TU masz link do schematów dla Twojej wersji ABS. Zanim zaczniesz sprawdzać napięcia, zauważ że sterownik jest zabezpieczony trzema bezpiecznikami - sprawdÂź raz jeszcze wszystkie ( 7 i 13 oraz 123 -pod osłoną deski rozdzielczej w nogach kierowcy).kovalnet pisze:Bez ESP tylko ASR nr pompy: 8E0 614 111 C
[ A6 C5] Brak sił do abs
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
- kovalnet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: MARCINOWICE
Witam,
Naprawa skończyła się wymianą modułu. Wpisałem takie same kody "Software Coding: 00000" i "Work Shop Code: WSC 02325" jakie były w poprzednim sterowniku.
Kontrolki zgasły, ABS i ASR działa, nie ma błędów w sterowniku. Wszystko jest prawie tak jak powinno z wyjątkiem małego szczegółu.
Mianowicie:
W momencie łączenia się VAG'u ze sterownikiem zapalają się kontrolki i mruga wykrzyknik. Czyżby jeszcze coś zostało do zakodowania? Gdzieś po drodze było pytanie o jakiś: "login",ale zignorowałem to, bo nie wiedziałem o co chodzi.
Chociaż w niczym to nie przeszkadza, to czy można ten efekt jakoś wyeliminować?
Naprawa skończyła się wymianą modułu. Wpisałem takie same kody "Software Coding: 00000" i "Work Shop Code: WSC 02325" jakie były w poprzednim sterowniku.
Kontrolki zgasły, ABS i ASR działa, nie ma błędów w sterowniku. Wszystko jest prawie tak jak powinno z wyjątkiem małego szczegółu.
Mianowicie:
W momencie łączenia się VAG'u ze sterownikiem zapalają się kontrolki i mruga wykrzyknik. Czyżby jeszcze coś zostało do zakodowania? Gdzieś po drodze było pytanie o jakiś: "login",ale zignorowałem to, bo nie wiedziałem o co chodzi.
Chociaż w niczym to nie przeszkadza, to czy można ten efekt jakoś wyeliminować?
- kovalnet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: MARCINOWICE
Starego nie dało się zreanimować (diagnoza olo_gsm). Kupiłem nowa pompę z modułem(nieruszanym). Fakt, chodzą trochę drogo, ale trzeba szukać. U handlarza od ręki za 800 PLN. Ja kupiłem za 500. Widziałem że na allegro trafiały się też za 400, ale miałem już dosyć i chciałem zamknąć temat.
Już nie pamiętam ale stary chyba tak nie robił.xoslox pisze:To jest normalne zachowanie sterownika w momencie łączenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44
- Lokalizacja: Suwałki
Witam, mam problem z ABS, wcześniej był problem z zimnym lutem w starym sterowniku, zawiozłem ster do elektronika i to naprawił lecz to nie pomogło-diagnoza mechanika pompa abs kaput, więc wymieniłem pompę na nową(używaną) z takimi samymi numerami co u mnie, ster zakodowany a błąd abs i esp dalej na konsoli w VCDS pokazuje błąd czujnika tylnego prawego.Wczoraj wymieniłem czujnik na nowy i dalej to samo. Nie mam już siły z tym absem czy ktoś miał może taki problem? I jeszcze jedno pytanie może tak być że czujnik przy pedale hamulca daje błąd absu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44
- Lokalizacja: Suwałki
wymiana pomogła ? bo ja już wymieniłem 2 czujniki tylko że przed zmianą pompy. dziś podłączyłem VCDS i mam 3 błędy: 290 -czujnik lewy tył, 287-czujnik prawy tył i 778 czujnik skrętu kół. i teraz pytanie co to może być za usterka.? W bloku pomiarowym czyta wartości prędkości tylko z kół przednich a z tylnych już nie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga