[a6 2.7tdi] problem z odpaleniem
[a6 2.7tdi] problem z odpaleniem
witam kupilem w niemczech a6 2.7tdi 2006 r bylo walniete poduszka kieroecy i pasazera i prawa kurtyna wybuchla pekl tylni korpus skrzyni biegow ale tylko on wymienilem go linke od wajchy od biegow tez wymienilem dzisiaj prubujemy go odpalic i caly czas piszeb zeby przelaczyc z neutrala na park i po wypadku tez widziala tylko N kluczyka nie oddaje trzeba ten guziczek malutki wcisnac i dopiero wtedy wychodzi wiec odpialem linke od sppodu i recznie przelaczaqm i nic a wajcha od biegow czasem chodzi czasem nie na odpietej lince bo na zapietej wcale paliwo do filtra cisnie na listwie wtryskowej nie ma ani kropli noi rozrusznik nie kreci a przekaznik tyka posiadam interfejs elm 327 wlasnie sciagam scan toll prosze o pomoc co moze byc powodem ze widzi tylko n i na liczniku nawet jak ruszam wajcha to nie pokazuje jaki bieg jest wbity pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 09:34 przez michcyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
qrcze, elm tak za bardzo do napraw to się nie nadaje...
a co pokazuje interfejs (elm)? - chodzi o listę błędów (wszystkich) z całego auta. Może być lista po wstępnym kasowaniu błędów rzecz jasna...
Jesteś pewien że w skrzyni poza wymienionym karterem nie było gemeli?
Czy to jest pierwsza C6 którą robisz?
pozdr
_TMr
zakładam że jesteś pewien że sprzęgło jest całe, wał chodzi, przewody do rozrusznika są całe, a na zaciskach rozrusznika w momencie rozruchu nie ma prądu (i nie jest zakleszczcony)... itp...

a co pokazuje interfejs (elm)? - chodzi o listę błędów (wszystkich) z całego auta. Może być lista po wstępnym kasowaniu błędów rzecz jasna...
Jesteś pewien że w skrzyni poza wymienionym karterem nie było gemeli?
Czy to jest pierwsza C6 którą robisz?
pozdr
_TMr
zakładam że jesteś pewien że sprzęgło jest całe, wał chodzi, przewody do rozrusznika są całe, a na zaciskach rozrusznika w momencie rozruchu nie ma prądu (i nie jest zakleszczcony)... itp...

odpalilem na krutko i zgasilem podalem na rozrusznik prad ale jest jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem jak wlewam olej do skrzyni to weszlo pol litra i sie wylewa wlewam korkiem co jest przy lewej polosi.moze brak oleju jest powodem ??a to pierwsze moje c6 i proa roli.dzieki.fejs na usb zakupic cena nie grsze o porade jaki inter
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
que? :lol:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale się upewnię...:
- skrzynka ma symbol HTH (JQG)?
- chcesz żeby podać namiary na fejsa i cena nie gra roli
- skrzynka nie jest zalana olejem, a olej który wlewasz nie lejesz do skrzyni
No więc:
- co do interfejsu- skontaktuj się z userem "sipowitz" - powinien mieć to co potrzebujesz.
- co do skrzynki: na automatach znam się tak jak na odwracaczu ciągu w silniku odrzutowym, ale mam dziwne wrażenie że olej (btw: jaki lejesz???) wlewasz chyba do planety mech. różnicowego, a nie do skrzyni... no więc może i lepiej że silnika nie możesz uruchomić :lol:
Według tego co wiem - wlew oleju (ATF specjalny do multi) wlewa się do skrzynki korkiem OD DOÂŁU skrzyni (bania od góry, podłączona wężem do otworu tuż obok korka spustowego). Powinno wejść jakieś 5 litrów. Pomijam na razie zupełnie ew. konieczność przedmuchania wpierw przewodów olejowych kompresorem, wymiany jakichś tam filtrów (jeśli w HTH,JQG są...).
Tutaj rysuneczek tej (??? - bo tylko się domyślam że to ta) skrzynki od dołu i miejsce wlewu oleju. Niestety forum przestało przyjmować załączniki. :
http://yfrog.com/0qhthsp
A-spust oleju
B-wlew oleju
pozdr
_TMr
p.s: daj znać jak poszło, jak będzie trzeba - można walczyć dalej... :mrgreen:
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale się upewnię...:
- skrzynka ma symbol HTH (JQG)?
- chcesz żeby podać namiary na fejsa i cena nie gra roli
- skrzynka nie jest zalana olejem, a olej który wlewasz nie lejesz do skrzyni
No więc:
- co do interfejsu- skontaktuj się z userem "sipowitz" - powinien mieć to co potrzebujesz.
- co do skrzynki: na automatach znam się tak jak na odwracaczu ciągu w silniku odrzutowym, ale mam dziwne wrażenie że olej (btw: jaki lejesz???) wlewasz chyba do planety mech. różnicowego, a nie do skrzyni... no więc może i lepiej że silnika nie możesz uruchomić :lol:
Według tego co wiem - wlew oleju (ATF specjalny do multi) wlewa się do skrzynki korkiem OD DOÂŁU skrzyni (bania od góry, podłączona wężem do otworu tuż obok korka spustowego). Powinno wejść jakieś 5 litrów. Pomijam na razie zupełnie ew. konieczność przedmuchania wpierw przewodów olejowych kompresorem, wymiany jakichś tam filtrów (jeśli w HTH,JQG są...).
Tutaj rysuneczek tej (??? - bo tylko się domyślam że to ta) skrzynki od dołu i miejsce wlewu oleju. Niestety forum przestało przyjmować załączniki. :
http://yfrog.com/0qhthsp
A-spust oleju
B-wlew oleju
pozdr
_TMr
p.s: daj znać jak poszło, jak będzie trzeba - można walczyć dalej... :mrgreen:
no wiec kolego @tmr wlalem olej do skrzyni odpalilem przez chlodnice daje i jest ok ale dalej widzi tylko neutral i kluczyk wychodzi wiadomo jak ze stacyjki prubowaleem recznie linka zminic bieg a drugi kolega symetrycznie wajcha i nic echo wajcha jest na park a on widzi neutral i powiedzcie szanowni koledzy cio moze byc bo juz zglupialem na wyswietlaczu nalicznikub sa biegi wyswietlone ale zadennie jest zaznaczony dzieki i pozdro dla wszystkich
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:

Prześlij listę błędów.
Jak wymieniałeś linkę, to rozumiem że podłączyłeś moduł blokady wajchy jak być powinno.
No i rozumiem że przy próbie przełączania wajchy wciskasz hamulec... :lol:
Prześlij na pw maila. Jak będę przy kompie - podeślę materiały dot. tej skrzynki.
pozdr
wiec sytuacja sie zmienila samochod odpala jak wlacze recznie wajche od skrzyni na jedna pozycje a wajcha od biegow czasem chodzi czasem nie podobno to jakis zmieniak w skrzyni jest walniety spotkal sie ktos z czyms takim moze jak to wyglada i ile moze kosztowac?aha sadze ze to neutral widzi bo po zgaszeniu nie oddaje kluczyka tylko trza ten guzik wcisnac i wtedy kluczyk wyjdzie ale nie zamknie auta z pilota a otwierac otwiera