http://moto.allegro.pl/item994695229_ch ... _35km.html
co sądzicie o takim wynalazku? jaka jest w tym prawda że nie zwiększa spalania czy nie niszczy silnika?
175PS / 365Nm	   wzrost o 35PS / 75Nm
brzmi ciekawie..
			
			
									
									
						[A6 C4 2.5 TDI 140KM] CHIP?
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
crtluz, a ja powiem Ci, że miałem chipsa od tego samego gościa (nie jestem rodziną ani żadnym znajomym sprzedającego, więc wypowiedź moją możesz traktować jako obiektywną i zdaję sobie sprawę, że mogę się narazić kilku osobom na forum   )
 )  
Zdecydowałem się na tego Lays`a z takiego powodu, iż auto nie było najmłodsze i nie chciałem inwestować za wielkich piniędzy , a znajomy skorzystał wcześniej z usług tego gościa i było ok, więc się zdecydowałem.
 , a znajomy skorzystał wcześniej z usług tego gościa i było ok, więc się zdecydowałem.
Po samodzielnym zamontowaniu, odczucia jak najbardziej pozytywne. Auto rakieta. Zapierniczało jak dziki osioł :mrgreen: Aczkolwiek, jedna rzecz mnie martwiła - auto trochę kopciło czarnuchem przy max depnięciu.
Postanowiłem więc skontaktować się ze sprzedającym i poprosiłem go, aby przysłał mi (po wcześniejszym odesłaniu przeze mnie jego kości) nowy "program" z mniejszym koksem.
No i przysłał, faktycznie autko trochę straciło wigoru i przykopcanie było nieco mniejsze.
Ale jednak postanowiłem udać się do polecanego tunera w miejscowości na Br...... , znajdującego się ode mnie ok. 200 km (którego bardzo pozdrawiam, bo też gości na tym forum )
 )  
Zmierzyliśmy auto (A6 C4 2.5 AEL 140PS) po chipie na hamowni, wynik jaki wyszedł był dla mnie załamujący - 145 PS.
Następnie zmierzyliśmy auto na seryjnych kościach, też nie było powodu do dumy - 130 PS. Wobec tego Tuner odczytał program z kości po modyfikacji i zobaczył czy będzie w stanie coś sensownego stworzyć (nowy program). Niestety, po powrocie od komputera przyszedł do mnie (do poczekalni) i powiedział, że nic lepszego nie stworzy co by mi się opłacało za wydanie ok. 1kPLN. Więc duży PLUS dla tunera, który otwarcie powiedział że nie będzie mnie naciągał, bo i tak z nowego programu więcej nie wykrzesa, a program obecny (z alle...) jest troszkę "siekierką ciosany" ale nie jest tragiczny, nic autu się nie stanie. Skasował mnie tylko za hamowanie. Bardzo porządny człowiek - uczciwy!!!
Morał z tego taki (dla mnie) - jak nowsze auto to chipowanie u kolegi z Brod.... , a jak starszy strucel to u kolegi z alle.... nawet okupione lekkim zaczadzeniem, tym bardziej że tuner stwierdził, iż mapy w A6 C4 są "starszego" typu" i są trudniejsze do obrobienia.
Ps. Jakby co mogę wrzucić wykres z hamowni - seria i chip (ten słabszy) z alle....
			
			
									
									
						 )
 )  Zdecydowałem się na tego Lays`a z takiego powodu, iż auto nie było najmłodsze i nie chciałem inwestować za wielkich piniędzy
 , a znajomy skorzystał wcześniej z usług tego gościa i było ok, więc się zdecydowałem.
 , a znajomy skorzystał wcześniej z usług tego gościa i było ok, więc się zdecydowałem.Po samodzielnym zamontowaniu, odczucia jak najbardziej pozytywne. Auto rakieta. Zapierniczało jak dziki osioł :mrgreen: Aczkolwiek, jedna rzecz mnie martwiła - auto trochę kopciło czarnuchem przy max depnięciu.
Postanowiłem więc skontaktować się ze sprzedającym i poprosiłem go, aby przysłał mi (po wcześniejszym odesłaniu przeze mnie jego kości) nowy "program" z mniejszym koksem.
No i przysłał, faktycznie autko trochę straciło wigoru i przykopcanie było nieco mniejsze.
Ale jednak postanowiłem udać się do polecanego tunera w miejscowości na Br...... , znajdującego się ode mnie ok. 200 km (którego bardzo pozdrawiam, bo też gości na tym forum
 )
 )  Zmierzyliśmy auto (A6 C4 2.5 AEL 140PS) po chipie na hamowni, wynik jaki wyszedł był dla mnie załamujący - 145 PS.
Następnie zmierzyliśmy auto na seryjnych kościach, też nie było powodu do dumy - 130 PS. Wobec tego Tuner odczytał program z kości po modyfikacji i zobaczył czy będzie w stanie coś sensownego stworzyć (nowy program). Niestety, po powrocie od komputera przyszedł do mnie (do poczekalni) i powiedział, że nic lepszego nie stworzy co by mi się opłacało za wydanie ok. 1kPLN. Więc duży PLUS dla tunera, który otwarcie powiedział że nie będzie mnie naciągał, bo i tak z nowego programu więcej nie wykrzesa, a program obecny (z alle...) jest troszkę "siekierką ciosany" ale nie jest tragiczny, nic autu się nie stanie. Skasował mnie tylko za hamowanie. Bardzo porządny człowiek - uczciwy!!!
Morał z tego taki (dla mnie) - jak nowsze auto to chipowanie u kolegi z Brod.... , a jak starszy strucel to u kolegi z alle.... nawet okupione lekkim zaczadzeniem, tym bardziej że tuner stwierdził, iż mapy w A6 C4 są "starszego" typu" i są trudniejsze do obrobienia.
Ps. Jakby co mogę wrzucić wykres z hamowni - seria i chip (ten słabszy) z alle....
 
							














 
 
