Witam jak w temacie, stara przekładnia została wyjęta ponieważ miała luz na listwie (tak obstawialismy jeszcze nie jest sprawdzona pod tym kątem). Zbieżność po ustawieniu i ponownym teście powtarzalności na 3D nie wychodziła nigdy taka sama, raz przeskakiwalo - 20° na lewe koło, raz na prawe i kiera zawsze nie była prosto.
Wsadziłem przekładnie firmy GT BERGMANN, nową, kierownica już można powiedzieć, że prawie prosto, jednakże podczas szybkich ruchów kierownicy coś postukuje, jeżeli z kanału ktoś docisnie przekładnie do góry stuki ustają.
Na starej też tak było, więc wykluczam przekładnie, tak samo podczas kręcenia kierownicą coś stuknie/strzeli raz lub parę razy podczas obrotu. 1. 1. Wycofując np na skręconych kołach w prawo jest strzał, ruszając na skręconych później w drugą stronę też jest strzał, tka jakby coś odbijało w drugą stronę co wczenzisj się przestawiło. Nie, nie przegub bo dzieje się tak na podniesionym aucie, jak również na postoju, jak również na zgaszonym.
Podejrzewam poduszkę amora tylko proszę o informacje czy może się tak zachowywać. Na domiar gdzieś dalej jest luz no kiera nie jest idealnie prosto, jest parę stopni w prawo, minimalnie ale jest.
2. Dodatkowo byłem ostatnio na przeglądzie (wahacze nowe, drążki oraz łączniki, robione w lecie tego roku), jedna tuleja dolnego wahacza z lewej strony auta, tylko nie pamiętam czy banan czy ten drugi. Nie trzyma się idealnie w sankach, wygląda jakby ją wypchalo z wahacza do przodu, proszę o informacje jakie mogą być tego objawy
Pozdrawiam,
Patryk
Nowa przekładnia, a dalej jest luz i coś stuka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
A mocowanie samej przekładni? Poduszka amortyzatora w wielowahaczu się nie obraca, więc to nie to. Sprawdzałeś krzyżak kolumny kierownicy w nogach?
Jeśli chodzi o tuleję, to możesz mieć delikatnie przestawioną geometrię, ale na pewno da się to wyregulować resztą, więc nie ma wpływu na to przeskakiwanie.
Jeśli chodzi o tuleję, to możesz mieć delikatnie przestawioną geometrię, ale na pewno da się to wyregulować resztą, więc nie ma wpływu na to przeskakiwanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Oo to dobrze wiedzieć. To w takim razie co może strzelać, na jednej i drugiej przekładni było identycznie więc samą bym wykluczył. Został krzyżak, ale nie wiem cxy on może wydawać takie dźwięki
[ Dodano: 2019-11-25, 05:11 ]
Dzisiaj o godzinie 5 rano, po ciemku to trochę ciężko, ale jak złapałem, za łebek śruby tej od kierowcy na górze co trzyma przekładnie to przy każdym strzeleniu czułem jakby coś przeskakiwalo, może gwint zjechany, ale strzały w aucie dość głośne,hmm, później podjadę do "znajomego" mechanika i będziemy sprawdzać jeszcze. Myślę czy starej przekładni nie oddać na regenerację, a tej w razie W nie oddać na reklamację z rządaniem zwrotu pieniędzy, ale najpierw trzeba wykluczyć co strzela
[ Dodano: 2019-11-25, 05:11 ]
Dzisiaj o godzinie 5 rano, po ciemku to trochę ciężko, ale jak złapałem, za łebek śruby tej od kierowcy na górze co trzyma przekładnie to przy każdym strzeleniu czułem jakby coś przeskakiwalo, może gwint zjechany, ale strzały w aucie dość głośne,hmm, później podjadę do "znajomego" mechanika i będziemy sprawdzać jeszcze. Myślę czy starej przekładni nie oddać na regenerację, a tej w razie W nie oddać na reklamację z rządaniem zwrotu pieniędzy, ale najpierw trzeba wykluczyć co strzela
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga