Witam, od wymiany zawieszenia z tyłu mam problem (może to tylko zbieg okoliczności) ale czasem podczas jazdy zaswieci się ABS oraz ESP jednocześnie. Geometria zrobiona. Wczoraj jak robili korektę zbieżności po wymianie opon plus ustawienie kierownicy na wprost diagnosta/mechanik mówił, że ustawiał na czujnik skrętu kierownicy i koła były 0,0 jednak kierownica dalej krzywo. Jak go zapytałem czy od błędu tego czujnika może się zapalić ABS i ESP powiedział, że tak. Więc zasugerowałem, że może uszkodzony jest czujnik (albo jest przestawiony w kierownicy, tego nie wiem na dzień dzisiejszy). On stwierdził, że z czujnikiem się połączył i błędów nie widział. O godzinie 22 w końcu podłączyłem się z vcds u mnie (późno kabel kupiłem bo gościu był zajęty wcześniej). Po wejściu w auto scan i wybraniu samochodu A6 C5, vcds mieli trochę, ale wyrzucił dwa błędy (pierwszy mniej ważny bo to czujnik temperatury), ale drugi brzmiał mniej więcej tak(zdążył mi paść laptop, więc piszę z pamięci) ABS, ESP front jakieś cyferki i poniżej coś tam Sterring wheel. ABS ESP front podejrzewam, że chodzi o sprawdzany moduł, a sam błąd dotyczy właśnie Sterring wheel (czyli czujnika skrętu tego pod kierownicą z tego co ja się domyślam).
Teraz tak, kto kłamie vcds lite czy diagnosta, który twierdzi, że czujnik jest sprawny?

Czy jak on coś grzebał mógł nie zaadaptować czujnika?
Powiedzcie jeszcze jak sprawdzić ten czujnik, w którym module oraz w której grupie.
Dziękuję oraz pozdrawiam,
Patryk