A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
no i dupa !!:( nowe tarcze i dalej bicia i to nawet gorsze , dzwonilem do przedstawiciela zwala wine na mechanika ze zle zalozone... mechanikowi ufam nie jest z przypadku od lat mnie obsluguje i inne auta z rodziny , wszystko na lustro wyczyszczone , 2-3 hamowania i masakra bicia tragiczne , powyzej 120km/h delikatnie delikatnie naciszniesz hamulec i dalej bije...
macie jakies pomysly ? tarcze napewno poleca do reklamacji no bo od czego jeszcze moze tak bic ? auto rok 2016 przebieg 40,000km , kola sprawdzone na innych to samo , zreszta sa proste i wywazone , moze klocki ? ale tez sa nowe zimermany szkoda gadac
macie jakies pomysly ? tarcze napewno poleca do reklamacji no bo od czego jeszcze moze tak bic ? auto rok 2016 przebieg 40,000km , kola sprawdzone na innych to samo , zreszta sa proste i wywazone , moze klocki ? ale tez sa nowe zimermany szkoda gadac
normalna miejska jazda do 100km/h max ale powiem wam ze to chyba jednak nie tarcze... eweidentnie od 120km/h w gore czuje wibracje na kierownicy , bicie glównie lewa strona , podejrzewam chyba piaste ...bo kola sprawdzone wywazone a czuc wibracje cholera wie od czego i dlatego tez rzuca przy hamowaniu chyba ze przegub wewnetrzny ? bo podczas dociązenia na trasie to mocniej rzuca kierownica przy zakretach a i czasami na postoju przy parkowaniu tez potrafi cos postrzeliwac w tej lewej stronie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Zobaczymy.
Ja zrobiłem pełne docieranie: 30 (a może i więcej) cykli 100kph-50kph i 100kph-25kph, po każdym studzenie przynajmniej 3 minuty. Całość dystansie ok 200km. W weekend zrobiłem (na spokojnie) ok 1200km
Niedługo zacznę "sprawdzać" wydajność hamulców i przekonam się, jak się sprawują
Nie zauważyłem zwiększonego hałasu, jak przy nawiercanych i nacinanych EBC
[ Dodano: 2017-06-14, 13:12 ]
Update:
Obiecany update: Na tarczach mam przejechane już prawie 2000km. Miałem w nocy dość mocne hamowanie z 200kph do 70kph. Byłem pozytywnie zaskoczony skutecznością. W miarę zwalniania klocki "wgryzały się w tarcze" i hamowanie było skuteczniejsze. Nie odczułem żadnego fadingu.
Później żadnego bicia.
Na razie Zimmermany + Ferodo dają radę.
Za kilkaset km sprawdzę je przy ostrzejszej jeździe.
Ja zrobiłem pełne docieranie: 30 (a może i więcej) cykli 100kph-50kph i 100kph-25kph, po każdym studzenie przynajmniej 3 minuty. Całość dystansie ok 200km. W weekend zrobiłem (na spokojnie) ok 1200km
Niedługo zacznę "sprawdzać" wydajność hamulców i przekonam się, jak się sprawują
Nie zauważyłem zwiększonego hałasu, jak przy nawiercanych i nacinanych EBC
[ Dodano: 2017-06-14, 13:12 ]
Update:
Obiecany update: Na tarczach mam przejechane już prawie 2000km. Miałem w nocy dość mocne hamowanie z 200kph do 70kph. Byłem pozytywnie zaskoczony skutecznością. W miarę zwalniania klocki "wgryzały się w tarcze" i hamowanie było skuteczniejsze. Nie odczułem żadnego fadingu.
Później żadnego bicia.
Na razie Zimmermany + Ferodo dają radę.
Za kilkaset km sprawdzę je przy ostrzejszej jeździe.
DariuszJob,
Jak udało Ci się zarżnąć komplet tarcz u siebie ? Masz roczne auto i tarcze do wymiany ?!
Auto jest na gwarancji - dlaczego nie jedziesz z tym problemem do ASO - obok Ciebie jest Noma - dosyć znany i dobry warsztat.
Ło matko...u siebie nie mam połowę zużycia a przebieg jest 170 tyś km.
Jeśli chodzi o firmę Zimmermann...to konia z rzędem temu co znajdzie coś na temat tej firmy i tym bardziej producenta. Z tego co znalazłem to firma jest zarejestrowana z Niemczech i na tym koniec czyli tarcze wiadomo jakiej sa produkcji a przede wszystkim dlaczego to jest takie tanie.
Jak udało Ci się zarżnąć komplet tarcz u siebie ? Masz roczne auto i tarcze do wymiany ?!
Auto jest na gwarancji - dlaczego nie jedziesz z tym problemem do ASO - obok Ciebie jest Noma - dosyć znany i dobry warsztat.
Ło matko...u siebie nie mam połowę zużycia a przebieg jest 170 tyś km.
Jeśli chodzi o firmę Zimmermann...to konia z rzędem temu co znajdzie coś na temat tej firmy i tym bardziej producenta. Z tego co znalazłem to firma jest zarejestrowana z Niemczech i na tym koniec czyli tarcze wiadomo jakiej sa produkcji a przede wszystkim dlaczego to jest takie tanie.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Kolego... nic z tego nie rozumiemDariuszJob pisze: moze zle klocki dobralem zimerman rowniez wszyscy polecaja ferodo no nic
U mnie zestaw zrobił już kilka hamowań (200->50) i nic się nie dzieje...
BTW: DariuszJob - jeśli twoje auto miało dzwona z przodu, z lewej, to może sprawdź bicie na piaście i po założeniu bicie na tarczy? Inaczej "wykończysz" każdy zestaw tarcz. Fabryka ci padłą, Zimmermany padły, następny zestaw również może "umrzeć"
No to widze ze nie jestem sam z tym tematemDariuszJob pisze:Ja nie polecam zimermanow po rozgrzaniu tarcze nadaja sie na smietnik , 2-3 hamowania jest ok 3-4 zaczyna bic , moze zle klocki dobralem zimerman rowniez wszyscy polecaja ferodo no nic polecial komplet ate zobaczymy jak bedzie
U mnie juz lezy i czeka nowy komplet na przod - w przszlym tygodniu wymiana a zimermman na reklamacje - zobaczymy co odpisza ?
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie i jeszcze urosnie
Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki ! i ogolnie słabo , teraz na tyl zakladan do zimmermana ferodo a na przod pakuje komplet Ate - zobaczymy co wyjdziedamos pisze:Jakie klocki masz/miałeś z tarczami Zimmermann i gdzie kupowałeś tarcze?Ł-y-S-y pisze:No to widze ze nie jestem sam z tym tematem
Tarcze kupowalem od znajomego ze sklepu a on od polskiego dystrybutora to lipy nie ma
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie i jeszcze urosnie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
1 - do Zimmermannów NIE WOLNO dawać klocków ATEŁ-y-S-y pisze:Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki !
2 - klocki ATE "ceramiczne" hamują jak ostatnie g..no, bo ceramikę mają po to, by mniej pylić i dłużej wytrzymać a nie po to by lepiej hamować. Jeśli klocki się nie zużywają, to musi tarcza. Cudów nie ma. Ew. tarcza się nie zużywa, klocki też nie, tylko hamowanie kiepskie.
Ergo - "stay away from ATE Ceramic" jeśli chcesz dobrze hamować!
Kilka cytatów z ich strony: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc ... rake-pads/
Mniej pyłu oznacza mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Również dlatego nasze klocki hamulcowe o niewielkim ścieraniu się są prawdziwą wartością dodaną.
Klocki hamulcowe ATE Ceramic opracowane zostały dla kierowców, którzy cenią sobie komfort. Dla uzyskania maksymalnego komfortu zalecamy dlatego stosowanie klocków hamulcowych ATE Ceramic wyłącznie z "normalnymi" tzn. gładkimi tarczami hamulcowymi
Zasadniczo można powiedzieć, że klocki ATE Ceramic znacznie mniej się ścierają niż konwencjonalne
ANI SŁOWA o lepszym (skuteczniejszym) hamowaniuWłaściwości i zalety
Znacznie mniejsze wytwarzanie pyłu
Ładniejszy wygląd obręczy kół
Mniejsze zużycie klocków i tarcz hamulcowych
Wyższy komfort
Hamulce nie szorują
Lepsza ochrona środowiska
Niższe koszty napraw dzięki mniejszej częstotliwości wymiany
Nie ma to NIC wspólnego ze sportowymi hamulcami ceramicznymi - ich cena zaczyna się od 30 000 PLN za komplet
damos pisze:1 - do Zimmermannów NIE WOLNO dawać klocków ATEŁ-y-S-y pisze:Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki !
2 - klocki ATE "ceramiczne" hamują jak ostatnie g..no, bo ceramikę mają po to, by mniej pylić i dłużej wytrzymać a nie po to by lepiej hamować. Jeśli klocki się nie zużywają, to musi tarcza. Cudów nie ma. Ew. tarcza się nie zużywa, klocki też nie, tylko hamowanie kiepskie.
Ergo - "stay away from ATE Ceramic" jeśli chcesz dobrze hamować!
Kilka cytatów z ich strony: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc ... rake-pads/
Mniej pyłu oznacza mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Również dlatego nasze klocki hamulcowe o niewielkim ścieraniu się są prawdziwą wartością dodaną.Klocki hamulcowe ATE Ceramic opracowane zostały dla kierowców, którzy cenią sobie komfort. Dla uzyskania maksymalnego komfortu zalecamy dlatego stosowanie klocków hamulcowych ATE Ceramic wyłącznie z "normalnymi" tzn. gładkimi tarczami hamulcowymiZasadniczo można powiedzieć, że klocki ATE Ceramic znacznie mniej się ścierają niż konwencjonalneANI SŁOWA o lepszym (skuteczniejszym) hamowaniuWłaściwości i zalety
Znacznie mniejsze wytwarzanie pyłu
Ładniejszy wygląd obręczy kół
Mniejsze zużycie klocków i tarcz hamulcowych
Wyższy komfort
Hamulce nie szorują
Lepsza ochrona środowiska
Niższe koszty napraw dzięki mniejszej częstotliwości wymiany
Nie ma to NIC wspólnego ze sportowymi hamulcami ceramicznymi - ich cena zaczyna się od 30 000 PLN za komplet
No wiem co to ceramika
ale tez stwierdzam ze te z dodatkiem ceramiki sa slabe i tak pyla tylko mniej
zakladam niedlugo normalne na przod a na tyl sproboje zalozyc klocki ferodo - powinno byc lepiej
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie i jeszcze urosnie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga