jaki plyn a6 c5
jaki plyn a6 c5
witam panowie slyszac ze cos mi halasuje przy skrecaniu a nie jest to przegub zajrzalem do zbiorniczka i jest na minimum a nawet ponizej i to teraz czeka mnie wymian aplynu na zbiorniczku pisze mineral G00200 jak myslicie jaki mam zalac bop nei bardzo znam sie na tym ? czy febi zielony mineralny 6162 wystarczy ? czy moze zalac G00400 audi ? dzieki za odpowiedczi
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
G00400 to nowszy zamiennik G00200 - sygnowane Audi, a tańszy to febi 6162. Jaka różnica między nimi
Ten pierwszy to o ile pamiętam Dextron, który ma nalepkę Audi, ten drugi to troszkę niższa klasa jakościowa, lecz powszechnie uznawany za wciąż dobry...
Płyn tylko zielony (mineralny), żeby nie przyszło Ci do głowy zmieniać na czerwony - syntetyk. To natychmiastowy zgon w układzie wspomagania...

Płyn tylko zielony (mineralny), żeby nie przyszło Ci do głowy zmieniać na czerwony - syntetyk. To natychmiastowy zgon w układzie wspomagania...
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
daniel1997, bo wlali Ci G00400 - to też jest syntetyk, tyle że zielony - ma specyfikację taką jak G00200 i jest z nim mieszalny. Chodziło mi o to że niewolno mieszać płynu zielonego z czerwonym - bo się robi kasza w układzie
[ Dodano: 2015-02-01, 14:09 ]
tak, przepłukać trzeba 

[ Dodano: 2015-02-01, 14:09 ]
Nie, nie będzie lipyliteon54 pisze:to jak zaleje febi nie bedzie lipy zadnej ?bo poinoc trzeba kupic 2 litry zeby litrem wyplukac brudy itp ?


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
- Imię: Michał
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
tomekkk1 pisze:daniel1997, bo wlali Ci G00400 - to też jest syntetyk, tyle że zielony - ma specyfikację taką jak G00200 i jest z nim mieszalny. Chodziło mi o to że niewolno mieszać płynu zielonego z czerwonym - bo się robi kasza w układzie![]()
[ Dodano: 2015-02-01, 14:09 ]Nie, nie będzie lipyliteon54 pisze:to jak zaleje febi nie bedzie lipy zadnej ?bo poinoc trzeba kupic 2 litry zeby litrem wyplukac brudy itp ?tak, przepłukać trzeba
Dokładnie tak.

Płyn Audi A6 C5 NIE WIADOMA
Witam borykam się z problemem płynu w audi a6 c5 97r 2.4 mianowicie płyn w zbiorniczku jest koloru różowego , nie pieni sie, pompa wyje , oznaczenie jest g 002000. i pytanie czy zmienic to cos rozowe na febi zielony mineral. prosze o szybka odpowiedz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
To który koledzy w końcu ten febi lejecie 6162 mineralny zielony czy febi 6161 syntetyk zielony? Z tego co się orjętuje to febi 6162 mineralny nie jest zamiennikiem dla G00200 który był kiedyś lany do naszych autek bo nie spełnia tych norm co zakłada ten olej. Spełnia je zato tylko febi 6161 ale to jest na odmianę syntetyk ale dalej zielony a na zbiorniczku pisze wyraźnie only mineral dużymi literami. Więc co zalewacie?
Pytam bo ostatnio wymieniłem płyn u siebie bo był bardzo ciemny i zalałem febi 6161 syntetykiem zielonym i pompa mi buczy teraz a jak kręcę kierą na zgaszonym silniku w prawo i lewo do oporu żeby odpowietrzyć zaczyna się pienić i wylewa z zbiorniczka przy szybszych ruchach ale bombelki powietrza też się pojawiają. I zauważyłem że rano po nocy gdy płyn jest zimny wspomaganie jest ok i w miarę cicho chodzi pompa ale po nagrzaniu płynu zaczyna buczeć na wyższych obrotach nawet głośniej niż wiatrak na wisko. na ciepłym płynie jest duży opór na kierownicy czego niema na zimnym. a po dodaniu delikatnie gazu układ zaczyna lżej chodzić ale pompa buczy głośniej. Dlatego pytam o płyn bo nie wiem czy on jest zły czy pompa już nie wydala i w zbiorniczku było wlane coś gęstszego żeby to chodziło cicho i lekko. ( auto mam od niedawna)
Pytam bo ostatnio wymieniłem płyn u siebie bo był bardzo ciemny i zalałem febi 6161 syntetykiem zielonym i pompa mi buczy teraz a jak kręcę kierą na zgaszonym silniku w prawo i lewo do oporu żeby odpowietrzyć zaczyna się pienić i wylewa z zbiorniczka przy szybszych ruchach ale bombelki powietrza też się pojawiają. I zauważyłem że rano po nocy gdy płyn jest zimny wspomaganie jest ok i w miarę cicho chodzi pompa ale po nagrzaniu płynu zaczyna buczeć na wyższych obrotach nawet głośniej niż wiatrak na wisko. na ciepłym płynie jest duży opór na kierownicy czego niema na zimnym. a po dodaniu delikatnie gazu układ zaczyna lżej chodzić ale pompa buczy głośniej. Dlatego pytam o płyn bo nie wiem czy on jest zły czy pompa już nie wydala i w zbiorniczku było wlane coś gęstszego żeby to chodziło cicho i lekko. ( auto mam od niedawna)