Witam
Czy ktoś orientuje się jak wymontować przewod wspomagania, który idzie od maglownicy do "chlodnicy"? Chodzi mi o ten przewód bez spirali. Od strony lewego koła widzę, że jest przykrecony od spodu magla, ale jak się dostać do śruby?
Czy ktoś może podać nr części? Widzę, że używek do tego silnika brak.. czy moze w jakichś innych wersjach silnikowych występuje taki sam?
Z gory dzięki
Pozdrawiam
Problem z demontażem przewodu wspomagania C6 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wygenerowałem instrukcję wymiany całej maglownicy, więc może znajdziesz sposób jak go odkręcić. Wydaje mi się, że trzeba dostać się do niego od strony nadkola.
https://www.dropbox.com/s/o9yb3veyfnltd ... 6%20C6.zip
Przewód pasuje od każdej C6 z wyjątkiem silnika V10
. Ma oznaczenie 4F1 422 891 A lub 4F1 422 891 M (nowszy numer). Jakby co, to jest to powrót z maglownicy, który idzie przez chłodnicę do zbiorniczka.
https://allegro.pl/listing?string=(%224 ... i-1-4-0328
https://www.dropbox.com/s/o9yb3veyfnltd ... 6%20C6.zip
Przewód pasuje od każdej C6 z wyjątkiem silnika V10

https://allegro.pl/listing?string=(%224 ... i-1-4-0328
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Wymieniałem u siebie ten przewód kupiłem nowy nie ryzykowałem , dojscie od lewej strony zaślepkę ściągasz i masz dojście do śruby ja użyłem nasadki i klucza o rożnym kącie pokrętki mały skok ale odkręciłem no i później przeciągnąć przewód przez grodź troche zabawy jest ale bez stresu olej zalalem mineralny zielony febi jak cos
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
mat1324 pisze:Według instrukcji warto odkręcać go kluczem Hazet 615, czyli czymś takim:
Obrazek
Nowy przewód kosztuje ok. 380 zł. Warto też użyć dwóch nowych podkładek pod śrubę N 013 848 7 (koszt ok. 3 zł za sztukę) oraz nowej śruby WHT 000 507 (koszt ok. 20 zł), ponieważ nie wiadomo jak wygląda obecna.
W komplecie z nowym przewodem jest wszystko a cena 280 zł
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
ja tak uważam że nie raz trzeba wydać troszkę pieniędzy aby mieć spokój na parę lat jak się tym będzie jeździć a jeszcze troche roboty z tym jest .
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb