Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Lewy tyl lekko trzyma-grzeje sie

Układ hamulcowy
romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 13 kwie 2018, 05:54

Po wymianie modułu j540 nic nie pomogło,dalej wali błędem o tym sterowniku. Lewy zacisk dalej nie pracuje. Jedyne co znikło to ampery z vcdsu teraz jest cały czas zero.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 13 kwie 2018, 06:11

Jaki błąd wywala? Sprawdź wiązke el.do zacisku,bezpiecznik. Sam robiłeś kodowanie i adaptację? Ja narazie nie wymieniłem tego sterownika, ale u mnie nie wywala żadnych błędów i zaciski pracują jak powinny tylko lekko trą o tarcze, jednakowo po obu stronach. Więc podejrzewam że problem nie koniecznie soi po stronie tego modułu ale używane nie są drogie więc chyba wymienię.

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 13 kwie 2018, 06:29

W grupie ABS/Brakes wywala mi błąd modułu j540-elektryczny hamulec ręczny. A w grupie Parking brake wywala mi taki błąd :

Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON

A sterownik wymieniłem sam i również go przekodowalem tak samo jak stary był zakodowany. Bezpieczniki całe jak od silniczkow tak i od sterownika hamulca ręcznego.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 13 kwie 2018, 07:02

Ewidentnie masz problem z zasilaniem,sprawdź przewód i wtyczkę do solniczka albo sam silniczek(sprawdź czy dostaje prąd)

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 13 kwie 2018, 07:06

Gdzieś pół roku temu poprawiali mi wiązkę przewodów idących do silniczkow najwidoczniej się nie przyłożyli do tej roboty. W weekend zdejme koło jeszcze raz i zobaczymy.

Rolf88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lis 2013, 21:01
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Rolf88 » 13 kwie 2018, 09:13

Jak dokładnie jest z tą wymiana sterownika? Gdzieś wyczytałem że jak się go wymieni trzeba zrobić kodowanie,adaptacje i jakieś nastawy G251. Możesz napisać po kolei co robiłeś? W które kanały wchodziłem i w jakiej kolejności

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 15 kwie 2018, 15:24

Sterownik hamulca znajduje się po prawej stronie w bagażniku tam gdzie masz lewarek. W vcdsie wchodzisz w Parking Brake, wchodzisz w coding spisujesz wartości ze starego sterownika. Następnie wpinasz nowy sterownik, wchodzisz do VCDS>parking brake >coding. Wpisujesz wartości ze starego sterownika dajesz Do IT! Czy coś takiego i juz.

[ Dodano: 2018-04-15, 15:24 ]
Ok. Problem rozwiązany. Kolega miał rację kable były zmurszałe. Ale dopiero za nadkolem. Po odkreceniu nadkola wszystko było jasne.

Tofik12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2018, 12:13
Lokalizacja: lublin

Post autor: Tofik12 » 07 lip 2018, 07:47

Witam jestem na forum od niedawna i również od niedawna posiadam A6 C6 2.4. Quattro. Borykam się z problemem grzejących się tylnych kół przez okres trzech miesięcy klocki zostały zużyte,a wręcz spalone. Wymienione elastyczne przewody, wyczyszczone prowadniczki, klocki w jarzmach przesuwają się płynnie. Diagnista na stacji po badaniu na rolkach nie dostrzegł żadnych nieprawidłowości. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 11 lip 2018, 07:39

Warto wyjąć tłoczek z zacisku dokładnie wyczyścić gniazda uszczelniaczy. Aluminium puchnie po czym oring delikatnie wypycha ściskając tłoczek i może nie wracać. Dlatego się grzeją.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Tofik12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2018, 12:13
Lokalizacja: lublin

Post autor: Tofik12 » 17 lip 2018, 18:34

W tamtym tygodniu wymieniłem kompletne zaciski,zrobiłem adaptację,układ został odpowietrzony,problem jednak niestety nie ustąpił. POMOCY

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 30 lip 2018, 18:56

A klocki są luźno ? Jak przejedziesz kawałek nie dotykając hamulca też się grzeją?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Tofik12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2018, 12:13
Lokalizacja: lublin

Post autor: Tofik12 » 26 sie 2018, 10:33

Klocki są luźne, auto po zatrzymaniu nawet na niewielkim wzniesieniu stacza się.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 26 sie 2018, 10:49

a jechałeś jakiś odcinek drogi nie dotykając hamulca? przejedź się i tak najszybciej sprawdzisz czy się grzeją.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga