Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 AVG 110km - jaka bezpieczna granica

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
nuti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 lut 2008, 16:39
Lokalizacja: Częstochowa

A6 AVG 110km - jaka bezpieczna granica

Post autor: nuti » 19 maja 2008, 10:51

Koledzy jak w temacie jaka jest bezpieczna granica przy tym silniku. Witek powiedział ze 150km na 300-3200Nm ( coś dużawo kurde jak na taki motorek)

I z innej beczki testuje od kolegi BOXA ( stosuje go juz od roku w A6 ) i powiem że autko sie na tym zbiera ładnie , pracuje równo itp.
Tylko pytanie sie nasuwa jedno, jak to wpływa ujemnie na silnik

macieja910

Post autor: macieja910 » 19 maja 2008, 15:08

Kolego boxow Ci nie polecam bo dlugo na tym nie pojezdzisz. Mysle ze Witek ma racje do 140 nie powinno zaszkodzic twojemu wozkowi ;-)

Forum Audi A6 i A7

Post autor: Forum Audi A6 i A7 » 19 maja 2008, 18:52

Samym softem to ten silnik jakbym robił dla siebie to koło 140km, nie więcej.

zenton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2007, 10:08
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: zenton » 20 maja 2008, 12:23

jam mam 144KM i 320Nm i nic nie dymi, autko chodzi swietnie, chociaż przy ostrym naciśnięciu pedału gazu (deska) na niskich obrotach na 4 i 5 biegu zaczyna być odczuwalne koło dwumasowe (lekkie drgania w przedziale obrotów 1800-2200)- no chyba że to co innego, ale generalnie polecam.

nuti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 lut 2008, 16:39
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: nuti » 20 maja 2008, 15:33

zenton a robiłeś soft czy masz boxa ?

zenton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2007, 10:08
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: zenton » 20 maja 2008, 17:33

oczywiście softa (program dostosowany indywidualnie), boxa bym nie ryzykował..., spróbuje załączyć wydruk z hamowni
Załączniki
udaÂło siĂŞ, porĂłwnanie: seria i chip
udaÂło siĂŞ, porĂłwnanie: seria i chip

nuti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 lut 2008, 16:39
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: nuti » 21 maja 2008, 17:34

ÂŁoł nieżle jak bedziesz na gg kliknij do mnie mam parę pytań :) 1790521

Awatar użytkownika
martin a4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:01
Lokalizacja: Bielsko Biala

Post autor: martin a4 » 21 maja 2008, 21:19

140 KM jest bezpieczna nie ma co zylowac bardziej silnika

zenton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 gru 2007, 10:08
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: zenton » 22 maja 2008, 10:09

górna bezpieczna granica podniesienia mocy powinna zależeć od stanu technicznego silnika, dla jednego będzie to 150KM dla innego 120KM, najważniejsze to przed chipem zdiagnozować auto, sprawdzić osiągi na hamowni a dopiero wtedy zabawa z podniesieniem mocy. Jak widać w moim przypadku autko zostało już szczodrze obdarzone w fabryce (o 14KM więcej niż w papierach), a ponoć zdarzają się nawet z mocą 130KM.

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 05 cze 2008, 22:29

Panowie ja mam AFN 110KM i tez bym chcail go troszke podrasowac. Mozecie mi wytlumaczyc co to jest ta hamownia? i jesli ktos sie orientuje gdzie to robia w okolicy Bydgoszczy. Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 05 cze 2008, 22:35

Bolszakooof, prosze masz tu wszystko i nawet u ciebie w Bydgoszczy :arrow: http://www.superchip.pl/hamownia.html

Awatar użytkownika
pawel.s10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 05 maja 2008, 17:58
Lokalizacja: weymouth UK

Post autor: pawel.s10 » 06 cze 2008, 10:02

widzieliscie panowie na poprawe mocy w 2.4 z 170 na 290KM? kosmos

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 06 cze 2008, 10:08

no bylby kosmos ale to chyba pomylka wydaje mi sie ze ok 210 powinno byc,no bo Nm niezawiele

Awatar użytkownika
pawel.s10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 05 maja 2008, 17:58
Lokalizacja: weymouth UK

Post autor: pawel.s10 » 06 cze 2008, 10:21

ciekawe ile to kosztuje i czy by angole sapali na M.O.T na temat norm emisji spalin.
nawet jak by mu dac 200 KM to by sie lepiej zbierał.

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 06 cze 2008, 17:13

ej mam pytaie, ja mam silnik jedak inny niz myslalem. :-| dopiero teraz to zobaczylem na umowie. Kupoway w niemczech i spisywana umowa na szybko i bach... no wiec mam auto z roku 99 AVG 81KW. ile to koni? wiecie cos na temat tego motoru?? pozdr




CZYM SIE RÓZNI OD AFN?????????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja