Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Po czym poznać że mam wspomaganie serwotronic ??

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Po czym poznać że mam wspomaganie serwotronic ??

Post autor: LuQas » 12 lut 2012, 18:16

Po czym poznać że mam wspomaganie serwotronic ??

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 12 lut 2012, 21:40

LuQas pisze:Po czym poznać że mam wspomaganie serwotronic ??
W A6C6 - jest tak:
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem servotronic
podejrzewam że tam jest to samo

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 12 lut 2012, 21:56

a moze serwotronic odpowiadac za wspomaganie na postoju ? w lewo idzie lekko prawo ciezko ;/

jmm

Post autor: jmm » 13 lut 2012, 22:24

Servotronic przede wszystkim czuć na postoju, może kręcić 1 palcem bez wysiłku jak działa.

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 14 lut 2012, 17:49

To chyba jednak poszła listwa a nie servotronic :|

centihaus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2010, 18:41
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: centihaus » 17 lut 2012, 17:09

Witam panowie, nie chce zakładać nowego tematu wiec napisze w tym. A wiec mam problem z moją A6 ostatnio regenerowałem maglownice i przez jakiś czas jeździłem na zółtym boxolu do wspomagania i wczoraj w trakcie jazdy po mieście zauważyłem ze ciężko kręci się kierownicą. Na postoju kierownica ma duży opór ale jak dodam trochę gazu to wszystko jest ok. Płyn do wspomagania jest, oczywiście po regeneracji maglownicy zmieniłem płyn na zielony FEBI. Jeśli się nie mylę to mam servtronic bo przy maglownicy był czujnik ale czy to coś zmienia? Proszę o jakieś porady bo nie wiem co robic, czy pompa wspomagania jest do wymiany czy może jest coś jeszcze w tym układzie co moze powodować takie objawy?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 18 lut 2012, 00:17

Objaw jakby pompa nie była wydajna, a jak dostanie obrotów to jest si. Albo za gęsty płyn, ale jego wymieniłeś, albo pada pompa.

centihaus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2010, 18:41
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: centihaus » 18 lut 2012, 12:28

A powiedzcie Panowie czy da sie wyciągnąć pompę bez ściągania całego przodu? I czy jest jakaś różnica pompy z układu z servtronic a normalnym?

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 22 lut 2012, 16:40

szybkie pytanko. Czy do servotronica ten sam plyn sie wlewa co do zwyklego wspomagania? w poprzedniej a6 zalewalem bilsteina z zielona nakretka (mineralny)
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 24 lut 2012, 14:18

mr.Pit pisze:szybkie pytanko. Czy do servotronica ten sam plyn sie wlewa co do zwyklego wspomagania? w poprzedniej a6 zalewalem bilsteina z zielona nakretka (mineralny)
zalewasz taki sam płyn czyli zielony

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 06 cze 2012, 20:28

centihaus, Jaki czas minął od regenracji do momentu jak mówisz ,ze kierownicą ciężko kręcić ?

koleś który mi regenerował powiedział ,ze przez jakiś czas od regeneracji kiera bedzie ciezko chodzić póki to wszystko się nie rozchodzi :)

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 12 cze 2012, 19:24

Pytanie gdzie wychodzi ten przewód z serwotronica gdzie go szukac ?? Moze ktos ma jakies foto ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga