Witam, jak w temacie , sprawa jest dziwna albo to moje przewrażliwienie
Mianowicie chodzi o moje skręcanie , zazwyczaj gdy odpalam auto i ruszam, kierownica działa bardzo delikatnie - palcem da rady skręcać jak się chce jak by kiera do niczego nie była przyczepiona :D - to mi się zajebiście podoba ale jak przyśpieszę .. do różnych prędkości kiera jak by się usztywnia i mniej reaguje na ruch - ciężej chodzi , nie wyłączając silnika zatrzymuje się .. kiera nadal działa tak jak po przyśpieszeniu. Jak wyłączę silnik i go ponownie uruchomię kiera znów ma delikatny ruch
o co tu chodzi ?
mam coś uszkodzone czy te auto tak ma ?
nic nie puka i nic nie piszczy, zawsze skręca , możliwe ze mam zbieżność uwaloną ... :P
a6 c6 2005r 2.4 bdw 177 km avant / alu16" 205/55/16"
i ewentualnie druga kwestia czy do tego auta lepsze by były opony 235/60/16 " ? - chodzi o komfort , bo pewnie paliwa i przyśpieszenia trochę te opony zjedzą
dziwna sprawa -" opór " kierownicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Kierownica powinna lekko chodzić na postoju i niskich prędkościach, aby łatwiej było manewrować w mieście lub na parkingu. Natomiast wraz ze wzrostem prędkości układ wspomagania powinien się usztywniać, aby czasami przy 150 km/h lekki ruch kierownicą nie spowodował zwiedzania przydrożnych rowów . Jednak po zwolnieniu prawie do zera znów powinna chodzić lekko kierownica. Sprawdź stan i wygląd płynu od wspomagania. W razie czego wymień, ponieważ nie jest to duży koszt. Dzieje się tak od początku, czy od jakiegoś czasu?
[ Dodano: 2017-03-09, 13:55 ]
Możesz założyć opony, które mają o maksymalnie 1,5% większą średnicę, a Twój nowy rozmiar jest większy o 8,21% :shock: . Przecież komfort na 205/55/16 jest bardzo dobry . Pomyśl sobie, że latem jeżdżę na 245/40/18 i jest ok. Przy założeniu profilu 60 auto będzie mało stabilne na zakrętach.
[ Dodano: 2017-03-09, 13:55 ]
Możesz założyć opony, które mają o maksymalnie 1,5% większą średnicę, a Twój nowy rozmiar jest większy o 8,21% :shock: . Przecież komfort na 205/55/16 jest bardzo dobry . Pomyśl sobie, że latem jeżdżę na 245/40/18 i jest ok. Przy założeniu profilu 60 auto będzie mało stabilne na zakrętach.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga