Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 cze 2017, 15:16

Z jednej strony dobrze, że są czujni <luzik> .

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 09 cze 2017, 20:16

no i dupa !!!!:( nowe tarcze i dalej bicia i to nawet gorsze , dzwonilem do przedstawiciela zwala wine na mechanika ze zle zalozone... mechanikowi ufam nie jest z przypadku od lat mnie obsluguje i inne auta z rodziny , wszystko na lustro wyczyszczone , 2-3 hamowania i masakra bicia tragiczne , powyzej 120km/h delikatnie delikatnie naciszniesz hamulec i dalej bije...

macie jakies pomysly ? tarcze napewno poleca do reklamacji no bo od czego jeszcze moze tak bic ? auto rok 2016 przebieg 40,000km , kola sprawdzone na innych to samo , zreszta sa proste i wywazone , moze klocki ? ale tez sa nowe zimermany szkoda gadac

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 cze 2017, 22:05

Zwykłe Zimmermanny są lepsze i spokojnie dają radę przy większych prędkościach. Sam na takich jeżdżę i nie mam żadnego bicia <okok> .

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 10 cze 2017, 03:12

Dariusz - a jak je docierałeś?

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 10 cze 2017, 16:29

normalna miejska jazda do 100km/h max ale powiem wam ze to chyba jednak nie tarcze... eweidentnie od 120km/h w gore czuje wibracje na kierownicy , bicie glównie lewa strona , podejrzewam chyba piaste ...bo kola sprawdzone wywazone a czuc wibracje cholera wie od czego i dlatego tez rzuca przy hamowaniu chyba ze przegub wewnetrzny ? bo podczas dociązenia na trasie to mocniej rzuca kierownica przy zakretach a i czasami na postoju przy parkowaniu tez potrafi cos postrzeliwac w tej lewej stronie

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 14 cze 2017, 14:12

Zobaczymy.
Ja zrobiłem pełne docieranie: 30 (a może i więcej) cykli 100kph-50kph i 100kph-25kph, po każdym studzenie przynajmniej 3 minuty. Całość dystansie ok 200km. W weekend zrobiłem (na spokojnie) ok 1200km
Niedługo zacznę "sprawdzać" wydajność hamulców i przekonam się, jak się sprawują :)
Nie zauważyłem zwiększonego hałasu, jak przy nawiercanych i nacinanych EBC <okok>

[ Dodano: 2017-06-14, 13:12 ]
Update:

Obiecany update: Na tarczach mam przejechane już prawie 2000km. Miałem w nocy dość mocne hamowanie z 200kph do 70kph. Byłem pozytywnie zaskoczony skutecznością. W miarę zwalniania klocki "wgryzały się w tarcze" i hamowanie było skuteczniejsze. Nie odczułem żadnego fadingu.
Później żadnego bicia.
Na razie Zimmermany + Ferodo dają radę.
Za kilkaset km sprawdzę je przy ostrzejszej jeździe.

a
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sty 2015, 08:12
Lokalizacja: śląsk

Post autor: a » 18 cze 2017, 23:39

DariuszJob,

Jak udało Ci się zarżnąć komplet tarcz u siebie ? Masz roczne auto i tarcze do wymiany ?!
Auto jest na gwarancji - dlaczego nie jedziesz z tym problemem do ASO - obok Ciebie jest Noma - dosyć znany i dobry warsztat.
Ło matko...u siebie nie mam połowę zużycia a przebieg jest 170 tyś km.
Jeśli chodzi o firmę Zimmermann...to konia z rzędem temu co znajdzie coś na temat tej firmy i tym bardziej producenta. Z tego co znalazłem to firma jest zarejestrowana z Niemczech i na tym koniec czyli tarcze wiadomo jakiej sa produkcji a przede wszystkim dlaczego to jest takie tanie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 cze 2017, 23:50

Poczytaj trochę więcej o tej firmie ;) .

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 27 cze 2017, 08:16

Ja nie polecam zimermanow po rozgrzaniu tarcze nadaja sie na smietnik , 2-3 hamowania jest ok 3-4 zaczyna bic , moze zle klocki dobralem zimerman rowniez wszyscy polecaja ferodo no nic polecial komplet ate zobaczymy jak bedzie

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 27 cze 2017, 09:12

DariuszJob pisze: moze zle klocki dobralem zimerman rowniez wszyscy polecaja ferodo no nic
Kolego... nic z tego nie rozumiem :)

U mnie zestaw zrobił już kilka hamowań (200->50) i nic się nie dzieje...

BTW: DariuszJob - jeśli twoje auto miało dzwona z przodu, z lewej, to może sprawdź bicie na piaście i po założeniu bicie na tarczy? Inaczej "wykończysz" każdy zestaw tarcz. Fabryka ci padłą, Zimmermany padły, następny zestaw również może "umrzeć" :(

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 28 cze 2017, 21:55

DariuszJob pisze:Ja nie polecam zimermanow po rozgrzaniu tarcze nadaja sie na smietnik , 2-3 hamowania jest ok 3-4 zaczyna bic , moze zle klocki dobralem zimerman rowniez wszyscy polecaja ferodo no nic polecial komplet ate zobaczymy jak bedzie
No to widze ze nie jestem sam z tym tematem :(

U mnie juz lezy i czeka nowy komplet na przod - w przszlym tygodniu wymiana a zimermman na reklamacje - zobaczymy co odpisza ?
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 28 cze 2017, 22:06

Ł-y-S-y pisze:No to widze ze nie jestem sam z tym tematem
Jakie klocki masz/miałeś z tarczami Zimmermann i gdzie kupowałeś tarcze?

