Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,8 Q] jakie klocki na przednią oś... ?

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
danek_22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 354
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
Kontakt:

Post autor: danek_22 » 18 mar 2009, 12:48

No ja tez mam i mi wychodzą trochę poniżej 2 stówek <ok>

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 18 mar 2009, 12:59

danek_22 pisze:No ja tez mam i mi wychodzą trochę poniżej 2 stówek
...trzeba kombinować <ok>
po co przepłacać ;-)

Awatar użytkownika
danek_22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 354
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
Kontakt:

Post autor: danek_22 » 18 mar 2009, 15:01

Ja też śmigam na Textarach i zrobiłem już sporo km , rozbierałem niedawno prawy zacisk i klocków jest tam jeszcze sporo, też z czystym sumieniem mogę polecić textara.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 18 mar 2009, 18:45

no nie wiem co do tej ceny powiedziec :D wazne ze juz hamulce zrobione :D
a stare klocki... :D

Wygladaja tak :

Obrazek

Obrazek



Pozdro :mrgreen:

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 19 mar 2009, 13:29

tarcze też zmieniłeś? jeden z klocków wskazuje na to że powinieneś...

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2009, 16:44

arthurr pisze:tarcze też zmieniłeś? jeden z klocków wskazuje na to że powinieneś...
no tarcza jedna już się trochę zryła... no ale nie wymieniłem tarcz... klocki ATE do końca tych tarcz mi potrzymają a potem się wymieni już tarcze z klockami razem :D



Pozdro :mrgreen:

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 19 mar 2009, 17:11

Ja też już zmieniłem klocki, ale moje nie wyglądały aż tak strasznie jak te od xpbit, :-)
Tarcze faktycznie nadawałyby się do wymiany u Ciebie :-/

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2009, 21:00

ShoofeL pisze:Ja też już zmieniłem klocki, ale moje nie wyglądały aż tak strasznie jak te od xpbit, :-)
Tarcze faktycznie nadawałyby się do wymiany u Ciebie :-/
heh :D nie można oceniać tarczy po tym jak wyglądają klocki ;p tarcza na prawdę nie dostała aż tak mocno jak się może wydawać :D


I jeszcze raz kieruje to pytanie. Od czego powstaje takie nierówne ścieranie tych klocków :O ??



Pozdro :mrgreen:

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 20 mar 2009, 08:55

xpbit pisze:I jeszcze raz kieruje to pytanie. Od czego powstaje takie nierówne ścieranie tych klocków :O ??
Od wewnątrz tarczy masz tłoczek, który naciska z dużą siłą na klocek.
Od strony felgi masz sam niruchomy klocek.
Logicznym jest, że ten wewnętrzny potraktowany siłą szybciej ulegnie zużyciu :-)

tak mi się wydaje...

Awatar użytkownika
danek_22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 354
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
Kontakt:

Post autor: danek_22 » 20 mar 2009, 09:01

dobrze ci się wydaję <ok>

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 mar 2009, 13:38

ShoofeL pisze:
xpbit pisze:I jeszcze raz kieruje to pytanie. Od czego powstaje takie nierówne ścieranie tych klocków :O ??
Od wewnątrz tarczy masz tłoczek, który naciska z dużą siłą na klocek.
Od strony felgi masz sam niruchomy klocek.
Logicznym jest, że ten wewnętrzny potraktowany siłą szybciej ulegnie zużyciu :-)

tak mi się wydaje...

no nie wiem... bo mi się do blachy zjechały te zewnętrzne klocki właśnie :D wiec wasza teoria tu nie bardzo pasuje ;p
no i na jednym kołku bardziej starte na innym mniej ?


Pozdro :mrgreen:

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 20 mar 2009, 13:44

może nie naciskasz na pedał równo tylko bardziej z którejś strony :-D

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 20 mar 2009, 13:49

xpbit pisze:no nie wiem... bo mi się do blachy zjechały te zewnętrzne klocki właśnie :D wiec wasza teoria tu nie bardzo pasuje ;p
no i na jednym kołku bardziej starte na innym mniej ?
...no to już nie mam zielonego pojęcia.
Nie jest to normalne zjawisko, bo przecież zewnetrzne klocki są mniej narażone na docisk do tarczy i powinny
Jedyne co przychodzi mi do głowy to idea, że może podczas poprzedniej wymianie klocków zostały wymioenione jedynie klocki wenetrzne a nie wszystkie 4...
Nie wiem, od jakiego czasu posiadasz ten samochód i nie wiem, czy wymieniałeś ostatnim razem klocki Ty, czy poprzedni właściciel.
Jeżeli zmianiałes Ty klocki, to prawdopodognie masz jakąś awarię, bo takie zużycie zewnętrznych klocków nie jest normalne :-/

Awatar użytkownika
danek_22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 354
Rejestracja: 07 lip 2008, 09:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Białystok-Zabłudów
Kontakt:

Post autor: danek_22 » 20 mar 2009, 13:57

Na jednym kółku więcej ci się zdarły bo miałeś tam lepsze hamulce - ja byłem ostatnio na przeglądzie to wyszło że lewe bierze 2 x mocniej niż prawe. Klocki powinny zużywać się w miarę równomiernie choć ten od tłoczka troszkę szybciej - może prowadnice zacisku się przycinały i klocek się nie cofał. Przy wymianie klocków dobrze było wyczyścić i nasmarować prowadnice.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 mar 2009, 14:35

danek_22 pisze:Na jednym kółku więcej ci się zdarły bo miałeś tam lepsze hamulce - ja byłem ostatnio na przeglądzie to wyszło że lewe bierze 2 x mocniej niż prawe. Klocki powinny zużywać się w miarę równomiernie choć ten od tłoczka troszkę szybciej - może prowadnice zacisku się przycinały i klocek się nie cofał. Przy wymianie klocków dobrze było wyczyścić i nasmarować prowadnice.

nie wiem właśnie o co tu chodzi :D klocki zmieniał pierwszy właściciel;p ja zmieniałem teraz :D no ja mam jeszcze do wymiany te przewody hamulcowe ;> w środę jadę wymienić bo koleś mówił ze to bardzo niebezpieczne bo te pancerzyki się powycierały trochę;/ to może przez te przewody takie nierówne ścieranie ? a klocki się nie blokują...



Pozdro :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga