Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Maglownice zregenerowali w 80%

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Maglownice zregenerowali w 80%

Post autor: zarzyk » 02 sty 2018, 20:21

Właśnie odebrałem auto z regeneracji maglownicy. Zadowolony jestem 2/10...
Pomijam fakt, że porysowali błotnik, przynzali się ale usłyszałem tylko, że zdarza się i stare auto a że je wymieniałem miesiąc temu to "trudno" Kierwonica fotel gałka biegów, jak złapałem to wyglądałem jak bym sam wymieniał wszystko... Oblane pół silnika olejem bo im żygnęło się. i to czerwonym bo po zielonym maglownice rdzewieją od środka... Pompa się rozjęczała teraz jak by na sucho chodziła...

Wracając do meritum. Zregenerowali przekładnie w 80% miał zostać minimalny luz ale bez pukania. Zapłąciłem jednak 100% ceny a luz jest taki sam jak był tyle, że puka cichutko. Wszystko nowe, zawias calutki, amorki, spręzyny odboje końcówki i drążki. Podobno tak puka magiel zużyty w 20%... nie obejmuje tego gwarancja. Kazałem jak oddawałem auto informować mnie, że jak by wyszły jakieś klocki to ile mam dopłacić by było elegancko. Wyszło fatalnie.

Czy ktoś by poratował informacją z auta gdzie magiel jest sprawny czy auto samo prostuje kierownice z aksymalnego skrętu jadąc wolniutko nawet na jałowym biegu? przed prostowało a teraz mi parkingu brakuje. I kierownica nie wraca na środek jak sie skręci e lewo tak mniej więcej o ćwiartkę. zaś jak jade i skręce w prawo o ćwierć obrotu i puszcze to wraca na środek(jadąc około 50-60km/h)

Dopytam o specyfikacje ich oleju bo kupiłem pompę febiego nową i zalecany jest zielony olej. tak, że albo strace gwarancje na magiel lub pompe... co wbrać?

Ktoś poratuje informacją odnośnie prawidłowego zachowania się maglownicy? może te puki są gdzieś z kolumny? Co warto tam zerknąć i dokręcić czy wymienić?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 02 sty 2018, 20:34

Jednym słowem spierdolili i tyle. Kierownica ma wracać do jazdy na prost i tyle. Moim zdaniem za mocno jest skręcona na śrubie regulacyjnej. Ale jak poluzujesz to pewnie zacznie stukać bardziej. Co do atf czerwonego to zazwyczaj wszystkie zakłady co regenerują każą go lac zamiast zielonego. Stukać nie ma prawa. Może tez stukać jak krzyżak jest niedokręcony przy maglu, ale nie sadze żeby tak dupy dali i prawidłowo nie skręcili. Coś im chyba nie wyszła ta regeneracja.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 02 sty 2018, 21:05

krzyżak jest w kabinie dobrze myslę? co sę da samemu zerknąć to chce sam bo zawsze to jakaś wiedza a wypadało by się usamodzielnić. Pod koniec tygodnia się u nich pojawie bo kazali pojeździć kilka dni żeby sie magiel odpowietrzył, póki co nie da sie korka odkręcić na pracującym silniku bo wylewa się...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 02 sty 2018, 22:10

zarzyk pisze:krzyżak jest w kabinie dobrze myslę?
dobrze myślisz.
zarzyk pisze:póki co nie da sie korka odkręcić na pracującym silniku bo wylewa się...
żartujesz prawda??? Jedz do nich i niech poprawiają !!!

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 03 sty 2018, 07:12

Stawiam na to że zamordowali pompę Pewnie poszła na sucho bo im sie nie chcialo pokrecic kierownica na podniesionych kolach.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 04 sty 2018, 17:26

nawet tam lewarka nie widziałem... jak plukalem uklad to jak na forum pisali przod w gore by luzno kola chodzily. Tak korek jak odkręcam na zapalonym silniku to poluzuje kapkę i już żyga jak głupi. Na zgaszonym jest jakieś pół cm od końca gwintu w zbirniczku. Spuściłem trochę bo wczoraj wieczorem mnie wzięło na podniesienie przodu i pokręcenie kołami. i nic nie ubyło w zbiorniczku. Teraz mam zalane na maxa ale nie pamietam by na zielnym plynie i starym maglu tak szalał płyn w środku. jak w mikserze wiry itp.

[ Dodano: 2018-01-04, 17:26 ]
zdjęcia ich gwarancji. Telefon ale może ktos sie czegoś doczyta.
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga