[ASG 4.2] Wymiana płynu hamulcowego
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tylko i wyłącznie w kwestii formalnej (i trochę żartobliwej ) - pompujący w aucie wytworzy nam ciśnienie a nie podciśnienieMazdomania pisze:Nie leci, bo odpowietrznik jest w górnej części zacisku, a antygrawitacyjnie podciśnienie samo się nie zrobi, dlatego najlepiej coś co wytworzy nam podciśnienie - typu strzykawka, pompka etc. lub pompujący w aucie.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Skoro juz temat wrze to napisze jeszcze cos Tak jak pisalem pare postow wyrzej strzykawką i podcisnieniem idze calkiem dobrze sprawe załatwić ale szczerze jesli bede robil to kolejny raz to zorganizuje cos do wytworzenia cisnienia na zbiorniczku i ten sposób bede wymieniał. Metoda podcisneniowa jest ok, problem w tym ze przez gwint odkreconego odpowietrznika zaciagamy powietrze i to troche utrudnia operacje. Dodatkowo nie wiemy czy to lewe powietrze czy moze z za powietrznego zacisku.
Problem polega na tym, że Ty sobie zorganizujesz.
Ja już takie coś mam, ale większość właścicieli nie będzie tego cuda budować do jednej wymiany.
Ja już takie coś mam, ale większość właścicieli nie będzie tego cuda budować do jednej wymiany.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez sawiksaw, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jeśli nie robi się tego zarobkowo, a raz na rok to chyba najszybciej i najłatwiej wziąć kogoś do pomocy - dziecku kupić lizaka, bądź kumpla, postawić mu piwo (przy okazji będzie z kim pogadać) i chwila moment sprawa załatwiona. Choć każdy zrobi po swojemubont pisze:szczerze jesli bede robil to kolejny raz to zorganizuje cos do wytworzenia cisnienia na zbiorniczku i ten sposób bede wymieniał
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 mar 2014, 18:57
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Czarnków
Jestem po wymianie płynu hamulcowego, niestety po tym zabiegu miga kontrolka (P) - hamulec ręczny, w sterowniku nie ma żadnych błędów, po odpięciu kostki od czujnika w zbiorniczku wszystko jest OK , moje pytanie: czy jest możliwe aby nowy płyn uszkodził czujnik w zbiorniczku? płyn zalany zgodnie z normą vw
Problem rozwiązany winne było sitko
Problem rozwiązany winne było sitko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 18:17
- Lokalizacja: Grudziadz
Z kolei ja u siebie płyn hamulcowy wymieniałem sam 4 butelki +cztery wężyki które były naciągnięte na popuszczone odpowietrzniki ,maska do góry odkręcamy korek w zbiorniczkui wysysamy ile się da strzykawką ale tak żeby się powietrze do układu nie dostało zalewamy nowym płynem, włączamy zapłon tak co kilka minut (jak kto woli) płyn sobie zlatuje do butelek i pilnujemy stanu płynu w zbiorniku , można też w taki sam sposób zmieniać płyn po kolei w każdym kole trochę czasu to schodzi ale metoda jest sprawdzonana kilku autach oczywiście bez dotykania pedału hamulca i nieważne czy odpowietrznik jest na górze zacisku czy na dole musi zlatywać aż pokaże się czysty płyn a jeżeli nie chce zlatywać to kłaniają się przewody gumowe do wymiany (wulkanizacja się z biegiem czasu) lepiej wymienić koszt niewielki a pracy przy wymianie jeszcze mniej a ile można zaoszczędzić😎 objawiają się zbyt wolnym cofaniem się płynu po czym tarcza się nagrzewa tak przez kilka razy no i mamy po hamulcach. I przy każdej wymianie czy z pompowaniem czy bez zapłon włączyć żeby pompa ABS przerzuciła płyn.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 18:17
- Lokalizacja: Grudziadz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 18:17
- Lokalizacja: Grudziadz
To wciśnij hamulec i wtedy zapłon przekrec powinieneś wyczuć delikatne pstryknięcie w pedale testowałem w A8d2 ,A8d3, a6c4,6c5 ,s6c5 i w wielu innych modelach i różnych gamach silnikowych fakt w a3 też nie słyszałem ale wszystko pracowało poprawnie i ABS i ESP także jeżeli wszystko pracuje poprawnie to lać i jeździć niekombinowac
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga