wyje pompa od wspomagania
Napisze tak mechanik strasznie się upiera że pompa jest dobra i to nie ona wyje a jaką wsadził to nie wiem powiedział tylko że to jest od a6 z 3.0 tdi silnika i raczej była to pewnie używka bo widziałem u niego kilka klekotów stojących na posesji . Jeśli mi się uda coś jutro z niej odczytać to podam bo sam rozkręciłem cały przód i może coś uda się odczytać a co do płynu to zalał stary co został i uważa że to nic nie zaszkodziło dlatego jestem w szoku że zrobił taką majane.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A skąd ten Twój mechanik wziął pompę z 3.0 TDI, skoro takiego silnika w A6C5 nie było Zmień majstra, bo temu to taczki bym nie dał naprawić...CygussS pisze:Napisze tak mechanik strasznie się upiera że pompa jest dobra i to nie ona wyje a jaką wsadził to nie wiem powiedział tylko że to jest od a6 z 3.0 tdi silnika
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kolego CygussS zrób to co niżej. Płyn do wspomagania musi być czysty, a nie jakieś pomyje.
haber pisze:Masz do wymiany płyn we wspomaganiu miałem to samo. Kup dwa litry płynu Febi mineralny 6162 (to jest biała butelka 1l z zielonym korkiem ja płaciłem 30 zł za litr kupisz to we większości sklepów z częściami) kup strzykawkę 50 ml. (taka najlepiej pasuje do otworu wlewowego we zbiorniczku) przy wyłączonym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego wyciągnij strzykawką wszystko do zera zobacz co z tym sitkiem może wystarczy je wyczyścić i założyć na miejsce, potem nalej nowego płynu zakręć korek włącz silnik i przekręć kierownicą w obie strony do oporu kilka razy. Następnie wyłącz silnik, odkręć korek wlewowy wyciągnij płyn do zera zalej nowym zakręć, włącz silnik pokręć kierą i znowu wyciągnij stary i nalej nowego. Rób te czynności aż do momentu jak płyn po kręceniu kierą będzie czysty zielonkawy. Jak pompa jest ok to problem napewno ustąpi. Ja tak zrobiłem własnie kilka dni temu i wspoma chodzi jak nowa. Cała operacja zajęła mi około godziny, robiłem to na parkingu przed blokiem, prosta sprawa. Powodzenia
Lektor.
Ja rozumiem że w C5 nie było 3.0 dlatego się zdziwiłem że taką pompę wogóle wcisnoł i jeszcze uważa że ona musi działać. A co do oleju wczoraj przeczyściłem cały układ sam i zalałem nowy bo on wlał moje pomyje ze starej pompy co była:/ a zalałem zalecany zielony zakupiony w salonie VW ale niestyty 3litry zmarnowane a nadal wyje jak i na prostych kołach tak i na skręcie
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Noo na razie auto stoi przed domem z rozkręconym przodem i odpaliłem je dziś aby pochodziło troszkę i dalej było to samo jutro odpalę je na nowo i zobaczę.. Ale najgorsze jest to że jak pochodzi i się nagrzeje to nie mogę dotknąć żadnego kabla od pompy bo jest strasznie gorąca a dowiedziałem się że tak nie powinno być dlatego brak pomysłów z mej strony
hmmm a zmieni taki mały drobiazg gdy auto dostanie obrotów tak powyzej 1.8 tys to wszystko się uspokaja poniżej wyje
[ Dodano: 2013-07-26, 17:28 ]
oto filmik nakręcony dziś
[ Dodano: 2013-08-07, 16:50 ]
Witam Wszystkich Trochę czasu mineło ale usterka zażegnana. Ale opisze to tak rozkręciłem pompę która zamontował mechanik okazała się że jest ona 130 barowa czyli stosowana do audi a6 2,7 i 3,0 TDI zakupiłem nową a raczej używaną czyli 120 barowa wymieniłem przy tym nowy olej FEBI i wszystko gicior :D Okazała się jednak 1 mała usterka... 1 ze śrub imbusowych od koła odkręca się po włączeniu klimy Ale zażegnam ten problem dziś zaklejając śrubkę klejem do gwintów silnikowych :P
[ Dodano: 2013-07-26, 17:28 ]
oto filmik nakręcony dziś
[ Dodano: 2013-08-07, 16:50 ]
Witam Wszystkich Trochę czasu mineło ale usterka zażegnana. Ale opisze to tak rozkręciłem pompę która zamontował mechanik okazała się że jest ona 130 barowa czyli stosowana do audi a6 2,7 i 3,0 TDI zakupiłem nową a raczej używaną czyli 120 barowa wymieniłem przy tym nowy olej FEBI i wszystko gicior :D Okazała się jednak 1 mała usterka... 1 ze śrub imbusowych od koła odkręca się po włączeniu klimy Ale zażegnam ten problem dziś zaklejając śrubkę klejem do gwintów silnikowych :P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
icedfan, jak dla mnie to zdecydowanie pompa, początek agonii, na początek warto zlać cały płyn, przeczyścić zbiorniczek, a dodatkowo przy czyszczeniu warto lekko podgrzać wymontowany zbiorniczek, to pomoże pozbyć się pozostałych zanieczyszczeń trwałych. Wyczyść też przewody. Zalej płyn odpowiedni dla Audi(nie pamiętam nazwy) i jeśli dalej będzie problem to regeneruj.
