Witam , miałem maglownice z siłownikiem bez servotronica, zacinała się więc założyłem maglownice bez siłownika z servotrinic , oczywiście servotronic nie podłączony bo w mojej audi niemam instalacji do niego .wszystko działa ale kręci sie ciężej niż na orginalnym maglu,
i moje pytanie - czy bawić sie w podłączenie servo ,czy zmienić na inny magiel taki jak miałem czyli bez servo i z siłownikiem ?
Dodano: 2015-04-21, 21:28
koledzy podpowiedzcie czy lepiej założyć oryginalną maglownice , czy bawić sie w montaż servotronica ?
czy bawić się w podłączenie servotronica?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tzn?? Tutaj jest:
viewtopic.php?t=61473
viewtopic.php?t=61473