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 29 cze 2017, 12:20

damos pisze:
Ł-y-S-y pisze:No to widze ze nie jestem sam z tym tematem
Jakie klocki masz/miałeś z tarczami Zimmermann i gdzie kupowałeś tarcze?
Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki ! i ogolnie słabo , teraz na tyl zakladan do zimmermana ferodo a na przod pakuje komplet Ate - zobaczymy co wyjdzie :)

Tarcze kupowalem od znajomego ze sklepu a on od polskiego dystrybutora :) to lipy nie ma :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 29 cze 2017, 12:35

Ł-y-S-y pisze:Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki !
1 - do Zimmermannów NIE WOLNO dawać klocków ATE
2 - klocki ATE "ceramiczne" hamują jak ostatnie g..no, bo ceramikę mają po to, by mniej pylić i dłużej wytrzymać a nie po to by lepiej hamować. Jeśli klocki się nie zużywają, to musi tarcza. Cudów nie ma. Ew. tarcza się nie zużywa, klocki też nie, tylko hamowanie kiepskie.

Ergo - "stay away from ATE Ceramic" jeśli chcesz dobrze hamować! :)

Kilka cytatów z ich strony: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc ... rake-pads/
Mniej pyłu oznacza mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Również dlatego nasze klocki hamulcowe o niewielkim ścieraniu się są prawdziwą wartością dodaną.
Klocki hamulcowe ATE Ceramic opracowane zostały dla kierowców, którzy cenią sobie komfort. Dla uzyskania maksymalnego komfortu zalecamy dlatego stosowanie klocków hamulcowych ATE Ceramic wyłącznie z "normalnymi" tzn. gładkimi tarczami hamulcowymi
Zasadniczo można powiedzieć, że klocki ATE Ceramic znacznie mniej się ścierają niż konwencjonalne
Właściwości i zalety

Znacznie mniejsze wytwarzanie pyłu
Ładniejszy wygląd obręczy kół
Mniejsze zużycie klocków i tarcz hamulcowych
Wyższy komfort
Hamulce nie szorują
Lepsza ochrona środowiska
Niższe koszty napraw dzięki mniejszej częstotliwości wymiany
ANI SŁOWA o lepszym (skuteczniejszym) hamowaniu <lol>
Nie ma to NIC wspólnego ze sportowymi hamulcami ceramicznymi - ich cena zaczyna się od 30 000 PLN za komplet

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 29 cze 2017, 12:49

damos pisze:
Ł-y-S-y pisze:Klocki mam jeszcze Ate z dodatkiem ceramiki !
1 - do Zimmermannów NIE WOLNO dawać klocków ATE
2 - klocki ATE "ceramiczne" hamują jak ostatnie g..no, bo ceramikę mają po to, by mniej pylić i dłużej wytrzymać a nie po to by lepiej hamować. Jeśli klocki się nie zużywają, to musi tarcza. Cudów nie ma. Ew. tarcza się nie zużywa, klocki też nie, tylko hamowanie kiepskie.

Ergo - "stay away from ATE Ceramic" jeśli chcesz dobrze hamować! :)

Kilka cytatów z ich strony: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc ... rake-pads/
Mniej pyłu oznacza mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Również dlatego nasze klocki hamulcowe o niewielkim ścieraniu się są prawdziwą wartością dodaną.
Klocki hamulcowe ATE Ceramic opracowane zostały dla kierowców, którzy cenią sobie komfort. Dla uzyskania maksymalnego komfortu zalecamy dlatego stosowanie klocków hamulcowych ATE Ceramic wyłącznie z "normalnymi" tzn. gładkimi tarczami hamulcowymi
Zasadniczo można powiedzieć, że klocki ATE Ceramic znacznie mniej się ścierają niż konwencjonalne
Właściwości i zalety

Znacznie mniejsze wytwarzanie pyłu
Ładniejszy wygląd obręczy kół
Mniejsze zużycie klocków i tarcz hamulcowych
Wyższy komfort
Hamulce nie szorują
Lepsza ochrona środowiska
Niższe koszty napraw dzięki mniejszej częstotliwości wymiany
ANI SŁOWA o lepszym (skuteczniejszym) hamowaniu <lol>
Nie ma to NIC wspólnego ze sportowymi hamulcami ceramicznymi - ich cena zaczyna się od 30 000 PLN za komplet

No wiem co to ceramika :)

ale tez stwierdzam ze te z dodatkiem ceramiki sa slabe :( i tak pyla tylko mniej :)

zakladam niedlugo normalne na przod a na tyl sproboje zalozyc klocki ferodo - powinno byc lepiej :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga