Witam.
Od jakiegoś miesiąca walczę z awarią układu wspomagania. Podczas kręcenia kierownicą przycina (blokuje się) mi się co jakiś czas wspomaganie. Takie przyblokowanie trwa bardzo krótko i po chwili puszcza i dalej mogę normalnie kręcić kierownicą czy w prawo czy w lewo. Wymieniłem już rolkę alternatora, napinacz, pompę wspomagania, maglowicę. Dzis odebrałem po wymianie maglownicy. Cały dzień jezdząc po wymianie było wszystko dobrze, natomiast wieczorem wracając dodomu znów na kole kierownicy odczułem co jakiś przy wykonywaniu skrętów na skrzyżowaniach przyblokowywanie się. Jaka tego może być przyczyna? Proszę pomóżcie
blokujące się wspomaganie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
blokujące się wspomaganie
Łukasz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Pompa była podmieniana na nową i przyczyna nie ustała, więc to nie ona. Nie da się podmieniać pompy czy maglownicy bez zalania nowego płynuAuris1986 pisze:Rozumiem że płyn od wspomagania jest wymienionyJeżeli tak to została tylko pompa od wspomagania. Trzeba by było szczegółowo sprawdzić czy ona się nie zacina.

[ Dodano: 2013-03-21, 09:17 ]
A powiedz mi czy to możliwe że przez tą kryzę jak jeżdżę powoli po mieście to głupieje też usztywnianie kierownicy, chodzi mi o to że raz kierownica przy skrętach chodzi bardzo lekko a czasem jest sztywniejsza przy skręcaniu.-=Rafal=- pisze:Na wężu od wspomy masz kryzę. Z czasem ona się rozluÂźnia. Kup nowy albo ściśnij to opaską skręcaną.
[ Dodano: 2013-03-21, 15:54 ]
W którym miejscu znajduje się ta kryza i w którym miejscu mam założyć tą oapskę zaciskową ?
[ Dodano: 2013-03-25, 09:24 ]
Czy nikt nie ma pomysłu gdzie tu jeszcze szukać tej mojej przyczyny awarii

[ Dodano: 2013-03-28, 22:40 ]
Dziś również podmieniono mi wąż łączący pompę z maglownicą i też to nic nie dało

[ Dodano: 2013-04-12, 09:35 ]
Problem rozwiązany. Temat można zamknąć. Po prostu moim winowajcą zacinającego się wspomagania okazał się moduł mocy instalacji elektrycznej. Po podmianie modułu w końcu mogę normalnie kręcić kierownicą bez żadnych zacięć.
Łukasz