Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przy skrecaniu spdaja obrony 300-500 i samochod gasnie

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Mari025
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 sie 2017, 20:43
Imię: Mariusz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Chełm

Przy skrecaniu spdaja obrony 300-500 i samochod gasnie

Post autor: Mari025 » 06 mar 2020, 16:01

Witam. posiadam audi a6 c5 2.8 v6 Quattro B+G ,problem z spadajacymi obrotami 300-500 przy skrecaniu, a jak sie silnik rozgrzeje to przy skrece kierownica samochod gasnie. Na VCDS nie pokazuje bledów stalo sie to jak wywaliło mi uszczelniacz na wale korbowym i podcisnienie pozrywało.

Wymieniłem:
Wszystkie podcisnienia
Pompe Wspomagania
Maglownce
czujnik ( Polozenia walu)
przeplywke
przepustnice ( Adaptacja zrobiona )
Odme.

Mechanicy niewiedza co moze byc.. moze ktos miał taki przypadek

Marcin2013
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 mar 2020, 21:54

Może zawór servotronica stawia jakiś opór ?

Mari025
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 sie 2017, 20:43
Imię: Mariusz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mari025 » 16 mar 2020, 18:53

a gdzie on sie znajduje ?

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2672
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 25 mar 2020, 20:31

Mari025,

https://a6klub.pl/a6-c5-maglownica- ... t12630.htm
" u mnie tez zaczynalo sie od tykania, potem zaczynala sie delikatnie blokowac przy skrecie w prawo ale po chwili wspomaganie wracalo az w koncu calkowicie brakło wspomagania na jedna strone, wiec mozliwe, ze tez przekladnia u ciebie sie konczy,
a masz servotronik czy nie?? i sprawdz czy na przekladni masz tlumik drgan taki amortyzatorek, ja kupilem przekladnie bez niego i powiem szczerze, ze jakby inaczej uklad kierowniczy sie zachowuje, ale mozliwe, ze jest to tez przez ten wspomniany minimalny luz,
a jescze jedna sprawa, mam u siebie juz wspomniany servotronik i po wymianie przekladni wspomaganie caly czas chodzilo tak lekko, ze palcem mozna bylo krecic kierownica nawet przy wiekszych predkosciach wspomaganie wydawalo sie wzbyt mocne, teraz sytuacja sie zmienila, przy szybkie jezdzie wspomaganie slabnie, uklad kierowniczy staje sie bardziej sportowy ale za to przy jedzie wolnej np na przy parkowaniu w skrecie dopiero po chwili wyczuwalne jest,ze zmienia sie sila wspomagania znow poprzez lekkie szarpniecie
czy mozliwe, ze servotronik sie jakos adaptuje?? czy moze to druga przekladnia pada?? "
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga