W ASO nawet prosta rzecz trwa długo, ponieważ mają procedury odkręcania i przykręcania
No nawet czasami mega chore. W C5 za wymianę jednego palnika xenon wołają bagatela 800zł
W Lublinie zbieżność kosztuje 140-200zł z za obie osie na Hunterze 3D
Ogólnie kąt WSZ z obu stron powinien być równy, ale oczywiście zawieszenie nie ma już fabrycznych ustawień (zużycie materiału) i wystarczy, że są jak najbardziej podobne. Jeśli po ustawieniu geometrii auto jedzie prosto, to nie ma się czym przejmować. Chyba, że mimo ustawienia geometrii auto ściąga, wtedy trzeba pobawić się sankami.
Załączam jak u mnie wyszlo po ustawieniu. Auto jedzie pięknie. Tylko czy przejmować się WSZ i jeszcze próbować ustawić czy nie ma to wpływu, bo jak równo było WSZ to kąty były słabsze, ale gdyby poświęcić temu czas to by pewnie ustawił.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.