Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BPP 2.7 179 KM] błąd regulacji ciśnienia paliwa

Silniki wysokoprężne
arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

[ BPP 2.7 179 KM] błąd regulacji ciśnienia paliwa

Post autor: arczi0044 » 25 kwie 2014, 21:33

Witam. dziś po raz pierwszy przytrafiła się usterka po której autko musiało zostać holowane. Rano odpaliło normalnie, w drodze do pracy zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych ale po za tym nic się nie działo. Problem zaczął się w drodze powrotnej, po długim kręceniu odpaliła i przejechałem ok. 2km. auto zgasło. Przy próbie odpalenia zauważyłem że zaciąga bąbelki powietrza w zbiorniku paliwa ok. 15L. Zatankowałem do pełna po krótkim kręceniu odpaliła, zgasiłem i po paru minutach postoju silnik nie odpala, kręci jakieś 15sekund silnik się odzywa i gaśnie. Po podpięciu VCDS był jeden błąd 004195(błąd regulacji ciśnienia paliwa) został skasowany i nie powraca ale silnik dalej nie odpala.
Co tam mogło się namieszać? :(

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 25 kwie 2014, 21:42

Moze pasek od pompy paliwowej strzelil sprawdzales?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 25 kwie 2014, 21:47

Tak sprawdzałem, pasek cały, popuszczałem śruby na listwie wysokiego ciśnienia i podczas kręcenia jest tam ciśnienie paliwa.

harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 25 kwie 2014, 21:56

pompka paliwa w baku?

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 25 kwie 2014, 22:04

zgadzam się może być pasek pompy ale jeżeli pasek to auto strzelam ma przebiegu w granicach 220000-250000 tak, tak w tych przedziałach leca paski a co najlepsze nie musisz się martwic bo w audi jak pasek leci na pompie to tak naprwde dojeżdżasz go do końca asz auta nie odpalisz po prostu już nie ma zębów i nie daje odpowiedniego ciśnienia slizga sie ale nic po zatym się nie stanie w silniku , wymienisz i kolejne 200tys ponad jeździsz ,nastepna zecz to może być czujnik ciśnienia paliwa albo, <okok> listwa z czujnikiem na listwie

[ Dodano: 2014-04-25, 22:04 ]
:| pompa paliwa może być generalnie zawsze jeżeli chodzi o paliwo to zaczynamy od pompy paliwa i kierujemy się w stronę silnika fitr paliwa czujniki itd <okok>

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 25 kwie 2014, 22:09

Przebieg 298000, nie wiem czy wcześniej był wymieniany pasek, ja nic nie robiłem, ale czy przy uwalonym pasku po długim kręceniu odzywał by się silnik i od razu gasł? i dziwna sprawa że błąd po skasowaniu nie powraca <mysli>

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 25 kwie 2014, 22:49

skoro odpalasz to znaczy ze pasek jeszcze jest ale bez zębów slizga się ale odpalić czasami się da ,,o ile to pasek tak jak pisałem wcześniej może być powód inny,,,, <okok>

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 26 kwie 2014, 11:53

Wszystko co mogłem sam sprawdzić jest ok. Pompa w zbiorniku chodzi i daje ciśnienie, pasek napędu pompy wygląda jak nowy, pozostaje jeszcze posprawdzać czujniki cisnienia paliwa ale sam tego nie ogarnę. Autko zaholowane do mechanika i czekam na diagnozę.

:) Właśnie odebrałem bryczkę od mechanika, zawiesił się czujnik ciśnienia paliwa <mysli> trochę dziwne, ponoć jest 100% sprawny i nie ma potrzeby wymieniać na nowy, spotkał się ktoś z takim przypadkiem. Mechanik twierdzi że to normalne w tych typach. Najważniejsze że auto wróciło do życia <okok>

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 26 kwie 2014, 22:46

<okok> no to ok tak jak pisałem czujnik ciśnienia paliwa ,,powiem tak nie ma co pisać może się zawiesić ,,,,przyczyna brud w paliwie,,,,, czujnik ma swoje przejechane tyle pozdo,,,,,,, <cwaniak>

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 27 kwie 2014, 13:11

a może posiada ktoś wiedzę i się nią podzieli jak odblokować zawieszony czujnik, mechanik twierdzi że zrobił to programem ale nic więcej nie chciał powiedzieć <milczek>

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 28 kwie 2014, 21:41

<okok> odpinasz czujnik dajesz lekkie napiecie ,,,po drugie przeczyszczenie , sprawdzenie styku <okok> to jesden z wielu kroków

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl