Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Brak sił do abs

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 18 maja 2013, 11:53

kovalnet pisze:Bez ESP tylko ASR nr pompy: 8E0 614 111 C
TU masz link do schematów dla Twojej wersji ABS. Zanim zaczniesz sprawdzać napięcia, zauważ że sterownik jest zabezpieczony trzema bezpiecznikami - sprawdÂź raz jeszcze wszystkie ( 7 i 13 oraz 123 -pod osłoną deski rozdzielczej w nogach kierowcy).

Awatar użytkownika
kovalnet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: MARCINOWICE

Post autor: kovalnet » 01 lip 2013, 11:28

Witam,
Naprawa skończyła się wymianą modułu. Wpisałem takie same kody "Software Coding: 00000" i "Work Shop Code: WSC 02325" jakie były w poprzednim sterowniku.
Kontrolki zgasły, ABS i ASR działa, nie ma błędów w sterowniku. Wszystko jest prawie tak jak powinno z wyjątkiem małego szczegółu.
Mianowicie:
W momencie łączenia się VAG'u ze sterownikiem zapalają się kontrolki i mruga wykrzyknik. Czyżby jeszcze coś zostało do zakodowania? Gdzieś po drodze było pytanie o jakiś: "login",ale zignorowałem to, bo nie wiedziałem o co chodzi.
Chociaż w niczym to nie przeszkadza, to czy można ten efekt jakoś wyeliminować?

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 01 lip 2013, 12:00

To jest normalne zachowanie sterownika w momencie łączenia ;)

A powiedz mi wymieniłeś moduł na nowo kupiony czy reanimowałeś stary ? Bo ja mam z tymi samymi oznaczeniami a na allegro słabo z tym symbolem. Są przeważnie z końcówką A i B.

Awatar użytkownika
kovalnet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: MARCINOWICE

Post autor: kovalnet » 01 lip 2013, 18:16

Starego nie dało się zreanimować (diagnoza olo_gsm). Kupiłem nowa pompę z modułem(nieruszanym). Fakt, chodzą trochę drogo, ale trzeba szukać. U handlarza od ręki za 800 PLN. Ja kupiłem za 500. Widziałem że na allegro trafiały się też za 400, ale miałem już dosyć i chciałem zamknąć temat.
xoslox pisze:To jest normalne zachowanie sterownika w momencie łączenia ;)
Już nie pamiętam ale stary chyba tak nie robił.

Mieczkos21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Mieczkos21 » 21 cze 2018, 23:23

Witam, mam problem z ABS, wcześniej był problem z zimnym lutem w starym sterowniku, zawiozłem ster do elektronika i to naprawił lecz to nie pomogło-diagnoza mechanika pompa abs kaput, więc wymieniłem pompę na nową(używaną) z takimi samymi numerami co u mnie, ster zakodowany a błąd abs i esp dalej na konsoli w VCDS pokazuje błąd czujnika tylnego prawego.Wczoraj wymieniłem czujnik na nowy i dalej to samo. Nie mam już siły z tym absem czy ktoś miał może taki problem? I jeszcze jedno pytanie może tak być że czujnik przy pedale hamulca daje błąd absu?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 21 cze 2018, 23:34

Tak ja tak miałem.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Mieczkos21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Mieczkos21 » 22 cze 2018, 21:24

wymiana pomogła ? bo ja już wymieniłem 2 czujniki tylko że przed zmianą pompy. dziś podłączyłem VCDS i mam 3 błędy: 290 -czujnik lewy tył, 287-czujnik prawy tył i 778 czujnik skrętu kół. i teraz pytanie co to może być za usterka.? W bloku pomiarowym czyta wartości prędkości tylko z kół przednich a z tylnych już nie...

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 22 cze 2018, 21:56

Tylko że VCDS pokazywałby błąd czujnika stopu. Co do tylnych czujników to może gdzieś wiązka uszkodzona? Patrzyłeś dokładnie?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga