wyje pompa od wspomagania
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Rozszczelnienie układu wspomagania. Magiel, przewody, albo pompa. Sprawdź stan płynu w zbiorniczku, podejrzewam, że niewiele go zostało.radziu86 pisze:Dzisiaj w moim samochodzie w momencie jazdy po mieście straciłem wspomaganie kierownicy jednocześnie zaczął wyć pod maską. Jaka jest przyczyna?
To nie wiąże się z usterką.radziu86 pisze:Dodam, że auto normalnie jedzie, zmienia biegi. Jaka jest przyczyna?
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Panowie, ja mam natomiast inny objaw może pomożecie?
Mianowicie, pompa ori 127 Bar wyła. Kupiłem używkę ori ale 120 Bar.
Układ przepłukany, sitko było zawalone niemiłosiernie, płyn czarny. Nowa pompa na postoju ładnie zadziałała, brak buczenia wszystko wskazywało, że ok. Wystarczyło, że ruszyłem z garażu, zauważyłem jakby przerwy w działaniu wspomagania (kręci lekko, ciężko takimi skokami). W pewnym momencie zabrakło całkowicie wspomagania (mimo że brak buczenia pompy, płyn w zbiorniczku ok nie pieni się, brak bąbelków powietrza niby ok). Po przytrzymaniu gazu wspomaganie wracało i tak w kółko.
Sfrustrowany wcisnąłem w pewnym momencie gaz na ok. 4000 obr/min i skręciłem powoli koło kierownicy w skrajną pozycję - pod koniec szarpnęło kierownicą (coś jakby pompa się zacięła na ułamek sek.) Odpuściłem.
Przejechałem dalej kilka km i się nieco ustabilizowało podczas jazdy ale na biegu jałowym wspomaganie zanika do momentu przygazówki.
Może ta pompa potrzebuje się "rozjeździć"? Dodam, że w skrajnych pozycjach (bez wciśniętego pedału gazu) lekko ją słychać.
O co tu chodzi? Kupiłem szrota?
Mianowicie, pompa ori 127 Bar wyła. Kupiłem używkę ori ale 120 Bar.
Układ przepłukany, sitko było zawalone niemiłosiernie, płyn czarny. Nowa pompa na postoju ładnie zadziałała, brak buczenia wszystko wskazywało, że ok. Wystarczyło, że ruszyłem z garażu, zauważyłem jakby przerwy w działaniu wspomagania (kręci lekko, ciężko takimi skokami). W pewnym momencie zabrakło całkowicie wspomagania (mimo że brak buczenia pompy, płyn w zbiorniczku ok nie pieni się, brak bąbelków powietrza niby ok). Po przytrzymaniu gazu wspomaganie wracało i tak w kółko.
Sfrustrowany wcisnąłem w pewnym momencie gaz na ok. 4000 obr/min i skręciłem powoli koło kierownicy w skrajną pozycję - pod koniec szarpnęło kierownicą (coś jakby pompa się zacięła na ułamek sek.) Odpuściłem.
Przejechałem dalej kilka km i się nieco ustabilizowało podczas jazdy ale na biegu jałowym wspomaganie zanika do momentu przygazówki.
Może ta pompa potrzebuje się "rozjeździć"? Dodam, że w skrajnych pozycjach (bez wciśniętego pedału gazu) lekko ją słychać.
O co tu chodzi? Kupiłem szrota?
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Wydaje mi się, że kupiłem niestety szrota. Wyje a w zasadzie tylko cicho buczy kręcąc kierownicą lewo/prawo. Na postoju mogę skręcić koła jakieś 120* potem już wspomaganie zanika dopóki nie wcisnę gazu. Podczas jazdy jest zupełnie ok. Opłaca się w ogóle regenerować takie pompy? Czy od razu zakupić nową oryginalną żeby później nie jęczeć?
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
szebart, pompa mi wyla, kupilem zamiennik za 250 zl i pochodzil rok!!! i teraz jak Ty na wolnych obrotach po zagrzaniu sie pompy nie mam wspmagania ostatni raz kupuje takie gowno.
koszt nowej jest wysoki wiec ja oddam swoja oryginalna do regeneracji w jakiejs dobrej firmie. Niby to dziala z info od znajomych...
koszt nowej jest wysoki wiec ja oddam swoja oryginalna do regeneracji w jakiejs dobrej firmie. Niby to dziala z info od znajomych...
AWRacing @ 329/494
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Panowie , gdzie regenerowaliście swoją pompę i ile za to płaciliście ? U mnie pompa wyje przy każdym ruchu kierownicą . Są momenty kiedy przy parkowaniu mam zaniki wspomagania i kierownicą bardzo ciężko jest ruszyć , dopiero gdy dodam więcej gazu można lekko ruszać kierą Gdy ruszę lekko kierownicą pompa chodzi ciszej ale nadal bardzo głośno i chyba już nie dam rady jej uratować Płyn wymieniałem jakiś czas temu na ori i nadal jest czysty i się nie pieni .
P.S Może polecicie jakiś warsztat , który solidnie regeneruje pompy wspomagania ? I czy można im wysłać pompę ?
P.S Może polecicie jakiś warsztat , który solidnie regeneruje pompy wspomagania ? I czy można im wysłać pompę ?
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Dokładnie a po drugie już mam dość tego ciągłego wycia Gdzieś czytałem ostatnio na forum , że gdzieś w lublinie chyba za 100 czy 200 zł regenerują i są polecani ale nie wiem czy to aktualne bo ceny w internecie ok 500 zł za regenerację a to już spora sumaKamil_2.7BiT pisze:Podlaczam sie do pytania...mrozy pompom nie sluza
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga