Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Pływanie samochodu na nowych oponach podczas skręcania kiero

Układ kierowniczy
luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 21 cze 2015, 17:57

mrporpoise, nie w Polsce. U nas to nie ma znaczenia.
Na zachodzie (Niemcy, Belgia, Holandia) na innym rozmiarze niz homologowany w ogóle przeglądu nie przejdziesz.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 21 cze 2015, 18:30

luk330, To poczekaj jak będzie upierdliwy gość przy wypadku i sądowe rozprawy. To zobaczymy, czy tak bardzo się to nie liczy? Owszem, auto przejdzie kontrolę w stacji diagnostycznej, Policja nie zabierze ci dowodu itd. Ale to niewielkie ryzyko j.w. pozostaje.

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 02 lip 2015, 13:09

mrporpoise, nie będę się upierał, bo pewnie jak ktoś będzie chciał się przyczepić to się przyczepi, ale znam pare różnych przypadków z mojego środowiska, gdzie np mimo innych opon na osi albo naciągów nikt problemów nie robił.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 27 paź 2015, 22:53

Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 09:57

Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.

Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.

Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.

pearl1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 21 lut 2016, 19:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: pearl1985 » 20 kwie 2016, 18:16

Iceman2003 pisze:
Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.

Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.

Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.
I jak u kolegi skończyła się ta sprawa?
Czy opony były jednak wadliwe?
Czy może wyszedł jakiś problem z zawieszeniem?

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 30 sie 2016, 10:52

pearl1985 pisze:
Iceman2003 pisze:
Sambor11 pisze:Odswiezye temat. Ktos na tym forum napisal ze przez 3 lata wychodzilo mu po ponad 70% sprawnosci amorkow a jak wyciagnal przednie to palcem wcisnac! Tak jak napisa to zawieszenie Audi dzieki ilosci czesci w zawieszeniu trzyma lepiej i moze dawac zly odczyt na bujakach.
A jezeli o plywanie to moze tez byc kwestia opon. Trzeba sprawdzic, czy opony dedykowane do danego modelu nie musi byc rowniez XL ( extra load)U mnie zamontowali opony continental
i od razu poczule ze samochod w zakretach lekko plywa! Po obejzeniu opon nie znalazlem tego ozmaczenia.
Opony to Dunlop SP SportMaxx RT 235/40 R18 ze znaczkiem XL, innych bym nie brał.

Nie czytałeś tego co napisałem, miałem założone zimówki, pojechalem do wulkanizatora, zmienił opony, wyjechałem, wjeżdżam na rondo i wuuuu, płynę więc to nie wina zawiasu, raczej opon.

Własnie wymieniłem poprzedni komplet moich 19 z oponami na 18stki więc mam 2gie koła żeby to sprawdzić, przełożę i jeśli będzie bujać to oddaje te opony, człowiek płaci ponad 2 koła i dostaje taki chłam, kolejną rzeczą jaką zauważyłem to jest podskakiwanie przednich kół przy zrywaniu przyczepności podczas dynamicznego startu, po prostu trzęsie się wszystko.
I jak u kolegi skończyła się ta sprawa?
Czy opony były jednak wadliwe?
Czy może wyszedł jakiś problem z zawieszeniem?

Opony poszły do reklamacji, pojechały do Niemiec. Zobaczymy jaki będzie finał tej sprawy. Odezwała się do mnie osoba z forum która również ma te same opony z tego samego roku produkcji co moje która ma takie same objawy jak ja więc to nie jest odosobniony przypadek.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 30 sie 2016, 20:50

dobry dunlop skończył się na modelu dunlop sport d8 i sp 01
obecnie to wszystko jeden i ten sam karkas good yera czyli wielka kicha

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga