A6 C8 all
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.
ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.
teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.
ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.
teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Według mnie wiadomo lepiej mieć po lifta, ja celuje właśnie w A6 C7 2015-2018 3.0 TDI tylko nie Biturbo, ( do tej pory jedno turbo i wystarcza ). Ja mam 3.0 TDI ASB z 2007 r po wirusie 290 KM, przejechane Oryginalne 250000 tyś , Łańcuchy rozrządu zero odgłosów zużycia (serwis olejowy max 10 tyś km Asmoil 5w30 Signature Series , ostatnia usterka to właśnie usterka wentylatora i tylnego lewego miecha. Miech wymieniony na zamiennik 600 zł ( niby poprawiony i wzmocniony ,Made in China ) ,wcześniej czujnik poziomu paliwa+ profilaktycznie wymienione wtryski na te z końcówką BD +podkładki lecz bez powodu po prostu, miałem z końcówką AH i trafiłem w dobrej cenie BD,styki pompy wystarczyło prze-lutować i wskaźnik działa .(typowa usterka)januszm pisze:nie wszystkie bledy uda sie sie tym ciotom usunac.
jak mam moja a6 c6 z lipca 2011, i typowy usterka z wentylatorem chlodnic byla po 5 latach, tak jak defekt poziomu stanu paliwa.
ja rowniez bym nigdy nie kupil auta zaraz po premierze.
teraz jest najlepszy moment na kupni takiej C7, roczniki 2016-2018
Jeszcze doszedł konwerter (według speca od skrzyń "jeździć obserwować )Ale nie u mnie . Ja mogę nieć rysy na lakierze , lecz mechanika musi być TOP.
Ogólnie zasada jest prosta " jak dbasz tak masz " ,brat ma A6 C7 z końca 2011 roku i przebieg ori 190000 tyś i przy każdym odpaleniu słychać rozrząd i skrzynoa S-Tronic szarpie przy zrzucaniu biegu z 2 na 1 Już wymieniał taśmy w mechatronice, powód zbyt wysoka temp skrzyni ( koszt ponad
2000 zł), plus teraz musi dołożyć w jakiś zestaw naprawczy tłoczki itd, adaptacja, aktualizacja sterownika ,bo dalej poszarpuje za tą kasę co brat ma włoży w niby remont S-tronica ta ja mam prawie pełny remont Tip-tronica
Wiadomo C6 technologicznie jest w 2004 r . a C7 2011.
[ Dodano: 2020-02-23, 22:21 ]
PS.Nikt nie wie , czy ten przypadek C8 jest prawdziwy i czy serwis ASO faktycznie jest tak H...wy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Dla mnie to jest trochę kręcenie afery na śmietnikowej stronie... według prawa ma on opcje rękojmi i wymiany auta na wolne od wad. Sam język pisania też nie sprawia bym ufał na 100% w to co pisze właściciel o kontaktach z serwisami.
Fakt faktem w E-tronach jednorazowo potrafi być z 15 punktów do wykonania w ramach akcji fabrycznych ...
Fakt faktem w E-tronach jednorazowo potrafi być z 15 punktów do wykonania w ramach akcji fabrycznych ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DKNA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Chłop kupił auto okazyjnie i teraz ma pretensje do serwisu.
Na moje oko to trochę rozdmuchana afera.
Żenujący poziom kultury też niestety wpływa na komunikację między klientem a ASO.
Pracowałem chwilę w serwisie automotive , więc wiem jak wygląda traktowanie klienta CHama.
Podobnie traktuje się chamów w restauracji , którym pluje się do żarcia.
Jak zawsze prawda pewnie będzie leżeć po środku.
Gdyby było inaczej sprawa dawno wyglądałaby w sądzie a nie w internecie.
Dla mnie to taki stonoga bez kultury.
Na moje oko to trochę rozdmuchana afera.
Żenujący poziom kultury też niestety wpływa na komunikację między klientem a ASO.
Pracowałem chwilę w serwisie automotive , więc wiem jak wygląda traktowanie klienta CHama.
Podobnie traktuje się chamów w restauracji , którym pluje się do żarcia.
Jak zawsze prawda pewnie będzie leżeć po środku.
Gdyby było inaczej sprawa dawno wyglądałaby w sądzie a nie w internecie.
Dla mnie to taki stonoga bez kultury.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Zbichu, ale to Twoje auto? bo jak nie to nie to nie ten dział, a do działu na każdy temat bardziej. Jeśli nie Twoje to temat tam przeniosę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
oł jeachMetallica jest git.
temat idzie do działu na każdy tematZbichu pisze:Temat można przenieść, usunąć czy... cokolwiek.
P.S.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- Doc
- Administrator
- Posty: 2704
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Praca w FSO PRL z kupowaniem Fiata 125p lub "rolnik szuka żony" podczas pisania jego problemów mając nową Audi A6 C8. Byłoby troszkę lepiej bez wulgaryzmów i przekleństwa w języku polskim. Wiem, że to jest straszne i denerwujące... współczuję mu, ale nie tak.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
Nie od dzisiaj wiadomo,ze polskie,ukrainskie,chorwackie 'importery' kupuja auta 3ciej kategorii,odpady z fabryki,placac nizsza cene,a potem wciskaja to klientom,zeby jeszcze wiecej zarobic. Kupiles? To spier.... Tak jest z samochodami,sprzetem agd rtv,telefonami,wszystkim. Nie mieszkam w PL od lat,uwierzcie mi,jakby w Belgii albo Holandii byl taki problem z autem to by Cie zaglaskali zebys tylko byl zadowolony,traktowanie klienta z szacunkiem to priorytet. Uczciwosc,zaufanie i przyzwoitosc sa tutaj na porzadku dziennym. Polska to niestety pod wzgledem obslugi i traktowania klienta byl,jest i jeszcze dlugo bedzie trzeci swiat.
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga