Witam. posiadam audi a6 c5 2.8 v6 Quattro B+G ,problem z spadajacymi obrotami 300-500 przy skrecaniu, a jak sie silnik rozgrzeje to przy skrece kierownica samochod gasnie. Na VCDS nie pokazuje bledów stalo sie to jak wywaliło mi uszczelniacz na wale korbowym i podcisnienie pozrywało.
Wymieniłem:
Wszystkie podcisnienia
Pompe Wspomagania
Maglownce
czujnik ( Polozenia walu)
przeplywke
przepustnice ( Adaptacja zrobiona )
Odme.
Mechanicy niewiedza co moze byc.. moze ktos miał taki przypadek
Przy skrecaniu spdaja obrony 300-500 i samochod gasnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Doc
- Administrator
- Posty: 2672
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Mari025,
https://a6klub.pl/a6-c5-maglownica- ... t12630.htm
https://a6klub.pl/a6-c5-maglownica- ... t12630.htm
" u mnie tez zaczynalo sie od tykania, potem zaczynala sie delikatnie blokowac przy skrecie w prawo ale po chwili wspomaganie wracalo az w koncu calkowicie brakło wspomagania na jedna strone, wiec mozliwe, ze tez przekladnia u ciebie sie konczy,
a masz servotronik czy nie?? i sprawdz czy na przekladni masz tlumik drgan taki amortyzatorek, ja kupilem przekladnie bez niego i powiem szczerze, ze jakby inaczej uklad kierowniczy sie zachowuje, ale mozliwe, ze jest to tez przez ten wspomniany minimalny luz,
a jescze jedna sprawa, mam u siebie juz wspomniany servotronik i po wymianie przekladni wspomaganie caly czas chodzilo tak lekko, ze palcem mozna bylo krecic kierownica nawet przy wiekszych predkosciach wspomaganie wydawalo sie wzbyt mocne, teraz sytuacja sie zmienila, przy szybkie jezdzie wspomaganie slabnie, uklad kierowniczy staje sie bardziej sportowy ale za to przy jedzie wolnej np na przy parkowaniu w skrecie dopiero po chwili wyczuwalne jest,ze zmienia sie sila wspomagania znow poprzez lekkie szarpniecie
czy mozliwe, ze servotronik sie jakos adaptuje?? czy moze to druga przekladnia pada?? "
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga