[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie odnośnie doboru zwrotnic pod zaciski Lucas HP2 - same zaciski przeleżały już u mnie ponad rok czasu w garażu, są z A6 C5 4.2 v8. Nie posiadam zwrotnic, jak rozumiem najprościej byłoby wrzucić zwrotnice alu od v8 i zmienić dolny wahacz jednak znalazłem w dobrej cenie zwrotnice żeliwne od Allroada pod duży rozstaw na jarzmo - czy takie zwrotnice też będą ok? Wszystko siądzie dobrze na piasty po założeniu zacisków, tarcz i klocków?
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Zwrotnice z allroada będą OK. Kwestia osadzenia to dobór odpowiedniej tarczy - do S6 są z większym ET z uwagi na bardzej "wysuniętą" piastę, ale tarcza od allroada będzie pasowała.
Inna sprawa, że nie zakładałbym zacisków HP2, bo podobno sporo z nimi problemów eksploatacyjnych, w tym ceny klocków, natomiast poszukałbym zwykłych jednotłoczkowych FNR60 (2.7bit po FL takie miało). W Twoim przypadku, jeżeli w oryginale masz tarczę 288mm, to i tak różnica w hamowaniu będzie ogromna.
ps. moim zdaniem po ogarnięciu przodu, upgrade tyłu to obligo.
Inna sprawa, że nie zakładałbym zacisków HP2, bo podobno sporo z nimi problemów eksploatacyjnych, w tym ceny klocków, natomiast poszukałbym zwykłych jednotłoczkowych FNR60 (2.7bit po FL takie miało). W Twoim przypadku, jeżeli w oryginale masz tarczę 288mm, to i tak różnica w hamowaniu będzie ogromna.
ps. moim zdaniem po ogarnięciu przodu, upgrade tyłu to obligo.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Dzięki za info, tak jak napisałeś tył też w planach, ale wszystko w swoim czasie.zbig_wwl pisze:Zwrotnice z allroada będą OK. Kwestia osadzenia to dobór odpowiedniej tarczy - do S6 są z większym ET z uwagi na bardzej "wysuniętą" piastę, ale tarcza od allroada będzie pasowała.
Inna sprawa, że nie zakładałbym zacisków HP2, bo podobno sporo z nimi problemów eksploatacyjnych, w tym ceny klocków, natomiast poszukałbym zwykłych jednotłoczkowych FNR60 (2.7bit po FL takie miało). W Twoim przypadku, jeżeli w oryginale masz tarczę 288mm, to i tak różnica w hamowaniu będzie ogromna.
ps. moim zdaniem po ogarnięciu przodu, upgrade tyłu to obligo.
Już HP2 u mnie leżą w garażu natomiast eksploatacją się aż tak nie przejmuje, nie robię niewiadomo jakich przebiegów w ciągu roku więc myślę, że przeboleje.
Na ori 288 jazda tak ciężkim autem to masakra... Nie wiem co sobie inżynierowie audi myśleli w tamtych latach.
[ Dodano: 2020-04-17, 18:41 ]
Panowie mam już zwrotnice z S6C5 jednak mam pytanie - w jednej ze zwrotnic jest jakaś tuleja a w drugiej jej nie ma. Zaznaczyłem na obrazku, o które mi chodzi. I teraz pytanie ta tuleja, która jest to pozostałość po wahaczu czy po prostu w jednej ze zwrotnic jej brakuje?
https://zapodaj.net/2f4f245bb6624.jpg.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga