problem z przekładnią
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
problem z przekładnią
witam panowie mam problem kiedy ruszam kierownicą na wyłączonym silniku szczególnie w prawą strone słychac takie jakby stukanie a kiedy odpale silnik stukanie to jest o wiele głosniejsze i bardziej wyczuwalne w kierownicy. Dochodzi to raczej z przekładni gdyz zawieszenie jest nowe włącznie z końcowkami drążków.... teraz pytanie czy idzie to jakoś zniwelować??? jest tam jakaś regulacja??? sądze że jest to też powodem stukań które słysze i wyczuwam jak jade po nierównściach..... wrzucam link do filmiku
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
najpierw sprawdź jeszcze same drążki kierownicze, bo one mogą mieć luz i stukać jeśli to będzie ok to wina magla. sam raczej nic nie zrobisz. jest co prawda śruba, którą można lekko luz skasować ale z doświadczenia wiem, że jeśli ten luz jest już spory to nic nie da. poszukaj używanego magla z gwarancją albo oddaj do regeneracji, tylko zapytaj czy usuną tą usterkę bo w większości przypadków regeneracja kończy się na wymianie uszczelnień a luz pozostaje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
jutro zlece sprawdzenie luzów na tych drążkach i jesli okaże sie że to one to kupie dwa nowe odrazu i je wymienie a jesli bedzie to luz na maglownicy to jest ktos w stanie pokazać mi na jakiejś przykładowej fotce którą śrobą niweluje sie ten luz??? prawdą jest to że jak za mocno sie skręci tą śrubę to potem kierownica niechce wracać sama??no i ostatnie pytanie jesli magownica okaże sie całkowicie do wymiany to czy trzeba wyciagać cały silnik ? czy da sie jakoś bez tego ja wymienić???
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Można wyciągnąć bez demontażu silnika 
Magiel wychodzi bokiem. Gdzieś chyba był opis jak nie na tym forum to na forum zagranicznym.
Oczywiscie do tego potrzebny kanał albo podnośnik, m.in. śruby od magla są w podszybiu w okolicach serwa hamulca, cylinderków od klimy i dmuchawy - pod tą osłoną którą się ściąga z podszybia.
Z Brwinowa kiedyś firma carexpress wystawiała maglownice z kompletem drążków i końcówek za bardzo dobre pieniądze. Coś ok. 1500 zł. Nie masz co się bawić w używki, używkę masz w aucie i nie jest za dobra.
Jaki masz przelot w aucie i jakie koła? To tak z ciekawości co wykończyło magla.

Magiel wychodzi bokiem. Gdzieś chyba był opis jak nie na tym forum to na forum zagranicznym.
Oczywiscie do tego potrzebny kanał albo podnośnik, m.in. śruby od magla są w podszybiu w okolicach serwa hamulca, cylinderków od klimy i dmuchawy - pod tą osłoną którą się ściąga z podszybia.
Z Brwinowa kiedyś firma carexpress wystawiała maglownice z kompletem drążków i końcówek za bardzo dobre pieniądze. Coś ok. 1500 zł. Nie masz co się bawić w używki, używkę masz w aucie i nie jest za dobra.
Jaki masz przelot w aucie i jakie koła? To tak z ciekawości co wykończyło magla.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp