Co tam mogło się namieszać?
[ BPP 2.7 179 KM] błąd regulacji ciśnienia paliwa
-
arczi0044
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
[ BPP 2.7 179 KM] błąd regulacji ciśnienia paliwa
Witam. dziś po raz pierwszy przytrafiła się usterka po której autko musiało zostać holowane. Rano odpaliło normalnie, w drodze do pracy zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych ale po za tym nic się nie działo. Problem zaczął się w drodze powrotnej, po długim kręceniu odpaliła i przejechałem ok. 2km. auto zgasło. Przy próbie odpalenia zauważyłem że zaciąga bąbelki powietrza w zbiorniku paliwa ok. 15L. Zatankowałem do pełna po krótkim kręceniu odpaliła, zgasiłem i po paru minutach postoju silnik nie odpala, kręci jakieś 15sekund silnik się odzywa i gaśnie. Po podpięciu VCDS był jeden błąd 004195(błąd regulacji ciśnienia paliwa) został skasowany i nie powraca ale silnik dalej nie odpala.
Co tam mogło się namieszać?
Co tam mogło się namieszać?
-
123Marcin123
zgadzam się może być pasek pompy ale jeżeli pasek to auto strzelam ma przebiegu w granicach 220000-250000 tak, tak w tych przedziałach leca paski a co najlepsze nie musisz się martwic bo w audi jak pasek leci na pompie to tak naprwde dojeżdżasz go do końca asz auta nie odpalisz po prostu już nie ma zębów i nie daje odpowiedniego ciśnienia slizga sie ale nic po zatym się nie stanie w silniku , wymienisz i kolejne 200tys ponad jeździsz ,nastepna zecz to może być czujnik ciśnienia paliwa albo,
listwa z czujnikiem na listwie
[ Dodano: 2014-04-25, 22:04 ]
pompa paliwa może być generalnie zawsze jeżeli chodzi o paliwo to zaczynamy od pompy paliwa i kierujemy się w stronę silnika fitr paliwa czujniki itd 
[ Dodano: 2014-04-25, 22:04 ]
-
123Marcin123
-
arczi0044
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Wszystko co mogłem sam sprawdzić jest ok. Pompa w zbiorniku chodzi i daje ciśnienie, pasek napędu pompy wygląda jak nowy, pozostaje jeszcze posprawdzać czujniki cisnienia paliwa ale sam tego nie ogarnę. Autko zaholowane do mechanika i czekam na diagnozę.
Właśnie odebrałem bryczkę od mechanika, zawiesił się czujnik ciśnienia paliwa
trochę dziwne, ponoć jest 100% sprawny i nie ma potrzeby wymieniać na nowy, spotkał się ktoś z takim przypadkiem. Mechanik twierdzi że to normalne w tych typach. Najważniejsze że auto wróciło do życia 
-
123Marcin123
-
123Marcin123









