a6 c5 2.7 bt 2002r piszczy
a6 c5 2.7 bt 2002r piszczy
Witam! Od jakiegoś czasu przy maksymalnym skręcie w prawo bądź w lewo coś piszczy z pod maski... Wiecie co to może być? Pisk występuje tylko po dłuższym postoju samochodu. Po jakiś 5 minutach pisk ustępuje. Miesiąc temu wymieniałem pasek i napinacz. Byłem u mechanika i powiedział, że jest to wina zbyt slabego akumulatora. Czy jest to możliwe?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Pifpaf, po pierwsze zmień mechanika...
Po 2 skoro tylko przed nagrzaniem występuje ten problem to pewnie będziesz miał taką samą sytuacje jak w moim poprzednim aucie. Miałem krzywe koło pasowe na wale i to w połączeniu z lekko zluzowanym paskiem osprzętu dawało piski ( w szczególności po skręcie kierownicą w którąś ze stron ). Jak auto lekko łapało temperaturę było ok. Polecałbym jeszcze sprawdzić ten pasek i napinacz wymieniony czy ten spec od za słabych akumulatorów czegoś nie schrzanił
Po 2 skoro tylko przed nagrzaniem występuje ten problem to pewnie będziesz miał taką samą sytuacje jak w moim poprzednim aucie. Miałem krzywe koło pasowe na wale i to w połączeniu z lekko zluzowanym paskiem osprzętu dawało piski ( w szczególności po skręcie kierownicą w którąś ze stron ). Jak auto lekko łapało temperaturę było ok. Polecałbym jeszcze sprawdzić ten pasek i napinacz wymieniony czy ten spec od za słabych akumulatorów czegoś nie schrzanił
