Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wyje pompa od wspomagania

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
cinek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:13
Lokalizacja: Płock

wyje pompa od wspomagania

Post autor: cinek123 » 25 lut 2012, 15:38

Witam mam problem z pompa od wspomagania wyje......, po odkreceniu zbiorniczka od płynu pieni sie .....zauwazyłem ze w zbiorniczku jest taka siateczka ale nie wiem w ktorym dokładnie miejscu ona powinna byc tak sobie lata wydaje mi sie ze tak nie powinna latac jak macie jakies rady to bardzo bym prosił :)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 25 lut 2012, 15:50

Sprawdź poziom płynu na zgaszonym silniku ewentualnie dolej możliwe, że masz mało płynu dolej taki jak zaleca producent jeśli nie pomoże to pompa do wymiany.

haber
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:52
Imię: Herbi
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: haber » 26 lut 2012, 13:30

Masz do wymiany płyn we wspomaganiu miałem to samo. Kup dwa litry płynu Febi mineralny 6162 (to jest biała butelka 1l z zielonym korkiem ja płaciłem 30 zł za litr kupisz to we większości sklepów z częściami) kup strzykawkę 50 ml. (taka najlepiej pasuje do otworu wlewowego we zbiorniczku) przy wyłączonym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego wyciągnij strzykawką wszystko do zera zobacz co z tym sitkiem może wystarczy je wyczyścić i założyć na miejsce, potem nalej nowego płynu zakręć korek włącz silnik i przekręć kierownicą w obie strony do oporu kilka razy. Następnie wyłącz silnik, odkręć korek wlewowy wyciągnij płyn do zera zalej nowym zakręć, włącz silnik pokręć kierą i znowu wyciągnij stary i nalej nowego. Rób te czynności aż do momentu jak płyn po kręceniu kierą będzie czysty zielonkawy. Jak pompa jest ok to problem napewno ustąpi. Ja tak zrobiłem własnie kilka dni temu i wspoma chodzi jak nowa. Cała operacja zajęła mi około godziny, robiłem to na parkingu przed blokiem, prosta sprawa. Powodzenia :)

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 29 lut 2012, 07:55

potwierdzam skuteczność sposobu habera, cinek123 - zobacz jaki masz kolor płynu, jak brunatny/brązowy to do wymiany. Jak nie pomoże to może być pompa wspomagania. Przy czym zaznaczam że u mnie ucichło po kilku dniach jazdy, pewnie się wszystko dobrze rozprowadziło.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 mar 2012, 21:49

haber, fajny patent dzisiaj wymieniłem na nowy płyn zgodnie z twoim zaleceniem i jest super polecam.

lgorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:47
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: lgorek » 06 mar 2012, 13:45

ja mam inny patent na wymiane płynu

ÂŚciągamy plastiki (należy uważać aby nie złamać zaczepów) ze zbiorniczka a jego samego odkręcamy, następnie wężyk od powrotu odczepiamy od zbiorniczka a na niego nasuwamy inny a dzięki temu będziemy mogli zlewać płyn do zewnętrznego butelki najlepiej przeźroczystej. Gdy mamy to zrobione jedna osoba wlewa płyn do normalnego zbiorniczka tak aby cały czas było pełno, druga osoba na włączonym silniku kręcie kierownicą tak aby przepłukało cały układ. Gdy osoba która dolewa płyn zauważy że wylewa się taki kolor jak wlewa można poskładać wszystko w całość, i gdy potrzeba ewentualnie dolać płynu. Całość zajmuje max 15-20min.

Awatar użytkownika
Yogi2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yogi2503 » 07 mar 2012, 21:10

mi tez wyje ,zrobie jak piszecie :) zobaczymy jak bedzie u mnie Pozdro
Yogi

Awatar użytkownika
TheWitcher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
Lokalizacja: Northamptonshire

Post autor: TheWitcher » 17 mar 2012, 00:10

haber, dzisiaj Twoim sposobem wymienilem plyn do wspomagania i jest super. Dzieki
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie :)

lukasz0002@vp.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 22 lut 2013, 19:56
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: małopolska

Post autor: lukasz0002@vp.pl » 27 lut 2013, 19:55

Koledzy ja mam podobny problem pompa wyje ale tylko przy całkowitym skrecie lewo prawo! Tez powinienem wymienic płyn czy moze konczy sie pompa?

Awatar użytkownika
kolo98
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 16 gru 2009, 19:08
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: kolo98 » 03 mar 2013, 01:11

a mi wyje jak się rozgrzeje silnik, płyn zielony nie dawno wymieniany, pompa podobno też, magiel 5 lat temu regenerowany więc mógł paść, gdzies kiedyś czytałem że w maglownicy jest jakis zaworek który potrafi wyć i trzeba go wymienić, słyszeliście coś takiego?

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 03 mar 2013, 07:34

U mnie wyła, po wymianie oleju przestało wyć :) Jeżeli olej był zmieniany a pompa dalej hałasuje to tylko wymiana bo zbliża się jej koniec.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
kolo98
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 16 gru 2009, 19:08
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: kolo98 » 03 mar 2013, 13:45

no dobra pompę sobie przełoże z anglika jak będę miał, a powiedzcie mi czym się objawia uszkodzona maglownica?

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 03 mar 2013, 20:42

odnośnie maglownicy jest sporo w dziale Układ Kierowniczy i Warsztat

Awatar użytkownika
MFJemilo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 16 mar 2013, 11:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MFJemilo » 18 mar 2013, 10:18

witam! Ja rownież mam pytanko co do pompy wspomagania.. mianowicie mam chyba troche inny problem poniewaz pompa mi nie chuczy a slychac ją na zewnatrz.. to jest taka praca dziwna.. tak jakby łożysko albo cos podobnego.. w srodku w aucie nic nie slychac, przy kreceniu kierownica tez nic nie slychac.. jedynie na zewnatrz.. jest tez brudny plyn - brązowy.. I tutaj mam pytanie.. bylem w warsztacie, mechanik powiedzial ze na poczatek wyczysci uklad, uszczelni jesli trzeba i zobaczy co tam dalej czyli az do maglownicy.. koszt 200zl + ewentualnie 500zl za kolejne czynnosci np wymiana łopatek itd.. Co byscie doradzili? Czy na poczatek wymienic sposobem jak wyzej i sprawdzic co i jak czy pojechac i niech sie zajmie tym mechanik.. Pompa nie chuczy, slychac jakby rolke, i brudny plyn, ktory powiedzmy ciut chyba ubywa..
emilos

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 18 mar 2013, 10:45

kolego nigdzie nie jedz zaoszczedzisz kupe kasy 200 zł juz masz jak wykonasz wymiane plynu 1 ze sposobow podanych powyzej , mechanik zrobi tak samo zleje , zaleje nie ma wyciekow i 2 stowki juz nie masz moze innym plynem bylo zalane albo taki juz syf z niego zostal , jak nie bedzie poprawy i jak nie masz pojecia o wymianie magla to wtedy podjedz dopiero
ANIMAL

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga