Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Klocki hamulcowe - wymiana

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 mar 2012, 12:45

Wybrał bym się poprostu do sensownego warsztatu i po temacie... mają do tego odpowiednie narzędzia... a nie kosztuje to wiele...

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 mar 2012, 20:49

0x4B25A pisze:Wybrał bym się poprostu do sensownego warsztatu i po temacie... mają do tego odpowiednie narzędzia... a nie kosztuje to wiele...
Tu w tym wypadku nie chodzi o koszty, mieszkam w takiej pipiduwie że tutaj u nas nic takiego na pewno nie mają - to nie Warszawa.Musiałbym pojechać do Wałbrzycha lub Wrocławia a na to nie mam czasu .
pama pisze:Popatrz na necie, moze beda na pewno wskazowki, co i jak. <okok>
Właśnie tak zrobiłem i wydaje mi się że to bardzo prosta robota.

Tylko nie mogę nigdzie na necie znaleźć ile potrzebuję tego płynu hamulcowego do mojej Audi 100 C4.
Bo płyn to Dot 4 - Tak ??

Pozdr

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 mar 2012, 21:41

camelllcamelll pisze:Tylko nie mogę nigdzie na necie znaleźć ile potrzebuję tego płynu hamulcowego do mojej Audi 100 C4.
Do mnie litr wystarczył do wymiany... więc i u Ciebie powinno wystarczyć... a co do tego co wybrać... to tak DOT4... kupił bym ORI płyn w ASO...

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 09 mar 2012, 21:36

Witam
0x4B25A pisze:Do mnie litr wystarczył do wymiany... więc i u Ciebie powinno wystarczyć... a co do tego co wybrać... to tak DOT4... kupił bym ORI płyn w ASO...
Właśnie już jestem po wymianie płynu hamulcowego - płynu poszło 2,5 litra, a to z tego względu że przepłukałem cały układ.
Na samą wymianę tak jak pisałeś około 1 litra .

Pozdr

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 26 mar 2012, 10:05

Przyszły mi klocki i tarcze, z firmy PARTZ co polecał fenomenalny.

Mogę je tylko polecić .

Pozdrawiam

remek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 02 wrz 2010, 11:36
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: remek78 » 20 maja 2012, 21:19

Podepne sie tu bo problem dotyczy klocków-mianowice w jednej okładzinie ( zrobiłem na niej 15 tys km ma jeszcze ok 7mm ) urwał sie kabelek i cały czas piszczy mi i pokazuje wymiane klockow na desce rozdzielczej.czy jest jakas mozliwosc spiecia kabelkow tak aby to nie piszczało ? bo szkoda mi wywalac kase na nowe klocki skoro te sa jeszcze ok,ale wkurza mnie piszczenie .Prosze o porade jak co spiąc ?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 20 maja 2012, 21:50

Zewrzyj ze sobą piny we wtyczce, do której wpina się wtyczkę idącą od klocków. Jeżeli pozostała ci wtyczka z częścią przewodu od strony klocków to jeszcze łatwiej, wystarczy skręcić ze sobą dwa przewody, które urwałeś ;)

wedka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 12 lis 2012, 17:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: wedka » 04 gru 2013, 15:09

Mam pytanie odnośnie wymiany wszystkich klocków w C6 Avant po lifcie. Czy taka wymiana jest możliwa bez podłączania samochodu do VAG-a/VCDS-a? Mój ojciec ostatnio wymieniał klocki, zaprowadził auto do mechanika, który je wymienił, ale nie sądzę żeby podłączał auto pod komputer. Koleś siedzi w temacie od 20 lat, ale raczej większość jego klientów ma starsze auta.
Czy ta operacja jest w ogóle możliwa? Jeżeli tak, czy nie będzie skutkowało to np. brakiem kontrolki o zużytych klockach lub wyświetlaniem jej w nieprawidłowym czasie? Czy tylko martwię się na zapas? <mysli>

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 330
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 04 gru 2013, 15:51

wedka pisze:Mam pytanie odnośnie wymiany wszystkich klocków w C6 Avant po lifcie. Czy taka wymiana jest możliwa bez podłączania samochodu do VAG-a/VCDS-a? Mój ojciec ostatnio wymieniał klocki, zaprowadził auto do mechanika, który je wymienił, ale nie sądzę żeby podłączał auto pod komputer. Koleś siedzi w temacie od 20 lat, ale raczej większość jego klientów ma starsze auta.
Czy ta operacja jest w ogóle możliwa? Jeżeli tak, czy nie będzie skutkowało to np. brakiem kontrolki o zużytych klockach lub wyświetlaniem jej w nieprawidłowym czasie? Czy tylko martwię się na zapas? <mysli>

Ręczny elektryczny zgadza się ? To przy kolejnej wymianie najprawdopodobniej pojawią się kłopociki o ile nie wcześniej. Cofał tłoczki zapewne garażowym sposobem czyli bardzo prawdopodobne, że uszkodził plastikowe zębatki w zacisku w mechanizmie od ręcznego.

Oby nie :p


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

wedka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 12 lis 2012, 17:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: wedka » 04 gru 2013, 16:07

Lewian pisze:
wedka pisze:Mam pytanie odnośnie wymiany wszystkich klocków w C6 Avant po lifcie. Czy taka wymiana jest możliwa bez podłączania samochodu do VAG-a/VCDS-a? Mój ojciec ostatnio wymieniał klocki, zaprowadził auto do mechanika, który je wymienił, ale nie sądzę żeby podłączał auto pod komputer. Koleś siedzi w temacie od 20 lat, ale raczej większość jego klientów ma starsze auta.
Czy ta operacja jest w ogóle możliwa? Jeżeli tak, czy nie będzie skutkowało to np. brakiem kontrolki o zużytych klockach lub wyświetlaniem jej w nieprawidłowym czasie? Czy tylko martwię się na zapas? <mysli>

Ręczny elektryczny zgadza się ? To przy kolejnej wymianie najprawdopodobniej pojawią się kłopociki o ile nie wcześniej. Cofał tłoczki zapewne garażowym sposobem czyli bardzo prawdopodobne, że uszkodził plastikowe zębatki w zacisku w mechanizmie od ręcznego.

Oby nie :p


Pozdrawiam
Elektryczny, tak właśnie myślałem, że pewnie było robione "na siłę" i coś mogło się stać... no cóż, mam nadzieję że jednak będzie OK;)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 10 gru 2013, 09:41

Panowie dobrze pamiętam że w C6 tarcze z przodu powinny mieć minimum 24 mm bo jesli mniej to na złom?

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 330
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 10 gru 2013, 14:30

vonito pisze:Panowie dobrze pamiętam że w C6 tarcze z przodu powinny mieć minimum 24 mm bo jesli mniej to na złom?
To zależy o których tarczach mowa ;) Podaj średnicę lub numerek nadwozia to sprawdzę co tam u Ciebie jest i podam dopuszczalną grubość.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 10 gru 2013, 16:42

Lewian pisze:
vonito pisze:Panowie dobrze pamiętam że w C6 tarcze z przodu powinny mieć minimum 24 mm bo jesli mniej to na złom?
To zależy o których tarczach mowa ;) Podaj średnicę lub numerek nadwozia to sprawdzę co tam u Ciebie jest i podam dopuszczalną grubość.


Pozdrawiam
ok
Wauzzz4f75n097057
dzieki :)

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 330
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 11 gru 2013, 07:18

vonito pisze:
Lewian pisze:
vonito pisze:Panowie dobrze pamiętam że w C6 tarcze z przodu powinny mieć minimum 24 mm bo jesli mniej to na złom?
To zależy o których tarczach mowa ;) Podaj średnicę lub numerek nadwozia to sprawdzę co tam u Ciebie jest i podam dopuszczalną grubość.


Pozdrawiam
ok
Wauzzz4f75n097057
dzieki :)
No więc Twoje tarcze mają 30 mm grubości nowe i katalogowo dopuszczalna grubość minimalna to 28 mm ;)


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 11 gru 2013, 08:45

Ok dzięki wielkie... <okok>
strasznie mała ta rezerwa....1 mm na stronę to chyba wymiana tarczy razem z klockami za każdym razem <mysli>
czyli pewne że ja wymieniam cały komplecik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga