Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.9 TDI 130KM Prośba o ocenę logów po wymianie turbo

Wszystko co dotyczy ogólnie diagnostyki VAG nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
wojcziii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2019, 17:49
Lokalizacja: Malbork

1.9 TDI 130KM Prośba o ocenę logów po wymianie turbo

Post autor: wojcziii » 19 lip 2019, 21:00

Witam wszystkich forumowiczów,

Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam

Logi statyczne:
000
004
013
023

Basic Settings:
003
004

Logi dynamiczne:
001
003
008
011
001-004-010
003-008-011

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 19 lip 2019, 23:26

Logi nie pokazują nic odnośnie dymienia przy starcie na zimno i pominę to. Turbina dmucha jak trzeba (a nawet mocniej), ale w logu 003 widać jak niebezpiecznie mocno przeładowuje na wysokich obrotach. Wskazania Maf actual i IQ via maf są raczej prawidłowe. Być może masz zawalony intercooler i smoke limiter tnie dawkę przez co zamiast 130KM+ masz niecałe 120.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga