Witam. Poczytałem trochę o wspomaganiu ale mój problem niestety nie występuje tu na forum, więc może ktoś rzuci światło co dolega mojemu autu?
Przed wyjazdem na urlop założyłem pokrywę pod silnik bo brakowało takowej gdy kupiłem auto.
Po kilku tygodniach coś tam grzebalem przy montażu ori lamp i gdy zdjalem zderzak przedni zobaczyłem dużą ilość parafiny która zebrała się na pokrywie pod silnikiem. Nie było żadnych zmian w kierowaniu pojazdem. Kiera chodziła lekko i cicho.
Gdy pojechałem na Mazury coś zaczęło się dziać. Kierownica zaczęła tak jakby przerywać gdy odwracalem do pozycji 0, czy to z prawej czy to z lewej czuć było takie przerywanie wspomagania, nadal wspomaganie było ciche i działało bez zmian oprócz tego przerywania. Sprawdziłem potem poziom płynu bo nie dawało mi to spokoju. Stwierdziłem ubytek oleju. Dolalem olej ten stp który jest mieszalny z innymi do wspomagania.
Przerywanie ustalo.
Dojechałem do Anglii i kilka dni później problem powrócił. To się tylko dzieje gdy silnik już się dobrze rozgrzeje i skręcam kierownicę max w lewo lub w prawo i przerywanie jest gdy wracam kierownicę do pozycji Zero. Gdy na postoju to robię to tego niema. Wspomaganie jest ciche i niema żadnego buczenia.
Problemu żadnego niema gdy silnik jest zimny i zaczynam jechać to przerywania niema.
Co to zatem może być? Pęknięty przewód? Olej w zbiorniczku jest. Stan oleju jest w normie.
A6C6 2006 3.2 Q wspomaganie kierownicy na gorącym przerywa.
- mcdziubek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 maja 2016, 02:33
- Lokalizacja: Lynch Hill, Berkshire
A6C6 2006 3.2 Q wspomaganie kierownicy na gorącym przerywa.
A6 C6 3.2 Quattro S-line
- mcdziubek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 maja 2016, 02:33
- Lokalizacja: Lynch Hill, Berkshire
Zmienić w aso?
Już się naczytalem że po zmianie na syntetyk jest jazda ze wspomaganiem, że wyje że stuka że huczy.
[ Dodano: 2016-10-24, 03:11 ]
No ale skąd się ta parafina zebrała na pokrywie dolnej silnika?, akurat tam gdzie jest pompa wspomagania...? Najlepiej zdejme pokrywę i osobiście spojrzę na te pompę. Może jednak to wyciek z przewodu.
Już się naczytalem że po zmianie na syntetyk jest jazda ze wspomaganiem, że wyje że stuka że huczy.
[ Dodano: 2016-10-24, 03:11 ]
No ale skąd się ta parafina zebrała na pokrywie dolnej silnika?, akurat tam gdzie jest pompa wspomagania...? Najlepiej zdejme pokrywę i osobiście spojrzę na te pompę. Może jednak to wyciek z przewodu.
A6 C6 3.2 Quattro S-line
- mcdziubek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 maja 2016, 02:33
- Lokalizacja: Lynch Hill, Berkshire
daniel1997,
Ile litrów potrzeb? Płukales system przez wymianę dwa albo trzy razy?
Drgania kierownicy zostały stlumione po wczorajszej wymianie opon letnich na zimowe. Letnie miały już po 3mm a zimowe mają 6mm do.7mm i nie wiem teraz co jest winne. Opony czy olej w przekładni?
Ile litrów potrzeb? Płukales system przez wymianę dwa albo trzy razy?
Drgania kierownicy zostały stlumione po wczorajszej wymianie opon letnich na zimowe. Letnie miały już po 3mm a zimowe mają 6mm do.7mm i nie wiem teraz co jest winne. Opony czy olej w przekładni?
A6 C6 3.2 Quattro S-line