Problem z maglownicą wspomaganie działa w jedną stronę
Problem z maglownicą wspomaganie działa w jedną stronę
Mam problem z wspomaganiem tzn zanim sie rozgrzeje działa tylko w prawo wtedy w miare rozgrzewania sie po takim przeskoczeniu jakby zaworek jakis sie zacial i puscil na rozgrzanym działa w miare okej . Zmieniałem płyn już 3x po jednym litrze zielony mineralny febi i płyn dalej czarny mam pytanie czym wypłukać układ oraz jaki to może być zaworek ? Może jakoś rozebrać maglownice jeśli tak to jak i co wyczyścić i spolerować drobnym papierem wodnym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 02 cze 2013, 17:00
- Imię: Maciej
- Rocznik: 1999
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Furmany
Kolego miałem podobny problem ze wspomaganiem i wiec zacząłem od wymiany pompy na zregenerowaną ale to nic nie dało wiec wymieniłem maglownice na używaną i mechanik który regenerował mi pompę wyczyścił mi cały układ jakimś płynem pod ciśnieniem i dodatkowo wyciągnął caly zbiorniczek i też go wyczyścił bo jest w nim siteczko w środku które wyłapuje opiłki metalu i zaproponował mi inny płyn do układu niż ten febi zielony a mianowicie do przekładni działających pod dużym obciążeniem i szczerze mówiąc jeżdżę juz tak ponad dwa lata i wszystko działa prawidlowo 

Witam serdecznie, kolego doszedłeś do ładu ze swoim wspomaganiem? Mam identyczny problem, mianowicie zaczęło się od wyjącej pompy i braku wspomagania, więc wymiana pompy na używaną oryginalną z anglika do tego wymiana płynu na nowy oczywiście Febi zielony, stary był dosłownie czarny i mętny.zabieg nic nie pomógł więc teoria maglownica ... Oddana do regeneracji i co? I nic żadnej poprawy pompa dalej wyje a wspomagania brak. Więc znowu wymiana pompy. Tym razem zakupiłem nową do tego płukanie układu i znowu nowy płyn. Po zabiegu radosc
wspomaganie powróciło pompa cichutko i niby wszystko ok. Po dwóch tygodniach znowu zaczyna się delikatne wycie i przycinanie wspomagania. Zaglądam do zbiorniczka a płyn znów czarny jak przepalony olej. Więc wymiana i płukanie. Po operacji wszystko znowu działało jak malina. Teraz znowu po jakimś miesiącu zaczyna się problem. Wspomaganie teraz działa tylko w prawo a w lewo załapie dopiero po jakimś czasie jak by jakiś zaworek się przycinał. W zbiorniczku płyn znowu czarny i mętny. Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną takiego brudzenia płynu? Błagam pomóżcie bo odchodzę już od zmysłów.

- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nie. Jest tylko zaworek jeśli posiadasz servotronic u mnie też kierownica ciężko chodzila. Po rozebraniu i wyjęciu tego całego trzpienia nie wiem czy to tak się nazywa, ale to co wychodzi już pod kierownicę ten kwadrat i on ma kilka takich oringow czy uszczelnień plastikowych w odstępach z 1.5 cm i korpus był od nich wytarty i dlatego u mnie kierownica ciężko chodziła. Korpus do smietnika
[ Dodano: 2017-10-28, 09:04 ]
Sorki bym cię wprowadził w błąd, są zaworki i na jednym z przewodów i na jednym tych co są przykręcone do maglownicy dwie rurki są metalowe i tam też są zaworki w tych śrubach
[ Dodano: 2017-10-28, 09:04 ]
Sorki bym cię wprowadził w błąd, są zaworki i na jednym z przewodów i na jednym tych co są przykręcone do maglownicy dwie rurki są metalowe i tam też są zaworki w tych śrubach
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
Ogólnie mam 12 miesięcy gwarancji na magiel. Więc myślę o tym aby ją reklamować... Tyle że wstawiłem im całe auto i to oni demontowali ją w cenie 150zl. Ogólnie wolał bym wyciągnąć ją samemu bo wtedy uszkodzili mi instalacje LPG. Ale demontując samemu to powinni również ją przyjąć prawda?
[ Dodano: 2017-10-28, 09:29 ]
Pokusił bym się na wymianę tych zaworków lecz pytanie gdzie bym je dostał. W zwykłym sklepie motoryzacyjnym by wiedzieli o jakie chodzi?
[ Dodano: 2017-10-28, 09:29 ]
Pokusił bym się na wymianę tych zaworków lecz pytanie gdzie bym je dostał. W zwykłym sklepie motoryzacyjnym by wiedzieli o jakie chodzi?