[ A6 C6] Brak wspomagania Audi A6 C6 2.4 benz
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Zrobisz samą pompę to będziesz jeÂździł dopóki się nie zabijesz, jak Ci się kolumna rozleci.
Jeżeli układ wspomagania kierownicy zostanie zatrzymany na 10-15 sekund na końcu skoku (suwu) przekładni kierowniczej to niektóre części mogą zostać uszkodzone z powodu wysokiej temperatury, lub wysokiego ciśnienia panującego w układzie. Dotyczy to zarówno przekładni kierowniczej jak i pompy wspomagania. Może coś takiego Ci się przytrafiło?
WAÂŻNE
Po przejechaniu 500 km należy wymienić płyn w układzie wspomagania w celu wypłukania pozostałych zanieczyszczeń. Spróbuj jeszcze taki myk
Jeżeli pojazd jest kilkuletni, zaleca się dokonania wymiany przewodów hydraulicznych łączących przekładnie kierowniczą z pompą wspomagania. Stare i uszkodzone przewody mogą stanowić zagrożenie w postaci odrywających się z nich resztek starego oplotu lub gumy, które to z kolei mogą powodować wadliwe działanie całego układu. Może niekoniecznie powinieneś wymieniać przewody ale sprawdÂź układ czy nie jest gdzieś przytkany.
Poczytaj trochę innych postów w tematach o układzie kierowniczym, może coś znajdziesz dla siebie.
Jeżeli układ wspomagania kierownicy zostanie zatrzymany na 10-15 sekund na końcu skoku (suwu) przekładni kierowniczej to niektóre części mogą zostać uszkodzone z powodu wysokiej temperatury, lub wysokiego ciśnienia panującego w układzie. Dotyczy to zarówno przekładni kierowniczej jak i pompy wspomagania. Może coś takiego Ci się przytrafiło?
WAÂŻNE
Po przejechaniu 500 km należy wymienić płyn w układzie wspomagania w celu wypłukania pozostałych zanieczyszczeń. Spróbuj jeszcze taki myk

Jeżeli pojazd jest kilkuletni, zaleca się dokonania wymiany przewodów hydraulicznych łączących przekładnie kierowniczą z pompą wspomagania. Stare i uszkodzone przewody mogą stanowić zagrożenie w postaci odrywających się z nich resztek starego oplotu lub gumy, które to z kolei mogą powodować wadliwe działanie całego układu. Może niekoniecznie powinieneś wymieniać przewody ale sprawdÂź układ czy nie jest gdzieś przytkany.
Poczytaj trochę innych postów w tematach o układzie kierowniczym, może coś znajdziesz dla siebie.

Warsztat, naprawy Audi A6.