wajchy jak być powinno.
No i rozumiem że przy próbie przełączania wajchy wciskasz hamulec... :lol:
Prześlij na pw maila. Jak będę przy kompie - podeślę materiały dot. tej skrzynki.
pozdr
wiec sytuacja sie zmienila samochod odpala jak wlacze recznie wajche od skrzyni na jedna pozycje a wajcha od biegow czasem chodzi czasem nie podobno to jakis zmieniak w skrzyni jest walniety spotkal sie ktos z czyms takim moze jak to wyglada i ile moze kosztowac?aha sadze ze to neutral widzi bo po zgaszeniu nie oddaje kluczyka tylko trza ten guzik wcisnac i wtedy kluczyk wyjdzie ale nie zamknie auta z pilota a otwierac otwiera
			
			
									
									
						 
							









 
 