A zaglądałeś do zbiorniczka na odpalonym silniku ?
A zaglądałeś do zbiorniczka na odpalonym silniku ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
dzięki że w końcu ktoś zajrzał i odpisał czekałem kilka dni.... :Dmichal_bst pisze:icedfan, jak dla mnie to zdecydowanie pompa, początek agonii, na początek warto zlać cały płyn, przeczyścić zbiorniczek, a dodatkowo przy czyszczeniu warto lekko podgrzać wymontowany zbiorniczek, to pomoże pozbyć się pozostałych zanieczyszczeń trwałych. Wyczyść też przewody. Zalej płyn odpowiedni dla Audi(nie pamiętam nazwy) i jeśli dalej będzie problem to regeneruj.
A zaglądałeś do zbiorniczka na odpalonym silniku ?
ja i tak się tym zajmował nie będę raczej mechanik mam 21 lat mało się znam na takich rzeczach, a czy prawdopodobne jest to że to płyn ? skoro zbiornik jest zalany odkąd mam auto a sprowadziłem je już 1 rok temu z Włoch, chyba że jest już stary i stracił swoje te substancje które właśnie przez to tak słychać na maglownicy, a koszt regeneracji a nowej to raczej tańszy wybór nie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
icedfan, niestety przy zakupie nowej pompy:
- oddajesz im starą
- płacisz za pompę + wpłacasz kaucję(w razie gdyby stara pompa była do nieodratowania)
Regeneracja pompy wspomagania w Lublinie to koszt od 100 do 200 zł + roczna gwarancja.
Używana pompa to ryzyko, a w razie czego i strata czasu(odsyłanie, montaż, demontaż) i strata pieniędzy na rzecz robocizny bo mechanika nie obchodzi, że ktoś Ci dał niedziałającą pompę...
- oddajesz im starą
- płacisz za pompę + wpłacasz kaucję(w razie gdyby stara pompa była do nieodratowania)
Regeneracja pompy wspomagania w Lublinie to koszt od 100 do 200 zł + roczna gwarancja.
Używana pompa to ryzyko, a w razie czego i strata czasu(odsyłanie, montaż, demontaż) i strata pieniędzy na rzecz robocizny bo mechanika nie obchodzi, że ktoś Ci dał niedziałającą pompę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
to nie rozumiem po podałeś minus przy zakupie nowej i minus przy regeneracji starej:Dmichal_bst pisze:icedfan, niestety przy zakupie nowej pompy:
- oddajesz im starą
- płacisz za pompę + wpłacasz kaucję(w razie gdyby stara pompa była do nieodratowania)
Regeneracja pompy wspomagania w Lublinie to koszt od 100 do 200 zł + roczna gwarancja.
Używana pompa to ryzyko, a w razie czego i strata czasu(odsyłanie, montaż, demontaż) i strata pieniędzy na rzecz robocizny bo mechanika nie obchodzi, że ktoś Ci dał niedziałającą pompę...
to co zrobić? brrrrrrrrrrrrr, już pompę wtryskową regenerowałem w lublinie , mój mechanik tam mówił że tam zawozi bo tam najlepiej regenerują, ale teraz co on pewnie to samo doradzi a i przy tym zarobi więcej pieniędzy, bo musi zdemontować i zamontować i w ogóle sprawdzić czy to to, więc sugerujesz że najlepiej nowa pompa jak bo to ona była, na allegro patrz w PW - - - - - tutaj chyba nie będzie trzeba wpłacać kaucji przy wymianie.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, 15:26 przez icedfan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
icedfan, źle napisałem - chodziło mi o zakup używanej, nieregenerowanej pompy, że to loteria. Post pisałem będąc w pracy, słuchając cudownych pomysłów jednego z pracowników
Jeśli chodzi o regeneracje to zapytaj się gdzie do Lublina wysyła. Jeśli na Turystyczną to zdecydowanie polecam. Sam u nich regenerowałem pompę i zapłaciłem 150 zł.
Ten zamiennik, który mi wysłałeś pewnie może być ok, chociaż nie wiem. Ja osobiście wolę regenerować to co się da lub kupić używaną padlinę do regeneracji. To, że piszą "wysokiej klasy", "niczym nie odbiega..." to tego nawet nie bierz pod uwagę, bo piszą to wszyscy i wszędzie Może ktoś bardziej doświadczony się wypowie bo ja ani nie mogę powiedzieć TAK, ani nie mogę powiedzieć NIE odnośnie zakupu zamiennika.
Jeśli chodzi o regeneracje to zapytaj się gdzie do Lublina wysyła. Jeśli na Turystyczną to zdecydowanie polecam. Sam u nich regenerowałem pompę i zapłaciłem 150 zł.
Ten zamiennik, który mi wysłałeś pewnie może być ok, chociaż nie wiem. Ja osobiście wolę regenerować to co się da lub kupić używaną padlinę do regeneracji. To, że piszą "wysokiej klasy", "niczym nie odbiega..." to tego nawet nie bierz pod uwagę, bo piszą to wszyscy i wszędzie Może ktoś bardziej doświadczony się wypowie bo ja ani nie mogę powiedzieć TAK, ani nie mogę powiedzieć NIE odnośnie zakupu zamiennika.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez michal_bst, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga