Witam. Jestem nowym użytkownikiem Waszego forum i swieżym posiadaczem Audi.Posiadam auto jak w temacie.Od niedawna.Prawdopodobnie jest uszkodzony układ wspomagania kierownicy.Po uruchomieniu silnika z okolic pompy wydobywal się dziwny terkoczący dźwięk. Po obróceniu kierownicy w skrajne polozenia (układ kier. nie stawial oporu) objaw tego dzwieku ustawal i było ok az do uruchomienia auta po dluzszym np.calonocnym postoju.Zostal wymieniony olej.Objawy pogorszyly się.Kierownica po uruchomieniu stawia opor.Strasznie słychać "wyjący" dźwięk.Gdy uzywajac sily ustawi się ją w skrajne polozenia objaw ustaje.Jednak wystarczy wylaczyc silnik na chwile i objaw powraca.Pogorszylo się jeszcze bardziej gdy spadla temp. na zewnątrz.Brak bąbelków w zbiorniku wyrównawczym.Olej został wymieniony na wlasciwy mineralny (FEBI 06162) jak nakazywala informacja na korku zbiorniczka.Nie miałem nigdy doświadczenia z autami marki Audi typu 3.0 v6 .Przez dlugi czas byłem posiadaczem BMW 7 E32 3.0 V8 z 94 roku.Jednak moje doświadczenia z tym autem nie pomagają mi w rozwiązaniu problemu z posiadanym obecnie.Prosze o obejrzenie filmiku z objawami które zapoczatkowaly(jeśli to wlasciwy trop?) problem i zweryfikowanie mojej teorii co do padniętej pompy wspomagania.Pozatym chyba umarł termostat.Temp. stoi na 60 C. W aucie jest instalacja LPG. Podaje poniżej link do filmu obrazującego stan obecny (tragiczny)
[A6 C5] Pompa wspomagania układu kier.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:53
- Lokalizacja: Warszawa
[A6 C5] Pompa wspomagania układu kier.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2018, 16:55 przez Megablast73, łącznie zmieniany 3 razy.
Megablast73
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:53
- Lokalizacja: Warszawa