Witam.
Czy może ktoś orientuje się gdzie znajduje się sterownik Servotronica? I jak objawia się jego usterka i czy powinien wystąpić jakikolwiek błąd na VAS?
Servotronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Servotronic
Łukasz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
A sam sterownik wiadomo gdzie jest umiejscowiony? i Gdzie dokładnie znajduje się przekaÂźnik od servotronica?
[ Dodano: 2013-03-30, 11:38 ]
A i mam jeszcze jedno pytanie. Jak kręcę kierownicą i ona mi się przyblokowuje to jednocześnie słyszę dÂźwięk bardzo podobny do pstrykania przekaÂźnika i dochodzi od z panelu lewarka skrzyni biegów? co tam się znajduje?
[ Dodano: 2013-03-30, 11:38 ]
A i mam jeszcze jedno pytanie. Jak kręcę kierownicą i ona mi się przyblokowuje to jednocześnie słyszę dÂźwięk bardzo podobny do pstrykania przekaÂźnika i dochodzi od z panelu lewarka skrzyni biegów? co tam się znajduje?
Łukasz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
jeżeli jest nad schowkiem pasażera - jak kolega szczerba2 pisze / a wie co pisze / - to zdejmij schowekl_krupinski pisze:A którędy będzie najlepiej się do niego dobrać? jakieś pomysły ?
a6-c64f-filtry-przeciwpylkowe-wymiana-vt10148.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Chciałem wymontować ster i go podmienić, bo dodam że jak mam zacięcie na kierownicy to w tym samym momencie z okolicy schowka pasażera słyszę dÂźwięk jakby pstryknięcia przekaÂźnika (jak dÂźwięk minie to i kierownica się normalnie kręci), nawet czasami jest tak że jak samochód mam zapalony na biegu jałowym to jak występuje to pstrykanie to kierownica sama rusza się czy to w prawo czy w lewo o jakieś 2 cm (taki ruch szarpany kierownicą).
A co do maglownicy to możliwe że na mojej starej i na ostatnio kupionej używce którą mam aktualnie zamontowaną jest czujka magla zepsuta?
A przekaÂźnik servotronica też znajduje się przy schowku pasażera?
[ Dodano: 2013-04-12, 09:34 ]
Problem rozwiązany. Temat można zamknąć. Po prostu moim winowajcą zacinającego się wspomagania okazał się moduł mocy instalacji elektrycznej. Po podmianie modułu w końcu mogę normalnie kręcić kierownicą bez żadnych zacięć.
A co do maglownicy to możliwe że na mojej starej i na ostatnio kupionej używce którą mam aktualnie zamontowaną jest czujka magla zepsuta?
A przekaÂźnik servotronica też znajduje się przy schowku pasażera?
[ Dodano: 2013-04-12, 09:34 ]
Problem rozwiązany. Temat można zamknąć. Po prostu moim winowajcą zacinającego się wspomagania okazał się moduł mocy instalacji elektrycznej. Po podmianie modułu w końcu mogę normalnie kręcić kierownicą bez żadnych zacięć.
Łukasz