mrporpoise, nie w Polsce. U nas to nie ma znaczenia.
Na zachodzie (Niemcy, Belgia, Holandia) na innym rozmiarze niz homologowany w ogóle przeglądu nie przejdziesz.
Pływanie samochodu na nowych oponach podczas skręcania kiero
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.
Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.
I jak u kolegi skończyła się ta sprawa?Iceman2003 pisze:Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.
Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.
Czy opony były jednak wadliwe?
Czy może wyszedł jakiś problem z zawieszeniem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
pearl1985 pisze:I jak u kolegi skończyła się ta sprawa?Iceman2003 pisze:Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.
Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.
Czy opony były jednak wadliwe?
Czy może wyszedł jakiś problem z zawieszeniem?
Opony poszły do reklamacji, pojechały do Niemiec. Zobaczymy jaki będzie finał tej sprawy. Odezwała się do mnie osoba z forum która również ma te same opony z tego samego roku produkcji co moje która ma takie same objawy jak ja więc to nie jest odosobniony przypadek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga