wyje pompa od wspomagania
wyje pompa od wspomagania
Witam mam problem z pompa od wspomagania wyje......, po odkreceniu zbiorniczka od płynu pieni sie .....zauwazyłem ze w zbiorniczku jest taka siateczka ale nie wiem w ktorym dokładnie miejscu ona powinna byc tak sobie lata wydaje mi sie ze tak nie powinna latac jak macie jakies rady to bardzo bym prosił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 22 maja 2010, 19:52
- Imię: Herbi
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Masz do wymiany płyn we wspomaganiu miałem to samo. Kup dwa litry płynu Febi mineralny 6162 (to jest biała butelka 1l z zielonym korkiem ja płaciłem 30 zł za litr kupisz to we większości sklepów z częściami) kup strzykawkę 50 ml. (taka najlepiej pasuje do otworu wlewowego we zbiorniczku) przy wyłączonym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego wyciągnij strzykawką wszystko do zera zobacz co z tym sitkiem może wystarczy je wyczyścić i założyć na miejsce, potem nalej nowego płynu zakręć korek włącz silnik i przekręć kierownicą w obie strony do oporu kilka razy. Następnie wyłącz silnik, odkręć korek wlewowy wyciągnij płyn do zera zalej nowym zakręć, włącz silnik pokręć kierą i znowu wyciągnij stary i nalej nowego. Rób te czynności aż do momentu jak płyn po kręceniu kierą będzie czysty zielonkawy. Jak pompa jest ok to problem napewno ustąpi. Ja tak zrobiłem własnie kilka dni temu i wspoma chodzi jak nowa. Cała operacja zajęła mi około godziny, robiłem to na parkingu przed blokiem, prosta sprawa. Powodzenia
ja mam inny patent na wymiane płynu
ÂŚciągamy plastiki (należy uważać aby nie złamać zaczepów) ze zbiorniczka a jego samego odkręcamy, następnie wężyk od powrotu odczepiamy od zbiorniczka a na niego nasuwamy inny a dzięki temu będziemy mogli zlewać płyn do zewnętrznego butelki najlepiej przeźroczystej. Gdy mamy to zrobione jedna osoba wlewa płyn do normalnego zbiorniczka tak aby cały czas było pełno, druga osoba na włączonym silniku kręcie kierownicą tak aby przepłukało cały układ. Gdy osoba która dolewa płyn zauważy że wylewa się taki kolor jak wlewa można poskładać wszystko w całość, i gdy potrzeba ewentualnie dolać płynu. Całość zajmuje max 15-20min.
ÂŚciągamy plastiki (należy uważać aby nie złamać zaczepów) ze zbiorniczka a jego samego odkręcamy, następnie wężyk od powrotu odczepiamy od zbiorniczka a na niego nasuwamy inny a dzięki temu będziemy mogli zlewać płyn do zewnętrznego butelki najlepiej przeźroczystej. Gdy mamy to zrobione jedna osoba wlewa płyn do normalnego zbiorniczka tak aby cały czas było pełno, druga osoba na włączonym silniku kręcie kierownicą tak aby przepłukało cały układ. Gdy osoba która dolewa płyn zauważy że wylewa się taki kolor jak wlewa można poskładać wszystko w całość, i gdy potrzeba ewentualnie dolać płynu. Całość zajmuje max 15-20min.
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 99
- Rejestracja: 22 lut 2013, 19:56
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: małopolska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
U mnie wyła, po wymianie oleju przestało wyć Jeżeli olej był zmieniany a pompa dalej hałasuje to tylko wymiana bo zbliża się jej koniec.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
witam! Ja rownież mam pytanko co do pompy wspomagania.. mianowicie mam chyba troche inny problem poniewaz pompa mi nie chuczy a slychac ją na zewnatrz.. to jest taka praca dziwna.. tak jakby łożysko albo cos podobnego.. w srodku w aucie nic nie slychac, przy kreceniu kierownica tez nic nie slychac.. jedynie na zewnatrz.. jest tez brudny plyn - brązowy.. I tutaj mam pytanie.. bylem w warsztacie, mechanik powiedzial ze na poczatek wyczysci uklad, uszczelni jesli trzeba i zobaczy co tam dalej czyli az do maglownicy.. koszt 200zl + ewentualnie 500zl za kolejne czynnosci np wymiana łopatek itd.. Co byscie doradzili? Czy na poczatek wymienic sposobem jak wyzej i sprawdzic co i jak czy pojechac i niech sie zajmie tym mechanik.. Pompa nie chuczy, slychac jakby rolke, i brudny plyn, ktory powiedzmy ciut chyba ubywa..
emilos
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
kolego nigdzie nie jedz zaoszczedzisz kupe kasy 200 zł juz masz jak wykonasz wymiane plynu 1 ze sposobow podanych powyzej , mechanik zrobi tak samo zleje , zaleje nie ma wyciekow i 2 stowki juz nie masz moze innym plynem bylo zalane albo taki juz syf z niego zostal , jak nie bedzie poprawy i jak nie masz pojecia o wymianie magla to wtedy podjedz dopiero
ANIMAL
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga